Darbo laiko apskaitos tabelis

Gita1 Gita1 8424
2013-02-25 01:40 Gita1
Nerandu jau, kad pacituoti, kur čia skaičiau, bet gal prisiminsit kuri atsakėt ir pakomentuosit..
Sakykim, kad jeigu žmogus dirba pilną darbo dieną visą mėnesį, tai vasarį jis išdirba 159 val. Tabelyje grafoje "Nustatytas darbo valandų skaičius per mėnesį" rašosi 159 ir "Faktiškai dirbta valandų per mėnesį" rašosi 159. Dabar kai žmogus priimamas į darbą mėnesio viduryje, sakykim pvz vasario 11 d. Jis išdirba 111 val. Grafoje "Nustatytas darbo valandų skaičius per mėnesį" visad rašiau 159, o "Faktiškai dirbta valandų per mėnesį" - 111. Mano variantu matau kiek žmogus išdirbo, kiek turėtų išdirbti, jei dirbtų visą mėn ir man normaliai eina skaičiuotis kiek jam algos priklauso. Kai skaičiau supratau, kad reikia rašyti abejose vietose po 111. Jei žmogus išdirbo 111 ir nustatytas laikas jam 111, tai turėčiau jam mokėt visą DU, o ne proporcingą dirbtam laikui.. smile
Byla Byla 12118
2013-02-25 07:15 Byla
Labas rytas.
Mano manymu jūs elgėtės teisingai, o dabar nuklydote. Nes aš elgiuosi lygiai taip pat kaip jūsų aprašyta pirmoje klausimo dalyje. Ir VDI tikrino. Viskas buvo gerai su darbo laiko apskaita. Bet gal kolegos pakomentuos konkrečiau. smile
Tininga Tininga 50021
2013-02-25 08:28 Tininga

Gita1 rašė:
Nerandu jau, kad pacituoti, kur čia skaičiau, bet gal prisiminsit kuri atsakėt ir pakomentuosit..
Sakykim, kad jeigu žmogus dirba pilną darbo dieną visą mėnesį, tai vasarį jis išdirba 159 val. Tabelyje grafoje "Nustatytas darbo valandų skaičius per mėnesį" rašosi 159 ir "Faktiškai dirbta valandų per mėnesį" rašosi 159. Dabar kai žmogus priimamas į darbą mėnesio viduryje, sakykim pvz vasario 11 d. Jis išdirba 111 val. Grafoje "Nustatytas darbo valandų skaičius per mėnesį" visad rašiau 159, o "Faktiškai dirbta valandų per mėnesį" - 111. Mano variantu matau kiek žmogus išdirbo, kiek turėtų išdirbti, jei dirbtų visą mėn ir man normaliai eina skaičiuotis kiek jam algos priklauso. Kai skaičiau supratau, kad reikia rašyti abejose vietose po 111. Jei žmogus išdirbo 111 ir nustatytas laikas jam 111, tai turėčiau jam mokėt visą DU, o ne proporcingą dirbtam laikui.. smile
Jei priimamas mėnesio viduryje, tai nustatytas valandų skaičius ne 159, o atitinkamai mažiau. Tačiau jei nustatytas mėnesinis DU, o jis nedirbo pilno mėnesio, tai ir yra pagrindas skaičiuoti proporcingai mažesnę algą.

Cituoju komentarą, kurį turbūt ir prisimeni.

Per tam tikrą mėnesį konkrečiam darbuotojui tenkantis darbo valandų skaičius apskaičiuojamas atsižvelgiant į konkrečiam darbuotojui taikytinas sąlygas: darbo dienos ir darbo savaitės trukmę, nustatytą darbo sutartyje, bei darbo grafiką. Pavyzdžiui, darbuotojams, dirbantiems normalios trukmės darbo laiką, š. m. liepos mėnesį nustatytas darbo valandų skaičius yra 167 val. Šį skaičių gauname taip: mėnesio darbo dienų skaičių (21 d. d.) dauginame iš darbo dienos trukmės (8 val.) ir atimame 1 valandą, kadangi liepos 5 dieną darbo diena trumpinama 1 valanda. Jeigu darbuotojas priimtas į darbą ne nuo mėnesio pradžios, jam apskaičiuojamas nustatytas darbo valandų skaičius nuo priėmimo į darbą dienos.
www.vakarai.lt/article.php?id=115
I
igorvorobjov 414
2013-02-27 10:40 igorvorobjov
Sveiki,
Situacija tokia:
Darbuotojas dirba įmonėje pagal vieną darbo sutartį, tačiau vienom dienom jis dirba padalinyje A, kitom dienom padalinyje B. Kiekvienas padalinys pildo savo tabelius. Ką turi žymėti padalinys A, kai darbuotojas dirba padalinyje B? Ar gali apskritai tokioje situacijoje darbuotojas turėti vieną tabelio numerį, ar reikia dviejų?
Tininga Tininga 50021
2013-02-27 10:43 Tininga

igorvorobjov rašė:
Sveiki,
Situacija tokia:
Darbuotojas dirba įmonėje pagal vieną darbo sutartį, tačiau vienom dienom jis dirba padalinyje A, kitom dienom padalinyje B. Kiekvienas padalinys pildo savo tabelius. Ką turi žymėti padalinys A, kai darbuotojas dirba padalinyje B? Ar gali apskritai tokioje situacijoje darbuotojas turėti vieną tabelio numerį, ar reikia dviejų?
Jei viena sutartis, tai ir numeris vienas. Aš tokiais atvejais rašau brūkšnelius, bei įrašau pastabą, kad tuo laiku dirba padalinyje B. Labai daug tokių situacijų turiu.
Elste Elste 27356
2013-02-27 12:12 Elste

Tininga rašė:

igorvorobjov rašė:
Sveiki,
Situacija tokia:
Darbuotojas dirba įmonėje pagal vieną darbo sutartį, tačiau vienom dienom jis dirba padalinyje A, kitom dienom padalinyje B. Kiekvienas padalinys pildo savo tabelius. Ką turi žymėti padalinys A, kai darbuotojas dirba padalinyje B? Ar gali apskritai tokioje situacijoje darbuotojas turėti vieną tabelio numerį, ar reikia dviejų?
Jei viena sutartis, tai ir numeris vienas. Aš tokiais atvejais rašau brūkšnelius, bei įrašau pastabą, kad tuo laiku dirba padalinyje B. Labai daug tokių situacijų turiu.


aš irgi taip darau. Brūkšneliai, o po jais paaiškinimas, pvz. pavaduoja sargą smile
amadina22 amadina22 19757
2013-03-21 10:28 amadina22
Jei ligos laikotarpiu yra šventinė diena, žymime L.
Jei atostogų laikotarpiu yra šventinė diena žymime A ar S?
Tininga Tininga 50021
1 2013-03-21 10:31 Tininga

amadina22 rašė:
Jei ligos laikotarpiu yra šventinė diena, žymime L.
Jei atostogų laikotarpiu yra šventinė diena žymime A ar S?
S.
V
Virgo_ 170
1 2013-03-21 10:31 Virgo_
Kasmetinės atostogos žymimos pirmoje eilutėje sutartiniu žymėjimu „A“ žymimos visos į atostogų laikotarpį patenkančios kalendorinės dienos, neatsižvelgiant į poilsio dienas. Kasmetinių atostogų metu pasitaikančios švenčių dienos turėtų būti žymimos simboliu „S“.
irmoske irmoske 5454
2013-04-05 09:20 irmoske
Labas rytas :)

Neįsivaizduoju kurioje čia temoje klausimą užduoti smile

Vienas darbuotojas išsiprašė iš darbo 14val, kitą dieną pasirodė darbe tik 13 val. Taigi nedirbo 3 ir 4 val.
Atėjęs atneša protokolą iš areštinės smile Arešto pradžia 15.20val, pabaiga 10.20val.
Ką turėčiau daryti? Kaip žymėti tabelyje?
Jei atlyginimo nemokam už tas valandas - čia ir sodrai reiktų pranešti? Bet kaip tai padaryti valandomis?
Patarkite prašau smile
Tininga Tininga 50021
2013-04-05 09:25 Tininga

irmoske rašė:
Labas rytas :)
Neįsivaizduoju kurioje čia temoje klausimą užduoti smile
Vienas darbuotojas išsiprašė iš darbo 14val, kitą dieną pasirodė darbe tik 13 val. Taigi nedirbo 3 ir 4 val.
Atėjęs atneša protokolą iš areštinės smile Arešto pradžia 15.20val, pabaiga 10.20val.
Ką turėčiau daryti? Kaip žymėti tabelyje?
Jei atlyginimo nemokam už tas valandas - čia ir sodrai reiktų pranešti? Bet kaip tai padaryti valandomis?
Patarkite prašau smile
Sodrai pranešti nereikia. Reikia tik tada, kai DU nemokamas už visą darbo dieną. Pirmoj eilutėj sužymėčiau faktiškai dirbtas valandas, o tas nedirbtas - prie neatvykimų nurodyčiau, ir tiek smile
irmoske irmoske 5454
2013-04-05 09:35 irmoske

Tininga rašė:
Sodrai pranešti nereikia. Reikia tik tada, kai DU nemokamas už visą darbo dieną. Pirmoj eilutėj sužymėčiau faktiškai dirbtas valandas, o tas nedirbtas - prie neatvykimų nurodyčiau, ir tiek smile


Ačiū, dėl sodros žinosiu.
Neatvykimą irgi kažkaip reikia pažymėti. VV, NP? smile Kažkaip nerandu tinkamo tokiam atvejui smile
Tininga Tininga 50021
2013-04-05 09:42 Tininga

irmoske rašė:
Neatvykimą irgi kažkaip reikia pažymėti. VV, NP? smile Kažkaip nerandu tinkamo tokiam atvejui smile
Aš gal žymėčiau prastovas dėl darbuotojo kaltės, PK smile
irmoske irmoske 5454
2013-04-05 09:45 irmoske

Tininga rašė:
Aš gal žymėčiau prastovas dėl darbuotojo kaltės, PK smile


Tikrai :) Ačiū
Aš ir sakau, kad čia ne joks piliečio pareigų vykdymas smile
Tininga Tininga 50021
1 2013-04-05 09:46 Tininga

irmoske rašė:
Tikrai :) Ačiū
Aš ir sakau, kad čia ne joks piliečio pareigų vykdymas smile
Nu tai va smile Ne už gražias akis areštinėn tupdo turbūt smile
Dorota1 Dorota1 13533
2013-04-30 10:21 Dorota1
MAN TOKS KLAUSIMAS iškylo

jai aš dirbu 1 val per diena, tai jai ryt šventinė diena tai šiandien pas mane tabelyje 0, tipo iš vis į darbą nereikia??

šiandien 04.30 ryt 05.01 smile
A
Alina55 11024
2013-04-30 10:23 Alina55
Taip, DLAŽ - 0.
Dorota1 Dorota1 13533
2013-04-30 10:31 Dorota1

Alina55 rašė:
Taip, DLAŽ - 0.

tai kaip ir nedarbo diena smile
A
Alina55 11024
2013-04-30 10:37 Alina55
Taip, taip, Jums šiandien nedarbo diena... nepriraitykite parašų... smile
Dorota1 Dorota1 13533
2013-04-30 10:46 Dorota1

Alina55 rašė:
Taip, taip, Jums šiandien nedarbo diena... nepriraitykite parašų... smile

rimtai smile

o klaidinga jai aš rašau 1 val. DLAŽ?
reikia pasirašyti man
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui