zuikelis
620
#194580 2005-08-03 15:32 zuikelis redaguota: 2011-09-11 03-48

Loreta rašė:

Sąskaitą perrašyti teks šiaip ar taip - PVM tarifas blogas. Ir rašyti tik litais, šalia nurodant ir rublius, jei jau taip reikia. Tačiau vien rublinę sąskaitą palikti jokiu būdu negalima.



Iš PVM SF rekvizitų:
PVM suma nacionaline valiuta (šiuo metu Lietuvoje nacionalinė valiuta yra litas)
PVM sąskaitoje faktūroje PVM suma privalo būti nurodyta nacionaline valiuta. Be abejo, papildomai PVM sumą galima nurodyti ir kitomis valiutomis. Tuo tarpu apmokestinamoji vertė ir kitos sumos gali būti nurodytos ir kitomis valiutomis.

Kažkurioje temoje buvau įmetusi šią citatą, tada nesulaukiau jokių komentarų... Ar tikrai negalima išrašinėti SF pvz.eurais, papildomai nurodant PVM sumą litais???

Virgasius
2444
#194581 2005-08-03 15:35 Virgasius redaguota: 2011-09-11 03-48

zuikelis rašė:



Loreta rašė:

Sąskaitą perrašyti teks šiaip ar taip - PVM tarifas blogas. Ir rašyti tik litais, šalia nurodant ir rublius, jei jau taip reikia. Tačiau vien rublinę sąskaitą palikti jokiu būdu negalima.



Iš PVM SF rekvizitų:
PVM suma nacionaline valiuta (šiuo metu Lietuvoje nacionalinė valiuta yra litas)
PVM sąskaitoje faktūroje PVM suma privalo būti nurodyta nacionaline valiuta. Be abejo, papildomai PVM sumą galima nurodyti ir kitomis valiutomis. Tuo tarpu apmokestinamoji vertė ir kitos sumos gali būti nurodytos ir kitomis valiutomis.

Kažkurioje temoje buvau įmetusi šią citatą, tada nesulaukiau jokių komentarų... Ar tikrai negalima išrašinėti SF pvz.eurais, papildomai nurodant PVM sumą litais???



tai kaip suprantu, geriau PVM sąskaitą išrašyti eurais nei litais? Ar gerai suprantu? Lieku tau skolinga Loreta.

Virgasius
2444
#194583 2005-08-03 15:36 Virgasius redaguota: 2011-09-11 03-48

zuikelis rašė:



Loreta rašė:

Sąskaitą perrašyti teks šiaip ar taip - PVM tarifas blogas. Ir rašyti tik litais, šalia nurodant ir rublius, jei jau taip reikia. Tačiau vien rublinę sąskaitą palikti jokiu būdu negalima.



Iš PVM SF rekvizitų:
PVM suma nacionaline valiuta (šiuo metu Lietuvoje nacionalinė valiuta yra litas)
PVM sąskaitoje faktūroje PVM suma privalo būti nurodyta nacionaline valiuta. Be abejo, papildomai PVM sumą galima nurodyti ir kitomis valiutomis. Tuo tarpu apmokestinamoji vertė ir kitos sumos gali būti nurodytos ir kitomis valiutomis.

Kažkurioje temoje buvau įmetusi šią citatą, tada nesulaukiau jokių komentarų... Ar tikrai negalima išrašinėti SF pvz.eurais, papildomai nurodant PVM sumą litais???



Oj, visai susiparinau.... Galvojau, kad čia Loretos atsakymas... O čia Zuikelio. Dėkui ir tau.... Jūs su Loreta nuėmėte mano galvos skausmą ir sumažinote įtampą.

Loreta
28804
#194585 2005-08-03 15:39 Loreta
Virgasiau, ne eurais smile Rusams eurai dzin - rašyk rubliais ir litais.
O apie 0 tarifą - na kur gi daugiau pasiskaitysi, kaip ne PVMĮ? Žiūrėk 41 straipsnį.
www3.lrs.lt/cgi-bin/preps2?Condition1=259097&Condition2=

Špyga taukuota...

Virgasius
2444
#194599 2005-08-03 15:50 Virgasius
Ačiu tau, Loreta


Vaidicita
31
#195946 2005-08-08 15:28 Vaidicita
padekit kas galit

esam paslaugu tiekejai paslaugas teikiame lietuvoje bet uz jas mokes firma esanti latvijoje, ar galima taikyti 0 % PVM? ar galima palikti toliau einancia saskaitos serija ar reikia tokioms saskaitoms nauja serija priskirti?gal dar kazka tureciau zinoti?
Aciu

Vaidicita
31
#195951 2005-08-08 15:35 Vaidicita
dar vienas klausimas kuo skiriasi invoicine saskaita nuo saskaitos su o% PVM?
as visai ne buhaltere bet va turiu suzinoti paaiskinkit kaip nors paparastai, nesuprantu tos buhalterijos :) Aciu

Loreta13
31050
#195969 2005-08-08 16:05 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 03-48

Vaidicita rašė:

dar vienas klausimas kuo skiriasi invoicine saskaita nuo saskaitos su o% PVM?
as visai ne buhaltere bet va turiu suzinoti paaiskinkit kaip nors paparastai, nesuprantu tos buhalterijos :) Aciu



Su "0" gali būt 2 priežastys:

Tai gali būti eksportas, tuomet PVM tarifas "0"
Gali būti, kad PVM perkialiamas mokėti kitai ES narei, tuomet taip pat "0"

Vaidicita
31
#198522 2005-08-17 10:57 Vaidicita
tai vis tik tai jei teikiam paslaugas Lietuvoje, bet uz jas moka Latvija, taciau saskaitos i LV mes nesiunciam ja gauna LV firmos filialas lietuvoje, tai nulis ar ne ?Aciu

klaudas07
452
#198524 2005-08-17 11:02 klaudas07 redaguota: 2011-09-11 03-49

Vaidicita rašė:

tai vis tik tai jei teikiam paslaugas Lietuvoje, bet uz jas moka Latvija, taciau saskaitos i LV mes nesiunciam ja gauna LV firmos filialas lietuvoje, tai nulis ar ne ?Aciu



Nemanyčiau. Paslaugų vieta - Lietuva, galvočiau standartinis PVM (18). Čia reikia žiūrėti dar kokios paslaugos


megap
166
#198557 2005-08-17 12:02 megap
Gamybinė įmonė įsigijo pakroveja iš ES fizinio asmens
ne PVM mokėtojo.Ar reikia priskaičiuoti PVM pardavima,ir
ar galima PVM atskaita.Ačiū už atsakymą.

Loreta
28804
#198561 2005-08-17 12:06 Loreta
PVM priskaičiuoti nereikia - pirkot ne iš PVM mokėtojo. O apie kokią atskaitą kalbi - juk PVM čia nėra.

Špyga taukuota...

ginttarr
501
#200095 2005-08-23 11:18 ginttarr
Iš ES PVM mokėtojo įsivežėme prekes, kurias reklamuosime parodoje (tiekėjas išrašė transporto važtaraštį, kuriame nurodė prekių kiekį ir statistinę vertę, joks PVM neišskirtas ir jokių nuorodų dėl PVM taikymo (netaikymo) nėra). Po parodos tas prekes išsiūsime atgal. Ar toks prekių įsigijimas laikomas prekių įsigijimu iš kitos valstybės narės už atlygį? Ar visdėlto galima laikyti, kad tai nėra prekių įsigijimas už atlygį - įsivežimas atitinka PVMĮ 5(1) str. 2.7p. nuostatas - t.y. prekių laikinas pervežimas ne ilgesniam kaip 24 mėn. laikotarpiui ir tokioms prekėms taikytume laikinojo įvežimo procedūrą, jei jos būtų įvežtos iš trečiųjų valstybių?
Dėkoju už nuomones.

Birute1
2358
#200113 2005-08-23 11:47 Birute1
Manau, kad tai nėra prekių įsigijimas. Net sąskaitos jums nerašė. Labiau jūs atlikote paslaugą. smile O patirtos išlaidos būtų kaip ir jūsų reklamos sąnaudos. Kaip kiti mano? smile

artas71
12732
#200124 2005-08-23 11:59 artas71 redaguota: 2011-09-11 03-49
Taip, tai nėra prekių įsigijimas. Ir tokių prekių apskaita išvežimo atveju yra reglamentuota atskirai.
www3.lrs.lt/cgi-bin/preps2?Condition1=228365&Condition2=
Šiuo atveju, ką jums pildyti ir kaip registruoti šias prekes, nežinau.Tik užbalansinėje...

www.youtube.com/watch?v=7ZWoC4mPcA0
Ir aš tikrai myliu Lietuvą, ar mylit ją jūs?

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing."
Edmund Burke


Loreta
28804
#200132 2005-08-23 12:10 Loreta
Kadangi tai nėra prekių įsigijimas, ES PVM mokėtojas jų savo apskaitoje kaip išgabentų tikrai niekur neregistruos. Analogiškai pas mus - sutinku su Artu, apskaityti užbalansinėje. Čia, kaip suprantu, teikiama reklamos paslauga, už kurią teiksite ES PVM mokėtojui sąskaitą. Todėl tokių prekių niekur neregistruočiau.

Špyga taukuota...

ginttarr
501
#200133 2005-08-23 12:12 ginttarr redaguota: 2011-09-11 03-49
Ačiū.
Taip, Artai, kai pats išvežu tokias prekes į kitą valstybę, tokį išvežimą registruoju žurnale pagal VA-27.
O įsivežtų prekių registravimas kokiame tai žurnale - nereglamentuotas jokiu norminiu aktu. Tad registruoju savo apskaitoje užbalansinėse.

Loreta
28804
#200146 2005-08-23 12:29 Loreta
Bandykime galvoti logiškai. Mūsų ir ES tirkėjo teikiami duomenys bendroje ES duombazėje turi sutapti. ES tiekėjas tikrai neteiks šių prekių kaip išgabentų pardavimui, nėra tam pagrindo. Tas pats su mumis - mes irgi negalime teikti. Bet dėl šventos ramybės susisiekčiau su ES tiekėju, kaip jie tai formino.

Špyga taukuota...

ginttarr
501
#200173 2005-08-23 13:27 ginttarr
Mes pildome FR0564 - prekių tiekimo į ES valstybes nares ataskaitą. Gal žinote, kaip vadinasi analogiška ES valstybių narių PVM mokėtojų pildoma ataskaita anglų kalba?

nieko_sau
3884
#200185 2005-08-23 13:58 nieko_sau
Gal tiktų taip:

Statement of Goods Supplied to Another Member State

arba:

Statement of inter-Community supply of goods

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis

Atmintinė

Atmintinė buhalteriui
Delspinigiai už ne laiku sumokėtus mokesčius ir baudas 2022 m. I ketv. 0.03 %
Palūkanos už naudojimąsi mokestine paskola 2022 m. I ketv. 0.01 %
Valstybinio socialinio draudimo bazinė pensija
nuo 2022-01-01
215.09 €
Minimalus valandinis atlygis ir minimali mėnesinė alga (MMA)
nuo 2022-01-01
4.47 € / 730 €

Įmonių finansinių ataskaitų duomenys

Balansai, Pelno (nuostolių) ataskaitos, Sodra
Pavadinimas FA Sodra
Lietuvos medžiotojų ir žvejų draugijos Jurbarko skyrius
Jurbarkas Muitinės g. 3A
2015 - 2021 2018 - 2021
EUROPART, UAB
Klaipėdos m. sav. Klaipėdos m. Pramonės g. 6
2015 - 2021 2018 - 2022
Okane, MB - -
Asociacija European dimension - -
Justiniškių 146 bendrija
Vilnius Justiniškių g. 146-20
- 2020 - 2022
Adhouse LT, MB
Panevėžio r. sav. Berčiūnų k. Tvenkinio g. 13
2019 - 2021 -
A. Kukučio įmonė - -
AUKŠČIAUSIA KLASĖ, UAB - -
TORINTA, UAB - -
Raimondo Milkinto Įmonė
Šilalės r. sav. Šilalės m. Dvaro g. 9
- 2018 - 2020
Metplasta, UAB
Panevėžio r. sav. Velželio k. Fermų g. 19
2015 - 2021 2018 - 2022
63-osios garažų eksploatavimo bendrijos 3-čia grupė Radviliškio g. 18b - -
Algio Radvilavičiaus įmonė
Druskininkų sav. Druskininkų m. Vilniaus al. 6
- 2018 - 2022
Digital nest, MB
Zarasų r. sav. Dusetos K. Būgos g. 34
2020 - 2021 2021 - 2022
Studio Infect, UAB
Vilniaus m. sav. Vilniaus m. sav. teritorija
2015 - 2019 2018 - 2021