Savininko įnašai ir jų (ne)atvaizdavimas ir (ne)pranešimas formoje FR0711 ir įnašų bei išnašų apskaita

S
Sebestijonas 2411
2005-05-07 06:40 Sebestijonas 2011-09-11 03-43

austa rašė:

Sebestijonas rašė:

austa rašė: Mestel adresiuką to, kuris pirmą kartą atleidžia....turiu didelę nuodėmę... smile



DIEVAS, o sdresiukas VISATA


smile į EURO teisę įrašytas.... smile

****************

Žinoma visi 10 DIEVO įsakymų yra EURO teisėje, o mūsų dar raudonai dažyta tebėra.....................
4
44pupa 123
2005-06-06 16:11 44pupa
Ar Jūs rodėte atskaitingų asmenų negrąžintas sumas metų pabaigoje viršijančias 2000 lt. 0711 formoje? Jeigu taip, tai kokia tūrėtų būti formoje 0711A paskolos suteikimo data? Ir ar išvis reiktų tuos atskaitingus asmenis į tą formą traukti?
Loreta Loreta 28574
2005-06-06 16:40 Loreta
Nerodžiau ir nežadu rodyti, nes tai ne paskolos.
S
Sebestijonas 2411
2005-06-06 17:17 Sebestijonas 2011-09-11 03-45

Loreta rašė: Nerodžiau ir nežadu rodyti, nes tai ne paskolos.

*************


O kas tada, gal ir ne pinigai?
Cha-cha Cha-cha 5529
2005-06-06 17:50 Cha-cha
Kažkur jau plačiai aptarinėjom šitą temą. Buvo komentuojami ir VMI atsakymai į klausimą, deja jie buvo skirtingi.
Aš nedeklaravau ir tikrai nesiruošiu to daryti.
Loreta Loreta 28574
2005-06-06 18:01 Loreta 2011-09-11 03-45
Ir nereikia, Cha-Cha smile
Klausimas
Įmonės darbuotojui buvo išmokėta pinigų suma ir pažymėta - ūkinės išlaidos.Tas žmogus po truputį tuos pinigus grąžins, kažkiek pirks ir prekių ūkinėms išlaidoms.Ar reikia tą sumą parodyti metinėje FR0573 formoje?

Kapitanovo atsakymas
Metinėje deklaracijoje avansu išduotų pinigų rodyti nereikia.
Gyventojų pajamų mokesčio įstatymas Nr. IX-1007, 6 ir 22 str.

Taigi, nereikia ir FR0711.
MAĮ 56 str.
4
44pupa 123
2005-06-07 13:56 44pupa 2011-09-11 03-45

Loreta rašė: Ir nereikia, Cha-Cha smile
Klausimas
Įmonės darbuotojui buvo išmokėta pinigų suma ir pažymėta - ūkinės išlaidos.Tas žmogus po truputį tuos pinigus grąžins, kažkiek pirks ir prekių ūkinėms išlaidoms.Ar reikia tą sumą parodyti metinėje FR0573 formoje?

Kapitanovo atsakymas
Metinėje deklaracijoje avansu išduotų pinigų rodyti nereikia.
Gyventojų pajamų mokesčio įstatymas Nr. IX-1007, 6 ir 22 str.

Taigi, nereikia ir FR0711.
MAĮ 56 str.


Tai, aš taip pat daugiau logikos randu tame ,kad nerodyti, nes kitaip su grąžinimo ir suteikimo paskolos datom visiška nesamonė būtų. Reiktų 255 eilutes mažiausiai už metus užpildyti vienoj iš dekl.smile
M
Manta 55
2005-08-08 09:20 Manta
Laba diena, taip jau atsitiko, kad 2005 04 01 FR0711 nebuvo pateikta, sakykit ar galima pateikti paveluotai ir kas uz tai gresia, o gal yra dar koks terminas, kai deklaracijas gali pateikti visi pavelavusieji ? smile
P
prikolas 748
2005-08-08 09:28 prikolas
[quote="Manta"]Laba diena, taip jau atsitiko, kad 2005 04 01 FR0711 nebuvo pateikta, sakykit ar galima pateikti paveluotai ir kas uz tai gresia, o gal yra dar koks terminas, kai deklaracijas gali pateikti visi pavelavusieji ? smile[/quote]
Kiek žinau VMI negali bausti jeigu pavėluotai pateiki deklaraciją praėjus 6 mėn. nuo jos privalomo pateikimo termino.Taigi jeig reikejo pateikti iki balandzio 01 dienos nors tiksliai aš nežinau, nes tokios formos neteikiu), vadinasi spalio 2 dieną gai nešti ramiai kad tau nesurašys protokolo.O iki to laiko melskis kad nesulauktom kokio patikrinimo. Gal yra pakeiyimų šioje srityje, bet buvo tokia tvarka.
M
Manta 55
2005-08-08 10:00 Manta 2011-09-11 03-48

prikolas rašė:

Manta rašė: Laba diena, taip jau atsitiko, kad 2005 04 01 FR0711 nebuvo pateikta, sakykit ar galima pateikti paveluotai ir kas uz tai gresia, o gal yra dar koks terminas, kai deklaracijas gali pateikti visi pavelavusieji ? smile

Kiek žinau VMI negali bausti jeigu pavėluotai pateiki deklaraciją praėjus 6 mėn. nuo jos privalomo pateikimo termino.Taigi jeig reikejo pateikti iki balandzio 01 dienos nors tiksliai aš nežinau, nes tokios formos neteikiu), vadinasi spalio 2 dieną gai nešti ramiai kad tau nesurašys protokolo.O iki to laiko melskis kad nesulauktom kokio patikrinimo. Gal yra pakeiyimų šioje srityje, bet buvo tokia tvarka.


Labai aciu uz atsakyma ir pradedu melstis smile
S
Soffy 9075
2005-08-08 10:18 Soffy
Aš taip tikrai nedaryčiau, atiduočiau dabar ar siųsčiau dabar, nieko nelaukdama.
Apsirikti gali kiekvienas ir jokia tragedija tame prisipažinti. Argi geriau 6 mėnesius bijoti? Sveikata brangesnė už bet kokią baudą.
G
Gob 701
2005-08-26 11:12 Gob
Sveiki. Ir mums planuoja paskolinti akcininkas pinigeliu, bet nori kad butu priskaiciuojamos palukanos. Kokios korespond turetu butu toms palukanoms apskaiciuoti? ACIU
Loreta Loreta 28574
2005-08-26 11:35 Loreta
Manyčiau, kad K4422 D630
ausyte ausyte 5281
2006-03-17 12:54 ausyte
Sveiki,
2005 03 09 fiz.asmeniui buvo grąžinta dalis paskolos 8400 ir 2005 04 05 likusi dalis 1600 Lt., tai aš 0711 deklaracijoje turėčiau deklaruoti tik 8400 Lt.?
Ačiū
D
dangx 1516
2006-03-17 13:17 dangx
Deklaracijoje FR0711 pildymo taisyklėse parašyta per kalendorinius metus 2000 lt............. tai turi rodyti visą bendrą sumą 8400+1600
ausyte ausyte 5281
2006-03-17 13:30 ausyte
Ne bendrą sumą, o rodysiu atskirose eilutėse, nes grąžinta dalimis skirtingomis datomis
tai rodysiu 1 eil. 2005 03 09 8400 Lt
2 eil. 2005 04 05 1600 Lt
ar taip?
ausyte ausyte 5281
2006-03-17 13:33 ausyte
Dar būtų vienas klausimus, nes kuo daugiau skaitau tuo labiau neaišku i rgalvoju, kad gal aš blogai užpildžiau už 2004 m.
Paskolos buvo gautos ir2001; 2003 metais, tačiau viskas buvo grąžinta per 2004 m. Tai ar tas gautas paskolas turėjau rodyti 2004 m. deklaracijoje?
Ačiū
D
dangx 1516
2006-03-17 13:50 dangx
Taip, rodysi atskirose eilutėse skirtingas sumas.Paskolas gautas 2001;2003 metais turėjai rodyti deklaracijoj ir ką išmokėjai 2004 irgi reikėjo parodyti
ausyte ausyte 5281
2006-03-17 14:17 ausyte
Taip, grąžintas paskolas per 2004 m. rodžiau (jos buvo gautos 2001;2003), o gautas 2001;2003 formoje 0711C nerodžiau , nes jos buvo grąžintos per 2004 m. Tai ar gerai padariau ar blogai?Nes...
"Teikiant 2004 metų duomenis, jeigu paskola iš fizinio asmens buvo gauta ankstesniais kalendoriniais metais (t.y. pvz., 2003 metais), o iki 2004-12-31 negrąžintos paskolos dalis sudaro 2000 Lt ir daugiau, tai turi būti nurodoma ši negrąžinta suteiktos paskolos dalis. Tokiu atveju C8 laukelyje turi būti nurodoma, kada ši paskola buvo suteikta".
Aš suprantu reikėjo rodyti tik tas sumas kurios buvo negrąžintos per 2004 m.?
Lauksiu Jūsų komentarų.
Ačiū
loko loko 717
2006-03-17 14:32 loko
perskaičiau diskusiją ir taip iki galo nesupratau reikia deklaruoti IĮ savininkų įnašus bei atskaitingų asmenų sumas ar ne. Už 2004 metus nedeklaravau, nes kai buvau Kapitanovo seminare (39 seminaro medžiaga), tai jis paminėjo, kad šias sumas deklaruoti nereikia, tad ir gyvenau sau ramiai. Bet artėjant balandžio 1 noriu dar kartą pasitikslinti. Ačiū.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui