Darbas mažesniu nei pusę etato

klem klem 3973
2010-08-10 23:15 klem
Nėra varianto, mano nuomone.
Tik valandinis darbo apmokėjimas.
Arba mokėti ne MMA. smile
Elste Elste 27356
2010-08-11 07:23 Elste 2011-09-11 06-54

renu rašė: Perskaičiau didžiąją dalį šios temos komentarų, bet iki galo liko neatsakytas vienas klausimas.
Jei darbuotojas dirba 4 val. per savaitę, tai teoriškai yra 0,1 etato ir 80 Lt per mėn., bet paprastai mėn. yra daugiau nei 4 savaitės, todėl 1 val. užmokestis gaunasi mažesnis nei minimalus.

Kaip reikia įforminti DS tokiu atveju (valandų skaičius, etato dydis ir DU), jei norima, kad DU nereikėtų skaičiuoti kiekvieną mėn. priklausomai nuo išdirbtų valandų skaičiaus?
Ačiū.

Tokio daikto kaip "etatas" - nėra. Ir nereikia nurodinėti kažkokių jo dalių.
Tiesiog nurodomas, koks bus jo darbo laikas ir kiek jis už tą laiką gaus atlyginimo.
Pvz. dirbs: 4 val. per savaitę - 2 val. primadienį 8-10 val., 1 val. trečiadienį 9-10 val. ir 1 val. ketvirtiadienį 14-15 val.
Darbo užmokestis: 10 Lt už dirbtą valandą.
(arba minimalus 4,85 Lt uz val.)
S
sab1 87
2010-08-11 11:33 sab1
kas gali paaiškinti ,kodel esant atlyginimui 400 lt 0,25 etatui ir dirbus ne pilna
menesI,apskaiciuojant DU uz men reikia priskaiciuota suma dar dalinti is 0,25
Tininga Tininga 50021
2010-08-11 11:39 Tininga 2011-09-11 06-54

sab1 rašė: kas gali paaiškinti ,kodel esant atlyginimui 400 lt 0,25 etatui ir dirbus ne pilna
menesI,apskaiciuojant DU uz men reikia priskaiciuota suma dar dalinti is 0,25

Apie ką mes čia kalbame? Yra nustatytas darbo laikas bei nustatytas DU. Dirbus ne pilną mėnesį DU skaičiuojamas proporcingai dirbtam laikui. Nebėra tokių sąvokų, kaip etatas, 0,25 etato ir panašiai.
D
dijanux69 169
2010-08-11 13:02 dijanux69
musu imone statybine, tai kai yra darbo darbuotojai dirba visa etata po 8 val. ir gauna dar premija. Kai nera darbo ypac siuo sunkiu laikotarpiu, dirba 0,25 etato (pakeite sutarti) ir dar gauna premija. Ar normalu, kai zmogus dirba pilnu etatu ir gauna 1000Lt ir kitas dirba 0,25 etato ir gauna su premija 1000Lt. Ar ir vel juos reikia forminti pilnu etatu kiekvieną kartą kai yra darbo. Mokesciai sumoketi, viskas tvarkoj, bet ziniarastyje matosi, kad vienas uz ta pati atlyginima dirbo 168 val, kitas 42val. ar nekreipti i tai dėmesi. Kaip cia butu su ta darbo inspekcija. Ir dar klausimelis, ar reikia pranesti kam nors, jei dirbama 0,25 etato.
Elste Elste 27356
2010-08-11 13:05 Elste 2011-09-11 06-54

dijanux69 rašė: musu imone statybine, tai kai yra darbo darbuotojai dirba visa etata po 8 val. ir gauna dar premija. Kai nera darbo ypac siuo sunkiu laikotarpiu, dirba 0,25 etato (pakeite sutarti) ir dar gauna premija. Ar normalu, kai zmogus dirba pilnu etatu ir gauna 1000Lt ir kitas dirba 0,25 etato ir gauna su premija 1000Lt. Ar ir vel juos reikia forminti pilnu etatu kiekvieną kartą kai yra darbo. Mokesciai sumoketi, viskas tvarkoj, bet ziniarastyje matosi, kad vienas uz ta pati atlyginima dirbo 168 val, kitas 42val. ar nekreipti i tai dėmesi. Kaip cia butu su ta darbo inspekcija. Ir dar klausimelis, ar reikia pranesti kam nors, jei dirbama 0,25 etato.

mūsų irgi statybinė.
Bet jokių etatų NĖRA. Jeigu nėra pilnai darbo 8 val., darote pakeitimus, kad dirba 4 val, per dieną, ar ten kokias 3 dienas per savaitę. Ir mokate, tiek kiek padarė darbų pagal įkainius, ar kaip ten pas jus nustatyta, už darbo valandą.
Ir visai normalu, jeigu tą patį darbą dirbantis vienas darbuotojas gauna 1000 lt, kitas 3000 lt. Tai yra susitarimas su darbdaviu, už kiek tu sutinki dirbti. Ir nėra čia ko lyginti ir nebus vienodas atlyginimas visiems.
Elvusia Elvusia 19998
2010-08-11 13:06 Elvusia
Niekam tai neįdomu, niekam pranešti nereikia.
Bet įvertinkit riziką: jei darbuotojas susižalos darbe tuo metu, kai pagal darbo grafiką jis turėjo gulėti bambą išvertęs namuose, turėsit bėdos.
S
sab1 87
2010-08-11 13:22 sab1 2011-09-11 06-54

Tininga rašė:

sab1 rašė: kas gali paaiškinti ,kodel esant atlyginimui 400 lt 0,25 etatui ir dirbus ne pilna
menesI,apskaiciuojant DU uz men reikia priskaiciuota suma dar dalinti is 0,25

Apie ką mes čia kalbame? Yra nustatytas darbo laikas bei nustatytas DU. Dirbus ne pilną mėnesį DU skaičiuojamas proporcingai dirbtam laikui. Nebėra tokių sąvokų, kaip etatas, 0,25 etato ir panašiai.


tai vat butent ,,Cento'' programa skaiciuoja butent taip,ir Edlontos konsultantai negali paiaskinti kodel taip turi buti.
Tininga Tininga 50021
2010-08-11 13:43 Tininga 2011-09-11 06-54

sab1 rašė: tai vat butent ,,Cento'' programa skaiciuoja butent taip,ir Edlontos konsultantai negali paiaskinti kodel taip turi buti.

Programas kuria žmonės. Kartais jie vadovaujasi pasenusiom nuostatom ar tiesiog klaidingai "duoda" programai užduotį. Tie dalykai ištaisomi.
Esmė tokia: pvz. žmogui per mėnesį nustatyta dirbti 40 val., o DU - 400 Lt. Jis dirbo pvz. 26 val. Tai alga bus: 400/40*26=260
Elste Elste 27356
2010-08-11 13:46 Elste 2011-09-11 06-54

Tininga rašė:
Programas kuria žmonės. Kartais jie vadovaujasi pasenusiom nuostatom ar tiesiog klaidingai "duoda" programai užduotį.

Būtent, Tininga, teisingai smile
Mane tai siutina, kai ką nors ne taip padaro ir sako: ai, nežinau, taip kompas duoda, taip kompas paskaičiaivo, taip kompas parašė...
Nieko jis nedaro!!! jis tik dėžė. Ką parašysi pats, tą jis ir duos. smile
N
Nerringa 504
2010-09-30 19:30 Nerringa
sveiki,ar gali buhalteris UAB dirbti 0.25 etato?
L
liuxyte 1817
2010-09-30 19:49 liuxyte 2011-09-11 06-58

Nerringa rašė: sveiki,ar gali buhalteris UAB dirbti 0.25 etato?


Gali, tik kad negautųsi apmokėjimas mažiau už minimalų , atitinkamam valandų skaičiui
DS sutartyje rašosi kiek valandų dirbs ir koks darbo užmokestis
C
Colop 13604
2010-09-30 19:52 Colop 2011-09-11 06-58

Nerringa rašė: sveiki,ar gali buhalteris UAB dirbti 0.25 etato?

beje,
Darbo sutartyse nereikės nurodyti 0,25 etato.

Tiesiog nurodote :

Nustatomas nepilnas darbo laikas.
Darbo dienos trukmė - 2 val. , 5 d.d. savaitė.
smile
A
asone 11
2010-10-05 09:45 asone 2011-09-11 06-58

Elste rašė: Bet jokių etatų NĖRA.

O nuo kada etatų nėra ? Nuo kada reikia nurodyti tiksliai darbo laiko trukmę?
Gal galite įmesti kokią nuorodėlę ? smile
Dėkoju smile
Tininga Tininga 50021
2010-10-05 09:46 Tininga 2011-09-11 06-58

asone rašė:

Elste rašė: Bet jokių etatų NĖRA.

O nuo kada etatų nėra ? Nuo kada reikia nurodyti tiksliai darbo laiko trukmę?
Gal galite įmesti kokią nuorodėlę ? smile
Dėkoju smile

Nė nežinau, nuo kada tiksliai jų nebeliko. Elgiamės pagal darbo kodeksą ir tiek. Pati DS forma nurodo, kas ir kaip turi būti joje nurodoma.
R
rimantas88 1131
2010-10-05 11:46 rimantas88 2011-09-11 06-58

asone rašė:

Elste rašė: Bet jokių etatų NĖRA.

O nuo kada etatų nėra ? Nuo kada reikia nurodyti tiksliai darbo laiko trukmę?
Gal galite įmesti kokią nuorodėlę ? smile
Dėkoju smile


Tai Jūs įmeskite nuorodėlę iš kur traukiate etatus.
K
kapceviciene 1072
2010-10-05 11:49 kapceviciene
Čia sovietų palikimas tie etatai.
Elste Elste 27356
2010-10-05 12:50 Elste
taip, tai sovietinis palikimas šita sąvoka "Etatas".
Nes jau ir darbo sutarties įstatyme nebėra atleidimo dėl etatų mažinimo, yra jau darbuotojų skaičiaus mažinimas. smile
taigi etatai pasilikę turbūt nuo 1972 m. darbo kodekse smile
Na šiuo laikmečiu etatai yra tik biudžetinėse įstaigose, o privačiame sektoriuje - nėra.
K
KATOKIS 340
2010-11-02 12:56 KATOKIS
Ar gali darbuotojas būti įdarbintas LR nustatyto pusė MMA ir dirbti 6 darbo dienų savaitę išskirstant valandas.
A
Alina55 11024
2010-11-02 12:57 Alina55
Taip, gali (0,5 MMA ir 20 val./sav.).
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui