Mūsų įstaigoje dalis darbuotojų dirba 5 d.d. savaitę, likusi dalis - slenkančiu darbo grafiku (suminė darbo laiko apskaita neįvesta). Vadovo teigimu, d.d. ir d.val. skaičių privalau skaičiuoti skirtingai darbuotojams dirbantiems skirtingu grafiku. Pvz. administracijai 03 mėn. d.val. skaičius - 175 val, o dirbantiems slenkančiu grafiku - 183 val. Nuo to priklauso ir darbuotojo atlyginimas. Tačiau aš to jokiu būdu neperskaitau DK 162 (1) str. Kas neteisus iš mūsų?
Nuo kovo 15 pradėjo darbą naujas darbuotojas.
Ką daryti tokiu atveju, darbo grafikas jau patvirtintas (2006 02 14),
gal išleiti įsąkymą ir ten išvardinti visas dienas iki mėnesio galo nurodant nuo kelintos val. pradeda - kelinta val. baigia.
Ar turi būti įsakymas buhalterei ir direktoriui jei jie dirba nenustatytas val? Laisvu grafiku.
Ir ar turi būti aplamai įsakymas darbuotojams?
Ačiū labai ir jeigu kas nors turite įmeskite, labai labai reikia.
Mūsų įmonėje patvirtintose vidaus darbo tvarkos taisyklėse yra punktas, kad darbas virš nustatytos darbo trukmės nelaikomas viršvalandiniu darbu direktoriams ir specialistams. Todėl nėra jokio įsakymo dėl jų darbo valandų. Tabeliuose rašome 8 val. O darbininkai dirba pagal patvirtintą įmonmės direktoriaus parašu ir anspaudu darbo grafiką. Tik nežinau ar tai gerai buvo sutvarkyta. Gal ko trūksta.
Daug buvo visokių nuomonių, bet kaip supratau tiek grafikas, tiek tabelis būtini ...
bet, jeigu darbuotojas dirba ne pilną darbo dieną (0.5 ar 0.25 etato) ir didelio skirtumo kada jis atidirbs savo valandas nėra, svarbu, kad padarytų tai kas jam priklauso (koks skirtumas ar progamuotojas programuos iki pietų ar po pietų, svarbu kad programuotų sutartą valandų skaičių ir suprogramuotų reikiamą programą), kaip turėtų atrodyti darbo grafikas?
tokia idomi situacija apie daug dirbancius: mano vadovas turi dvi imones, kuriose yra direktorius ir dirba po 4 val. Normalu. Toliau dirba dar dviejose imonese kazkuo 6 ir 2 val. Be to vakarais ir savaitgaliais dirba mokytoju (kiek laiko nezinau). Zmogus persidirba taip.... O kaip man daryti kad darbo inspekcija neprikibtu?
Tokia situacija, 2005 m. dirikas dirbdavo po 16 val. per mėnesį, dabar peržiūrinėju pirkimo sf ir radau kad keleta pirkimo sf yra ir šeštaieniais ir sekmadieniais, kaip man elgtis šiuo atveju, ar žimėti tabelyje po 1 val. išeiginių dienom ar ne, o kaip su du ar ne pagal dviguba tarfifą turėčiau perskaičiuoti du.
Galbūt rašau ne į tą skyrių, bet reikia patarimo, tokia situacija mūsų direktorius dirba 5 d.d. po 8 val. šiandien randu sąskaitą, kurioje įsigytos prekės šeštadienį, ar galiu daryti taip, kad penktadieni žymiu 7 val., o šeštadienį 1 val. ir aišku už ją apmoku 2-ubai. Gal kas turi geresniu idėju, patarkit
MillaJ rašė: Galbūt rašau ne į tą skyrių, bet reikia patarimo, tokia situacija mūsų direktorius dirba 5 d.d. po 8 val. šiandien randu sąskaitą, kurioje įsigytos prekės šeštadienį, ar galiu daryti taip, kad penktadieni žymiu 7 val., o šeštadienį 1 val. ir aišku už ją apmoku 2-ubai. Gal kas turi geresniu idėju, patarkit