Pelno mokestis

edute edute 2671
2011-03-23 12:47 edute
Vat tik juokas sueme, kad paskambino direktoriui, paprase buhalterio telefono ir tik man pasake ko praso. Nu bet gi as vis tiek direktoriaus turejau perklausti leidimo moketi smile smile smile
L
Lapyte 459
2011-03-23 13:32 Lapyte
Gal galite patarti, koki pelno mok.tarifa privalo imone taikyti. UAB'e vienas akcininkas (imones direktorius ji)fizinis asmuo 100% akciju. Buhaltere-direktoriaus zmona, ji ukininke, iregistravusi uki. Viso UAB'e dirba 2 zmones, pardavimo pajamos uz 2010 m. is pelno (nuostoliu) ataskaitos 174722 lt. Gal galima taikyt 5% tarifa?
Benas Benas 2093
2011-03-26 13:24 Benas
Paprotinkit mane tokiu klausimu.
UAB įsteigta spalio mėn. Darbuotojų skaičius 3. Spalio-gruodžio mėn. pajamos neviršyja 500 000Lt. Ar galima taikyti 5 proc. pelno mokesčio tarifą? Visos kitos sąlygos leistų tai daryti, suabejojau tik dėl to, kad įmone dirbo ne pilnus metus smile
amadina22 amadina22 19757
2011-03-26 13:30 amadina22 2011-09-11 07-17

Benas rašė: Paprotinkit mane tokiu klausimu.
UAB įsteigta spalio mėn. Darbuotojų skaičius 3. Spalio-gruodžio mėn. pajamos neviršyja 500 000Lt. Ar galima taikyti 5 proc. pelno mokesčio tarifą? Visos kitos sąlygos leistų tai daryti, suabejojau tik dėl to, kad įmone dirbo ne pilnus metus smile


Gal reikėtų paskaičiuoti proporcingai kokios būtų pajamos per metus? Dallinti iš tiek mėnesių per kiek pajamos buvo uždirbtos ir dauginti iš 12 mėnesių?
Bet tvirtinti negalėčiau.
batukas batukas 3281
2011-03-26 13:37 batukas 2011-09-11 07-17
Apmokestinti apmokestinamąjį pelną 5 proc. (iki 2009 12 31 – 13 proc.) mokesčio tarifu vienetai (išskyrus pelno nesiekiančius) gali tuo atveju, jei :

1) vidutinis sąrašuose esančių darbuotojų skaičius ne didesnis kaip 10 žmonių ;

2) mokestinio laikotarpio pajamos ne didesnės kaip 500 tūkst. litų.

Jusu imones mokestiniai metai bus nuo imones veiklos pradzios iki metu pabaigos. smile
batukas batukas 3281
2011-03-26 13:44 batukas 2011-09-11 07-17
Is Pelno mokescio istatymo:

6 straipsnis. Mokestinis laikotarpis

1. Mokesčio mokestinis laikotarpis yra mokestiniai metai. Jie sutampa su kalendoriniais metais, jeigu šis straipsnis nenustato ko kita.
2. Centrinio mokesčio administratoriaus nustatyta tvarka mokesčio mokėtojo prašymu ir atsižvelgdamas į jo veiklos ypatybes vietos mokesčio administratorius gali nustatyti kitokį mokestinį laikotarpį, negu nurodyta šio straipsnio 1 dalyje, su sąlyga, kad tas mokestinis laikotarpis bus lygus 12 mėnesių. Toks mokestinis laikotarpis gali būti keičiamas tik dėl objektyvių priežasčių, gavus vietos mokesčio administratoriaus leidimą.

3. Pirmas mokestinis laikotarpis prasideda nuo Lietuvos vieneto įregistravimo Lietuvos Respublikoje arba, jei Lietuvos vienetas neįsiregistravo įstatymų nustatyta tvarka, – nuo veiklos vykdymo pradžios. Paskutinis Lietuvos vieneto mokestinis laikotarpis pasibaigia Lietuvos vienetui pasibaigus.

4. Jeigu Lietuvos vienetas faktiškai vykdė veiklą trumpiau kaip 12 mėnesių, mokestinis laikotarpis skaičiuojamas nuo vieneto įregistravimo Lietuvos Respublikoje, o jei Lietuvos vienetas neįsiregistravo įstatymų nustatyta tvarka, – nuo veiklos vykdymo pradžios iki Lietuvos vieneto pabaigos dienos.
Benas Benas 2093
2011-03-26 14:04 Benas
ačiū firminiam batukui, lyg ir patvirtinote mano mintis smile
batukas batukas 3281
2011-03-26 14:08 batukas
Jei atitinkate visus pelno mokescio reikalavimus, nesvarbu, kad mokestiniai metai imones trumpesni nei kalendoriniai metai, galite taikyti lengvatini 5 pr pelno mokescio tarifa.
A
amafu 425
2011-03-30 22:43 amafu
Gal galite pasakyti, koks bus UAB, kurio akcijas turi vienas asmuo, pelno mokesčio tarifas, jei įmonėje dirba 5 žmonės, pajamos už 2010 metus yra apie 230000 Lt? smile
vovere vovere 25997
2011-03-30 22:47 vovere
o akcininkas neturi kitose įmonėse akcijų?
lemone lemone 1159
2011-03-31 10:05 lemone
Sveiki,
Gal galėtumėt patart
Yra 2 UAB-ai, akcininkas tas pats ir viename ir kitame UAB.
Viename turi 100% kitame 52% . Apyvarta mažesnė nei 500tūkst. darbuotojų mažiau nei 10.tai reikškia, kad abiejuose UAB negaliu taikyt 5%, ania?
Benas Benas 2093
2011-03-31 10:53 Benas 2011-09-11 07-18

lemone rašė: Sveiki,
Gal galėtumėt patart
Yra 2 UAB-ai, akcininkas tas pats ir viename ir kitame UAB.
Viename turi 100% kitame 52% . Apyvarta mažesnė nei 500tūkst. darbuotojų mažiau nei 10.tai reikškia, kad abiejuose UAB negaliu taikyt 5%, ania?


Negali, nes neleidžia PMĮ 5 str. 3 d. vienas iš punktų:
- vienetams, kuriuose tas pats dalyvis paskutinę mokestinio laikotarpio dieną valdo daugiau kaip 50 proc. akcijų;
A
amafu 425
2011-03-31 13:24 amafu 2011-09-11 07-18

vovere rašė: o akcininkas neturi kitose įmonėse akcijų?


Ne, neturi.
Rainis Rainis 15057
2011-03-31 14:13 Rainis 2011-09-11 07-18

amafu rašė:

vovere rašė: o akcininkas neturi kitose įmonėse akcijų?


Ne, neturi.

Gali taikyti lengvatinį 5 proc. PM tarifą.
A
amafu 425
2011-03-31 15:23 amafu 2011-09-11 07-18

Rainis rašė:

amafu rašė:

vovere rašė: o akcininkas neturi kitose įmonėse akcijų?


Ne, neturi.

Gali taikyti lengvatinį 5 proc. PM tarifą.


Ačiū už atsakymą, o ar reikia kokį popierių pasirašyti, kodėl taikau 5 %? Ar visa suma bus apmokestinta 5 %?
Rainis Rainis 15057
2011-03-31 15:31 Rainis 2011-09-11 07-18

amafu rašė:

Rainis rašė:

amafu rašė:

vovere rašė: o akcininkas neturi kitose įmonėse akcijų?


Ne, neturi.

Gali taikyti lengvatinį 5 proc. PM tarifą.


Ačiū už atsakymą, o ar reikia kokį popierių pasirašyti, kodėl taikau 5 %? Ar visa suma bus apmokestinta 5 %?

Visas pelnas.
Nereikia jokiųpopierių.
A
amafu 425
2011-03-31 15:45 amafu 2011-09-11 07-18
Ačiū, Rainis.
V
voruta 217
2011-04-08 15:55 voruta 2011-09-11 07-18

Rainis rašė:

amafu rašė:

vovere rašė: o akcininkas neturi kitose įmonėse akcijų?


Ne, neturi.

Gali taikyti lengvatinį 5 proc. PM tarifą.


As kazkaip supratau, kad negali jei akcininkas valdo daugiau nei 50proc akciju, tai jei vienas aplamai akcininkas tai jis valo visas 100proc smile
Kaip is tikro yra, gal kazka ne taip supratau, nes man irgi tokia pat situacija, kad akcininkas vienas, zmoniu tik 6, pajamos nesiekia 500 tukst. lt, tai galiu taikyti 5proc tarifa?
Rainis Rainis 15057
2011-04-08 16:03 Rainis 2011-09-11 07-18

voruta rašė:
As kazkaip supratau, kad negali jei akcininkas valdo daugiau nei 50proc akciju, tai jei vienas aplamai akcininkas tai jis valo visas 100proc smile
Kaip is tikro yra, gal kazka ne taip supratau, nes man irgi tokia pat situacija, kad akcininkas vienas, zmoniu tik 6, pajamos nesiekia 500 tukst. lt, tai galiu taikyti 5proc tarifa?

Jei kalbate apie tai, kad akcininkas valdo VIENOS įmonės 100 (50) procentų akcijų, tai nėra jokia kliūtis naudotis lengvatiniu tarifu.
Apribojimai įvedami tada, kai valdomi keli (2, 3 ar daugiau) juridinių vienetų. Dar kartą įsiskaitykite PMĮ 5 straipsnį, dar geriau - jo komentarą, ir paaiškės.
snake snake 3833
2011-04-08 16:06 snake
O kai valdo 50 proc. UAB akcijų ir dar yra IĮ savininkas? Gali taikyti 5 proc., ar jau ne?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui