Drįstu ginčytis
Kuo mažesnė įmonė, tuo labiau taupo ant daugelio dalykų, todėl tokių popierių, kurių būna smulkioje įmonėje, nė su žiburiu didelėje nebus. T.y. ieškant pigesnio varianto, didėja galimų variantų skaičius, kartu didėja naudotinų žinių apimtis.
Elementarus pavyzdys, kurį turiu pati: "pataupė" (jau rašiau, todėl čia trumpai), sąskaita iš asmens, turinčio verslo liudijimą "paslaugos" (nakvynė). Stambesnėje įmonėje aiškiai būtų buvusi normali viešbučio sąskaita...
Taip, mažoje įmonėje padaryta klaida sumine išraiška kainuoja mažiau, nei padaryta didelėje įmonėje, tačiau ar ji mažiau skausminga, abejoju, greičiau atvirkščiai.
Ataskaitos tiek mažoje, tiek didesnėje įmonėje tos pačios, žinių poreikis irgi beveik analogiškas. Situacija "žinos kasdienes operacijas" galbūt tiktų vienarūšių paslaugų apskaitai, kai sąnaudos algos, nuoma ir dar kas nors.
calembour rašė: Atsakymas "Tiesiai",
Manau įrašų (dokumentų) kiekis įtakoja procesų ir procedūrų skaičių. O procesų ir procedūrų skaičius tiesiogiai proporcingas klaidos rizikai. Todėl suklysti atsitiktinai ar iš nežinojimo, vedant apskaitą 20-ties autobusų yra didesnė tikimybė, negu vedant 2-jų autobusų apskaitą.
O čia įmonę turinčią du autobusus gąsdinat dėl dažnų įstatymų pasikeitimų. Žmogus išmoks, žinos kasdienes operacijas, seks pasikeitimus kiek jai tai aktualu, o jai aktualių pasikeitimų tikrai nebus daug.
P.S. Vienas iš ryškesnių lietuvio bruožų - iš musės daryti dramblį.