Dywo rašė: [Nu va
Paėmiau Vidinių tavrkomųjų dokumentų segtuvą ir viską surišau į bendrą papkutę, o ten direktoriaus įsakymai dėl etatų įvedimo, nuostatų patvirtinimo, komandiruočių, neatvykimo į darbą administracijai leidus ir kitokie įsakymai, kuriuos jau minėjau. Ar čia UAB'e bloga sistema vedama? Personalo skyrius pas save kaupia visus dokumentus, susijusius, su personalu.
Ką dabar daryti? Išrinkti ir atskirti įsakymus?
reikia išrinkti ir sudėti taip, kaip reikalaujama dokumentų tvarkymo taisyklėse. Įsakymai dėl komandiruočių ir atostogų gali būti saugomi viename segtuve, jie saugomi 10 m. (jei reikia ir ilgiau). bylas vadiname konkrečiai, pvz., įsakymai atostogų ir komandiruočių klausimais, įsakymai personalo klausimais (priėmimas, atleidimas, alga, pareigų keitimas ir pan.), darbuotojų prašymai ir. t.t. svarbu atskirti dokumentus pagal rūšį ir saugojimo terminą teisingai