Gita1 rašė:
Perėmiau buhalteriją,o ten dokumentai susegti į vieną archyvinę įsegėlę taip: sąskaitos krūvoje, tada sutartys, tada avanso apskaitos, tada pvm deklaracijos ir t.t. Visad maniau, kad sekasi nuo viršaus žemyn visi dokumentai pagal datą. Dabar pasimečiau. Lyg keitėsi raštvedyba,archyvavimas. Gal nebeliko kažkokių reikalavimų ir galima segti kaip patogiau?
visada buvo galima rinktis dokumentų arcyvavimo būdą: pagal datą, pagal koresondentą, pagal dokumento rūšį ir pan.
Saugomu iki 10 m. (kas yra praktiškai visi buhalterijos dokumentai), nereikia nei lapų numeruoti, nei perseginėti pagla datą nuo 01 dienos iki 31 dienos.
Kaip buvo sekagami metų eigoje - apatinis seniausias (sausio mėn.) viršuje naujausias (gruodžio mėn.), taip ir palikti.
Tik taupant storus segtuvus ir pasiliekant kitiems dokumentams segti, galima išsegti į kartoninius archyvinius.