Archyvavimas

Elste Elste 27356
2024-05-28 12:50 Elste

volanas rašė:

wika3 rašė:

Ačiū jofky už atsakymą smile


Sveiki,

turiu greitą ir gal kvailą (atsiprašau) klausimą - kaip į archyvą segami A3 lapai? :)

Ačiū

Įsagamas gulsčias kaip A4 lapas, uželnkiamas iki pusės A4 ir atlenkiamas atgal iki A4 lapo krašto - kaip garmoškė :))
V
Vetronas 14
2024-06-04 10:02 Vetronas
Laba diena,
likviduojama VšĮ (įkurta 2017 m.), kuri nevykdė veiklos, nes negavo licencijos. VMI nuo 2019 m. iki 2024 11 registruotas veiklos nevykdymas. Dabar tik liko dokumentus priduoti į archyvą.
Yra šie dokumentai:
finansinė atskaitomybė 8 metų
sąskaitų apyvartos
banko išrašai
kasos dokumentai
darbo užmokesčio žiniaraščiai 2017 -2019 m (dirbo vienas darbuotojas)
dalininko sprendimai
Viena darbo sutartis, prašymas priimti ir atleisti iš darbo
deklaracijos sodrai, mokesčiams 2017-2019
Įstaigos registracijos aktas ir steigimo aktas
Dokumentų, pasibaigus saugojimo terminui, naikinimo aktas
Gal patartumėt, kaip susegti į bylas, nes kaip suprantu kai kuriose bus po kelis lapukus. Pvz.darbo užmokesčio žiniaraščiai, daryti tris bylas? O darbo sutarčiai atskirą?

Elste Elste 27356
2024-06-04 12:03 Elste
šiaip tai būna bylų ir su vienu lapuku:)
bet kadangi vienas darbuotojas, tai galite susegti tuos 3 lapus į vieną bylą ir ribas taip ir užrašyti 2017-2019 metai, saugoti 50 metų. iki 2070 m.
V
Vetronas 14
2024-06-04 16:18 Vetronas
Bet gal galima kažkaip sugrupuoti? Ilgo saugojimo dokumentai: į vieną bylą: Įsakymai dėl priėmimo, atleidimo, darbo užmokesčio, darbo sutartis, darbo užmokesčio žiniaraščiai, visi gi saugomi 50 metų
o trumpalaikio saugojimo suskirstyti, pvz. personalo valdymo dokumentai - asmens bylos, atostogų įsakymai, pranešimai sodrai
finansinio ir kito turto valdymo dokumentai - mokesčių deklaracijos, apskaitos dokumentai, registrai, darbo laiko žiniaraščiai, nuomos sutartys ir pan.
Ar viską reikia atskirai?
Elste Elste 27356
2024-06-05 08:13 Elste
tai tada ir grūpuoti nereikia:))) tiesiog sumetat į vieną dėžę ir viskas. Užrašot tokios tai įmonės popieriai:)))
dokumentai turi būti išrūčiuoti pagal metus, pagal jų rūšį, saugojimo terminą ir pan.
Tvarkingai aiškiai užrašytos antraštės, kokie tai dokumentai ir kokių metų susegti ir t.t.
Iš kur paskui žinoti, kai reikės ieškoti po 32 metų kokios darbo sutarties, kad ji prisegta prie kokių sodoros deklaracijų.

O šiaip į rajono archyvą valstybiniam saugojimui priduodami tik ilgo saugojimo dokumentai (personalo, įmonės steigimo/likvidavimo, įsakymai).
Asmens bylos iš viso nevedamos (ten gi vien kopijos dokumentų, jeigu segate, kol žmogus dirba, kad visa info būtų vienoj vietoj) - tam yra darbo sutartis.
Elste Elste 27356
2024-06-05 08:14 Elste
O pirmiausai, tai pasiklausiate valstybinio (savivaldybės) archyvo, į kurį jums priklausytų dokumetus priduoti, ką reikia priduoti, ko nereikia. Ir viską konkrečiai jums pasakys, kokius dokumentus atnešti ir kaip sutvarkytu bei aprašytus.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui