2010-09-22 12:29
Gyventojų pajamų mokestis »
Gyventojų pajamų mokestis »
#854304
SOS turiu didelią problema, tikrina mokesciu inspekcija, ir turiu tokia situaciją, kad pirkom iš FA turincio verslo liudijimą , jo gamybos produkcija <mes UAB>, 2008 metais ir 2009 metais , viska sudeklaravau kaip Bklase 471 deklaracijoje, ir dabar išaiškejo, kad jisai man pateike versliu liudijimus su suklastotomis galiojimo datomis. Dabar mokesciu inspekcija reikalauja, kad aš nuo tu sumu sumokeciau 15 proc. GPM. Aš nesutinku, nes mes jam pinigus sumokejome ir 15 procentu jie turi ieškoti iš jo ne iš mūsų, ir teisinuosi tuo, kad neregistruotino turto pirkimas iš FA yra Bklasės pajamos ir mokescius susimoketi turi pats FA. Aš tikturiu perdeklaruoti, Bklasės pajams formoje 471 , ne su 92 koduku o su 13. Padekite, ar mano mastymas yra teisingas ar ne ir kaip tokioje situacijoje reikia ištikruju pasielgti, nes bijau jeigu jiems sumokesiu, jie gali tai sutraktuoti, kaip su darbo snatykias susijusias pajamas o tada jau..............mirtis.Aciū[/b]
2010-09-22 11:32
Gyventojų pajamų mokestis »
Pirkimas iš fizinio asmens »
#854264
SOS turiu didelią problema, tikrina mokesciu inspekcija, ir turiu tokia situaciją, kad pirkom iš FA turincio verslo liudijimą , jo gamybos produkcija <mes UAB>, 2008 metais ir 2009 metais , viska sudeklaravau kaip Bklase 471 deklaracijoje, ir dabar išaiškejo, kad jisai man pateike versliu liudijimus su suklastotomis galiojimo datomis. Dabar mokesciu inspekcija reikalauja, kad aš nuo tu sumu sumokeciau 15 proc. GPM. Aš nesutinku, nes mes jam pinigus sumokejome ir 15 procentu jie turi ieškoti iš jo ne iš mūsų, ir teisinuosi tuo, kad neregistruotino turto pirkimas iš FA yra Bklasės pajamos ir mokescius susimoketi turi pats FA. Aš tikturiu perdeklaruoti, Bklasės pajams formoje 471 , ne su 92 koduku o su 13. Padekite, ar mano mastymas yra teisingas ar ne ir kaip tokioje situacijoje reikia ištikruju pasielgti, nes bijau jeigu jiems sumokesiu, jie gali tai sutraktuoti, kaip su darbo snatykias susijusias pajamas o tada jau..............mirtis.Aciū[/b]
2010-04-12 10:36
Pelno mokestis »
Ar galimos sąnaudos? »
#790611
]
Mes kol kas pasiliekame prie kelionės lapų. Nes VMI, manau, norės matyti, kad tas kuras sunaudotas įmonės naudai, o kelionės lapuose tas matosi.[/quote]
As bandziau isivaizduoti kitą dokumentą , kuris pagrystu kuro panaudojimą įmonės tikslams , bet apart keliones lapo neisivaizduoju. Dar vienintele alternatyva pagalvojau , kad pateikti visą ta pacią informaciją kaip keliones lape tik nevardijant konkrečių marsrutų, o rodyti nuvaziuotus km per menesį.
2010-04-12 09:57
Pelno mokestis »
Ar galimos sąnaudos? »
#790590
Pagal naujausįjį mokesčių inspekcijos išaiškinimą degalai, kaip leidziami atskaitymai gali buti pripazinti , be kelionės lapų , tačiau pati įmone turi nusistatyti kokiais dokumentais tai bus galima pagrysti. Noriu paklausti, kaip Jūs sprendziate šia problemą ir ar užtektų įsakymo kuriame nurodome, kuro normas ir degalų sunaudojimo limitus, ar vistiek pildysite koki tai dokumentą , kuriame detaliau nurodysite , kuro sunaudojimą, kilometraza nuvaziuotą , ar dar kazka.
2010-02-10 14:34
Gyventojų pajamų mokestis »
Pajamos natūra »
#759920
[quote="wwind"]
edwardas rašė: Vilma Vildžiūnaitė, Valstybinės mokesčių inspekcijos Teisės departamento direktorė:
„Automobilio laikymas prie namų atliekant tokias darbo funkcijas, kurios gali pareikalauti išvykimo į darbą
bet kuriuo paros metu ar pan., taip pat važinėjimas automobiliu tik į darbą ir iš darbo nėra vertinamas kaip
automobilio naudojimas asmeniniais tikslais.“
Šiandien rašo VŽ.
Tai pagal sita straipsni siandien as supratau, kad norint , kad vazinejimas namo nebutu pajamos natura, imoneje , reiktu apspresti kur ir kaip turi buti laikomi imonei priklausantys automobiliai ir nieko nebereikia apmokestinti?. Ar as teisingai galvoju ir ar taip pat ta parasyma VZ traktuos ir ponai is mokesciu inspekcijos .
2010-01-04 11:27
Darbo teisė »
Darbo apmokėjimas »
#737793
Sos reikia pagalbos ,kurikas yra priimtas darbui tiktai naktį , 40 valandų per savaitę, 6 dienos, 800 Lt. .Ar reikia jam moketi papildomai už naktinį darbą ar ne.
2009-10-22 12:32
PVM »
0% pvm tarifas iš ES ir kita.. »
#712785
[/quote] O iš kur jūs žinote jų planus
Jei jūs veikiate sąžiningai, turite išvežimą įrodančius dokus, visa kita jūsų nelabai jaudina.
Svarbu, kad Vokietijoje jie deklaruotų.
Nes mūsų VMI pateiks informaciją Vokietijos VMI, kad Hansas ar Klausas pirko prekes pagal "0" straipsnį.
Duomenys turi sutapt.[/quote]
Planai ju aiskus nes tie baldai jau surinkti ir sustatyti Lietuvoje, nes juos mateme .O jokiu isvezimo dokumentu mes neturime, plius jie net nepateike jokiu registracijos pazymejimu tik elektroniniu atsiunte surasytus duomenis... Na zodziu niekas jiems jokio 0 PVM nerasys ir tiek, kai turesim irodyšmus apie isvezima israsysim kreditine ir tiek...
2009-10-21 10:28
PVM »
0% pvm tarifas iš ES ir kita.. »
#712140
Tegul deda jisai savo įmonės anspaudą ant faktūros ir cmr, kad tavo prekės gautos vokietijoje ir tu nesuk galvos. O jei kariaujate, tai staigiai pasirašai taikos sutartį...kaip kontribuciją pasiprašydama šokolado plytelę... maksimum.[/quote]
O kaip bus su deklaracijomis apie tiekimus i ES , nemanau , kad jie deklaruos viska , kiek kur skaiciau visur 0 tarifo taikymo faktą turi garantuoti prekes IŠGABENIMAS IŠ LIETUVOS o ne sąskaitos išrašymas , kitu atveju tiekejo įmonė turi susimokėti PVM . O jeigu tai užklius valdiškoms instancijoms šis faktas gali baigtis "apdovanojimu" kuris vadinasi PVM plovimas
2009-10-21 10:03
PVM »
0% pvm tarifas iš ES ir kita.. »
#712119
Regvita rašė: Reikalingas CMR ir PVM sąskaita faktūra. Nėra nustatyta termino per kiek laiko turi būti prekės išgabentos į kitą ES šalį. Tai yra Jūsų įmonės ir ES šalie įmonės susitarimo reikalas, kada turite jiems pristatyti prekes.
Mes esame tiekėjai prekių, pirkejai tas prekes tipo vešis savo transportu ir turime toki itarimą , kad tos prekes nepasieks vokietijos, ka daryti tokiu atveju , dar sąskaita 0 tariūfu neišrašyta , cia vyksta karas, nes pirkejas turedamas vokietijoje įmone bando apsistatyti baldais Lietuvoje esanti butą , ir prisitaikyti 0 PVM.
2009-10-21 09:47
PVM »
0% pvm tarifas iš ES ir kita.. »
#712113
Regvita rašė: Patikslinkite į kur išgabenta?
Atsiprasau , neparasiau per skubejimą į Vokietija.Ir per kiek laiko preke turi buti išgabenta iš Lietuvos .
2009-10-21 09:09
PVM »
0% pvm tarifas iš ES ir kita.. »
#712088
Laba diena, noriu paklausti ,kokiais dokumentai remiantis galima įrodyti, kad prekė išgabentos iš Lietuvos, kai joms įsigyjant buvo pritaikytas 0 PVM tarifas, remiantis 49 PVM įstatymo straipsniu.
2009-09-29 13:44
PVM »
kreditiniai,debetiniai dokumentai »
#704301
Kurioje PVM deklaracijos eilutėje parodomas PVM , kurį už pardavėją turi sumokėti pirkėjas, ir kaip tas įsiskolinimas už PVM apskaitomas pirkėjo buhalterinėje apskaitoje, t.y D....... K..........
2009-09-29 11:59
PVM »
kreditiniai,debetiniai dokumentai »
#704196
Laba diena pirma karta susiduriau su prievole PVM pirkejui , sakykite ar jisai rodosi PVM deklaracijoje ir kaip jisai apskaitomas buhalterinėje apskaitoje... Aciu labai
2009-07-20 12:15
Gyventojų pajamų mokestis »
Pajamos natūra »
#677180
Laba diena, sakykite prasau kaip su tom pajamom natūra, ar sustabde galiojimą ar ne , kazka kalbejo per žinias, kad lygtai atidejo iki 2010 01 01 .Aciu
2009-07-10 11:19
Bendra »
Sutartys ir mokesčiai. »
#673508
Laba diena gal kartais kas turite sutartį , kurioje butu aptarta, kad įmonės darbuotojas atstovauja kitai įmonei , tiksliau A įmonės pardaveja, pardavinėja įmonės B prekes ir už ta paslauga susimoka kazkokį tai mokestį A įmonei .
2009-06-04 13:15
Darbo teisė »
Darbuotojų perleidimas kitai įmonei »
#660892
Ar gali vieną įmonę atstovauti kitos įmonės darbuotojai , tai pvz. tose paciose patalpose prekiaujama dviejų įmonių produkcija, o prdavėjai įdarbinti tik vienoje , bet pinigelius ir užsakymus priima abiejų įmonių vardu. Jeigu galima kaip tai iforminti, mes butume ta įmone kurią atstovauja .
2009-05-06 08:51
Blevyzgos »
naujas kasos aparato žurnalas »
#650071
Sveiki ir sveikos gal galit atsiusti nuoroda kaip teisingai pildomas kasos aparato žurnalas , kokie jam keliami reikalavimai .Aciu labai
2009-05-05 13:18
Programinė įranga »
Domina tik darbo užmokesčio programa »
#649689
Yra tokia programa alga 2000 , Edranos firmos, nepakartojamas dalykas, ten jungiasi personalas su DU , kiek metu dirbu, tik ja rekomenduociau, o ataskaitos visos kokiu tik reikia, ir tik pasikeitus istatymui ar kokiai formai tuoj atnaujinama.
2009-04-09 13:30
Blevyzgos »
Kulinariniai receptai »
#641670
[quote="klem"]
Amanda rašė: prikrauni į kelmą ir kepi or
Aciu aciu už receptą reikes pabandyti , jei pavyks , tai bus šeimynai siurpraizas
2009-04-09 12:48
Blevyzgos »
Kulinariniai receptai »
#641626
Petronele rašė: Tokį kelmą?
i25.photobucket.com/albums/c89/mamicy/kelmas.jpg
Apie kepenėlių vyniotinį prašom plačiau papasakot :)
Toki toki niam niam , labai noriu
2009-04-09 12:42
Blevyzgos »
Kulinariniai receptai »
#641616
[quote="Amanda"]O aš kepsiu kelmą, darysiu Velykę,
Gal galite recepciuku, kaip kelmą iškepti ,nes senai seile varvinu, bet nemoku , o sakykit kas yra velyke...
2009-04-09 12:37
Darbo teisė »
Terminuota darbo sutartis »
#641607
tai kad man toks įspūdis aplink elstę tik apgavikai ir melagiai gyvena
Zinokite, gyvenimas privercia kartais buti piktai ir tai nera nieko asmeniško , manau ELSES parasymuose , cia yra š.... situacijos i kurias tu patenki ir negali jos išspresti, kad ir vilkas sotus ir avis sveika
2009-04-09 12:34
Darbo teisė »
Terminuota darbo sutartis »
#641604
[nes pati laukiuosi.
nieko asmeniško.[/quote]
Sveikunu , daug daug sveikateles ir pacių geriausių nuotaikų, ir niekad nesusidurti su tomis situacijomis, kurias cia mes gvildename.
2009-04-09 12:05
Darbo teisė »
Terminuota darbo sutartis »
#641572
Elvusia rašė: Gal pasikartosiu, bet man visais tokiais atvejais pirmu smuiku groja žmogiškumas.
Jei jau žmogiškumui vietos nebelieka, tada.... padėk die, kaip sakoma.
As sutinku su jumis žmogiškumas pirmoje vietoje, bet...... kai Jums pasiulytu parasyti pareiskima ir eiti lauk iš darbo todel, kad darbdavys neturi kur kišti neščiosios ir ja pasodins i jusu vieta, nesupykit, manau toje vietoje visas žmogiškumas , solidarumas ir daug kas išgaruotu, ypač šiais laikais. Tik nesupykite...
2009-04-09 11:52
Darbo teisė »
Terminuota darbo sutartis »
#641563
Elste rašė: tai kai yra darbo, ir yra ką kitą pasilūlyti kol išeis gimdyt - tai gerai, nieks ten nepaiso jų.
Bet bėda, kai nėra jos kur kišti ir atleisti negali - va čia tai klyzma tada tikra
Aš irgi su ta klyzma sutinku, bet kai ziurime iš asmeniniu dalyku puses , tai aišku yra nesažininga, bet gi cia kalbame, apie terminuotas DS , taigi ta pati neščioji nu dar gal nenėščioji, gi darbindamasi sąlygas žinojo, kad dirbs iki tam tikro , termino, gi tai nera kaip perkūnas iš giedro dangaus, kad suejus terminui ją atleidzia. Na kaip visada gi yra daug daug niuansu ir daug sprendimo budu.
2009-04-09 11:32
Darbo teisė »
Terminuota darbo sutartis »
#641536
Tess rašė: [quote=linalinute][/quote]
Ir manę domino šis klausimas.
Yra kaip yra, atleisti jos negalima ir taškas.
Teko susidurti, dirbo moterys sandelininke, pastojo, be abėjo kilnoti sunkių daiktų nebegalėjo, teko ją perkelti ir viskas.
Sutinku su jusu teiginiu, kad jinai kazko negali dirbti del sveikatos reikia keisti sąlygas , bet va kabinuosi prie to fakto, kad įmonėje nabelieka , ko dirbti , pvz lieka vienas vienintelis darbuotojas direktorius ir neščioji kaip tada .Sakyciau , bandyti kalbetis, kad saliu susitarimu, o kaip dabar zmones gudrus , sakykim jinai papraso už 3 men darbą 10 vidutiniu menesiniu atlyginimu kompensacijos, na nerelios sumos , ka tada turi dirbti įmonėje tokia neščioji.
2009-04-09 11:22
Darbo teisė »
Terminuota darbo sutartis »
#641530
[i]Klausimas: Buvau įdarbinta buhaltere pagal darbo sutartį 6 mėnesiams. Likus 2 mėnesiams iki darbo sutarties termino pabaigos pateikiau darbdaviui pažymą, kad esu nėščia. Suėjus terminui, kuriam buvo sudaryta darbo sutartis, darbdavys atleido mane iš darbo vadovaujantis DK 126 str. Ar galėjo darbdavys taip pasielgti? Ar darbo įstatymai numato kokias nors garantijas nėščioms moterims? Su kokiais reikalavimais galėčiau kreiptis į teismą?
O dabar , gal labai durnas klausimas, na sakykim įmonėje buhalteris , neščias ir ji atleido, bet įmonėje turi dirbti kazkos buhalteris ar kazkas. O sakykite , ka daryti tam darbdaviui, kuris priėmė neščiają , oi t.y patapusia neščiaja , na kaip pvz kokia sarge , saugoti kazkoki objekta ir dabar darbdavys to objekto nebeturi , tai ka dirbs ta neščioji , jeigu jos negalime atleisti, ka tokiu atveju jai duoti dirbti , ar atleisti žmogu kuris dirba savo darba o i jo vieta sodnti neščiają , Na apibendrinu klausima , jeigu tai neščiajai nebera , suejus terminui darbo vietos , kaip tada turi pasielgti darbdavys.
2009-04-09 10:49
Darbo teisė »
Terminuota darbo sutartis »
#641496
Elvusia rašė:
Amanda rašė: Nu dar vieną radau, senesnį paaiškinimą:
Dabar dar apie nėščios atleidimą, esant terminuotai DS gal ką rasi?
Siaip , remiantis musu visais paaiskinimais , apie terminuota sutarti , lygiai taip pat galima atleisti ir nėščia, nes terminuota sutartis sudaroma ,konkreciam laikui, arba konkreciam darbui. Manau , kad tik reikia susitvarkyti įmonės viduje popierizmą, įsakymus pasirasyti , kad baigiasi kazkokio atliekamo darbo terminas , pvz kurikam - kurenimo sezzonas, ar jeigu kokiam darbui pvz, renginio organizavimui - tai aktai , įsakymai apie renginio suorganizavimą , ir to pasekoje atleidi zmogų.
2009-04-09 10:33
Darbo teisė »
Terminuota darbo sutartis »
#641478
Amanda rašė: Komentaras:
Apeliacinės instancijos teismas nepagrįstai teigė, kad atsakovas, suėjus nustatytam terminui, nepaisant to, kad ieškovė turėjo laikino nedarbingumo pažymėjimą, privalėjo nutraukti darbo sutartį
Tai pagal jusu parasymą ar teisingai supratau, kad negalima atleisti , ligos atveju pagal terminuota sutartį
2009-04-09 09:45
Darbo teisė »
Terminuota darbo sutartis »
#641435
pagal terminuotą sutartį kad ir ligos metu jūs turėjote ją nutraukti suėjus terminui.[/quote]
Aciu mes turim teise ar turim atleisti, atsiprasau, kad klausiu taip, nes mums cia grasina teismais ir viskuo, net darbo inspekcija normaliai neatsako....As vadovaujuos D.K 111 STR., ten ira toks punktas, kad jeigu terminui pasibaigus neatleidzime , o toliau darbo santykiai faktiškai tesiasi" va biski nezinau ar tabeliyje ligois žymejimas negali buti traktuojamas kaip faktiškai tesiasi darbo santykiai " tai terminuota sutartis patampa nebeterminuota.