Tax.lt narys marcyte

M
Tax.lt narys nuo
2017-06-07
marcyte
forume parašė 31 žinučių

Naujausios žinutės:

2020-09-10 15:30 Bendra » Individuali įmonė » #1426621
Mirus individualios įmonės savininkui, kokie pokyčiai laukia įmonės? Gal turit minčių, kur paskaitinėti?
Keli klausimai iškart iškilo.
1. Mokestiniai nuostoliai. Ar įmonė galės ir toliau perkelt iš įprastinės veiklos nuostolius?
2. Savininko įnašai. Koks šių negrąžintų savininkui įnašų likimas?
3. Kokie privalomi veiksmai turi būti atlikti buhalterijoje?
Ačiū, kas pasidalins patirtimi ir užves ant kelio :)
2019-05-16 15:25 Bendra » Pajamų pripažinimas » #1413837
Įmonė PVM mokėtoja teikia apgyvendinimo paslaugas fiziniams asmenims. Nauja sritis, todėl vis dar kyla klausimų. Būčiau dėkinga, jei kas išsklaidytų abejones.
1) Apmokėjimas grynaisiais, išrašomas kasos pajamų orderis. PVM sąskaita faktūra nerašoma. Apmoka tik atvykę gyventi. Kaip registruojamos pajamos, jei apgyvendinimas pvz. 2019.04.30 - 2019.05.02 dienomis. Ta pati situacija metų pabaigoje, kai apgyvendinimo datos persikelia į kitus metus? Ar reikia skaidyti pajamas 04 ir 05 mėnesiams? Ar pajamos uždirbtos, kai paslauga galutinai suteikta, t.y. 05 mėn.?
2) Buhalterija ne tose pačiose patalpose, kur ir apgyvendinimo patalpos. Kokiu dokumentu reikėtų priimti grynuosius pinigus iš kliento, jeigu pinigai būtų priimami apgyvendinimo patalpose, o ne tiesiai į įmonės kasą? Užtektų pinigų priėmimo kvito? O direktorius kaip atskaitingas asmuo įneštų pinigus į kasą išrašant kasos pajamų orderį?
3) Apmokėjimas pavedimu arba Booking perveda pinigus. Šiuo atveju, jei gerai suprantu, PVM sąskaita faktūra privaloma?
2019-04-26 14:51 Programinė įranga » Rivilė: Personalas ir alga » #1413146

aiwita rašė:

Vienam darbuotojui vienas atskaitymas ir įsiveda bendra skolos suma. Tik nuo raštų skaičiaus priklauso kuris atskaitymas bus. Nes formulės skirtingos.

kažin ar turint kelis vykdomuosius raštus išskaitymus paskirsto proporcingai skolos dydžiui, ar visa tai reikia rankiniu būdu persiskaičiuot? Kolkas man vienodom sumom paskirstė. Galvoju ar dar kažko neapsirašiau, ar iš tikrųjų neskirsto proporcingai
2019-03-29 19:02 Programinė įranga » Rivilė » #1412095

aiwita rašė:

Kodėl norit keisti sąskaitų planą?

O aš vis svarstau, ar Rivilė papildomai už pinigus suprogramuoja sąskaitų planą pagal 38 VAS, ar pats gali pasidaryti koreguodamas dabartinį mokestinį sąskaitų planą?
2019-03-29 18:51 Programinė įranga » Rivilė » #1412094

xlaputaite rašė:
Iskilo klausimas, kaip ivesti i Rivile saskaita uz laikotarpi? Kad issidalintu per 12 men smile


Arba rankiniu būdu per DK, arba įveda IT moduly ir atlieka tokią pat operaciją, kaip IT amortizacijai. Pati vedu per DK.
2019-01-18 18:30 Blevyzgos » Atsakymai "ant lėkštutės" » #1407224
Jolta, forma GPM312. Joje ir A ir B klasės išmokos.
2018-12-17 16:11 Įvairūs » Užsieniečių įdarbinimas » #1405136
Užsienietis turėjo D vizą, lapkričio 2 dienos data gavo leidimą gyventi Lietuvoje. Leidimą pateikė tik dabar. Jei gerai supratau tik gruodį jam leidimą išdavė. Ką mums daryti?
Už lapkritį atlyginimai išmokėti, sodrai SAM pateikti. Ar privalome tikslinti lapkričio mėnesio formas, perskaičiuoti darbo užmokestį? Kaip suprantu užsienietį turime atleisti nuo lapkričio 01 dienos, o priimti nuo lapkričio 02 dienos kaip turintį leidimą gyventi ir jau mokėti visus mokesčius, kaip ir LT piliečių? O gal galim nuo gruodžio mėnesio atleidimą - priėmimą padaryti? smile
2018-12-10 11:43 Blevyzgos » Atsakymai "ant lėkštutės" » #1404603

trolis77 rašė:
Nebūtinas kasos aparatas, kortele galima atsiskaityti ir be jo. O jei moka grynais, išrašote sąskaitą ir KPO.

Bet fiziniams asmenims nebūtina PVM sąskaita faktūra, jeigu išrašomas KPO ? LR Vyriausybės nutarimo Nr. 780 punktas 19.1- PVM sąskaita faktūra nenaudojama: "kai išduodamas kasos aparato kvitas arba, vadovaujantis Kasos aparatų diegimo ir naudojimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. rugpjūčio 13 d. nutarimu Nr. 1283 „Dėl Kasos aparatų diegimo ir naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, nereikalaujama naudoti kasos aparatų".
2018-12-07 16:26 Blevyzgos » Atsakymai "ant lėkštutės" » #1404548
Laba diena, paprotinkit prašau, jei viešbutyje bus terminalas, atsiskaitoma banko kortele, ar privalomas kasos aparatas, ar gali būti per banką ir be EKA?
2018-07-18 18:49 Bendra » Atleidimas is darbo » #1396828
Tininga, ačiū, visada išsklaidot abejones smile Vis tiek neduoda ramybės apmokamos valandos. Kaip lyginti valandas suminėje darbo laiko apskaitoje, transporte, kai nesudaromi grafikai? Klausimų vis kyla dėl DK 115 str. 5 punkto: "Už neįvykdytą darbo laiko normą jam sumokama pusė priklausančio išmokėti darbo užmokesčio".
Apskaitinio laikotarpio norma 295 h, realiai dirbo 287 h. Tarkim DLAŽ atsiskaitymo dieną žymiu 1 h darbo.
Kuris variantas:
1) tarsi dirbtų 5 d.d. savaitę 295+8h, dirbo 287+1h, suminio laikotarpio pab. neišdirbo 15 h.
2) turėtų dirbti 295+1h, dirbo 287+1h, suminio laikotarpio pab. neišdirbo 8 h.

2018-07-18 16:04 Bendra » Atleidimas is darbo » #1396816

Nira rašė:
O kaip įdomu traktuotų VDI tokią situaciją? Jei darbuotojas neateina į darbą kelias dienas ir nepateisina savo neatvykimo, tuomet atvyksta ir padeda atleidimo prašymą. Aišku direktorius būna nuoširdus ir priima prašymą ir pritaiko 55 str. Bet tabelyje matosi, kad buvo pravaikštos ir iš karto atleistas savo noru.

Kaip yra iš tikrųjų? Pas mus dažni atvejai, kai darbuotojas pravaikštose (apie perspėjimą prieš 20 k.d.ar atidirbimą net kalbos nėra), paskutinę atleidimo dieną nedirba, tik atneša prašymą atleisti iš darbo savo noru, atleidimo procedūra užtrunka max 10 min. Vienoj byloj VDI pavaikštos tiko. Nereikalavo žymėti kaip darbo dieną, nereikalavo mokėti už ją darbo užmokesčio. Kitu kartu teigė, kad negali būti pravaikštų, nes jis skaitosi kaip dirba, turim už šią dieną mokėti darbo užmokestį. Kaskart dvejoju, kaip turi būti iš tikrųjų...
2018-06-29 19:06 Gyventojų pajamų mokestis » Vykdomieji raštai » #1395637
Iškilo klausimas dėl periodinių išmokų vaikams mokėjimo. Darbuotojas sirgo, priskaičiuota darbo užmokesčio tarkim 300 eur. Ar gerai suprantu, kad antstolis reikalauja mokėti periodinę 200 Eur išmoką, nežiūrėdamas, kad žmogeliui lieka pragyvenimui tik 73 eurai? smile

"Reikalauju išskaityti 70% iš skolininko darbo užmokesčio dalies, viršijančios LR Vyriausybės nustatytą minimalų mėnesio atlyginimą, ir 50% nuo darbo užmokesčio dalies, neviršijančios MMA, bet ne mažiau kaip 200 eur kiekvieną mėnesį"
2018-06-22 10:46 Programinė įranga » Rivilė » #1394983
taip, Snaiga, sudengiam per debitorines/ kreditorines operacijas.
2018-06-08 11:41 Programinė įranga » Rivilė » #1394050
Aš autorizacijos kodus naudoju. Jį ir banko išraše matau ir ant čekučio.
2018-06-01 12:32 Darbo teisė » Darbas poilsio ir šv.dienomis » #1393492
Padėkit sudėlioti, susisuko galva.

Darbuotojai dirba 5 dienas per savaitę po 8 valandas.
Du darbuotojai gegužės 05-06 dienomis vyksta į komandiruotę. Gegužės 05 d. dirbta 13 h (iš jų 2 naktinės), gegužės 06 d. dirbta 4 h (4 iš jų naktinės). Kiek valandų realiai dirbta (vairuota), o kiek valandų buvo kelionės metu nevairuojant - įvertinti sunku, darbuotojai neprisimena, tai skaičiuoju pilnai visas valandas kaip dirbtas.

Kokiais tarifais ir už kiek valandų apmokėti?
Naktinės: 6 h*1,5 karto
Darbas poilsio dieną: 13 h* 2 karto
Darbas šventinę dieną: 4 h * 2 karto
Viršvalandžiai poilsio dieną: 13h * 2 karto
Viršvalandžiai šventinę dieną 4 h * 2,5 karto




2017-11-16 16:28 Bendra » Programa-Rivile » #1376021

RitaVis rašė:
Kaip vedate pardavimo operaciją su Atvirkštiniu PVM?


Pardavimas įprastinis. O apmokėti renkatės "mišriai": PVM sumą įrašot ir į kurią sąskaitą iškeliat. Tada klientui skolą rodys be PVM.
2017-11-09 14:48 Apskaita & Auditas » Individualios įmonės apskaita » #1375423
Prašau patarkit, kaip turi būti teisingai sutvarkyta.
Individualioj įmonėj direktorė - savininko žmona, įdarbinta pagal darbo sutartį. Išėjus iš darbo buhalterei - VMI buvo pranešta, kad apskaitą tvarkysiu aš (realiai ir tvarkau), bet darbo sutarty aš esu tik apskaitininkė. Dokumentuose kaip buhalterė pasirašo direktorė, o ne įmonės savininkas.
Kaip tvarkingai turėtų būti sudėliota darbo sutartyse? Turėjo būti dvi darbo sutartys kiekvienai pareigai, ar gali būti 1 sutartis, ir pareiginėse nurodoma - direktorius - buhalteris? (Laikotarpis iki 2017-07-01, nes po liepos 01 d. neliko antraeilių pareigų). Ar nereikėjo kokio nors pranešimo sodrai dėl pareigybių pakeitimo - papildymo?
2017-10-27 16:12 Programinė įranga » Rivilė » #1374581
Tipas ne "važtaraštis", o "grąžinimas". O visa kitaip kaip įprastai.
2017-10-27 14:54 Programinė įranga » Rivilė » #1374571
Šiaip yra tokia funkcija, bet aš ja nesinaudoju, nes programa išdarkyta, nežinau koks buvo pradinis variantas. Kliento kortelėj rūšis "tiekėjas/ pirkėjas". Tada galima pasirinkti : debitorinės/kreditorinės operacijos - kliento būklė - tipas "pirkėjai/tiekėjai".

Aš naudoju filtrą. Sudengimams "kliento būklėj" peržiūriu skolas uždėjus filtrą, kuriuo netraukiu tik atskaitingų asmenų.

O kai spausdinu pirkėjų skolas - filtruoju pagal sąskaitų ryšius. Debitorinės/ kreditorinės op - kliento būklė - konkrečiai datai (kliento nenurodau) - filtras (naujas - klientų sąrašas - sąskaitų ryšio kodas - lygu ir pasirenku kurio pageidauju- išsaugoti) - spausdinti.
2017-10-26 10:36 Programinė įranga » Rivilė » #1374411
Jei jau pasirinkot "dokumentai" - pakeisti įplaukose "pagal sąskaitas" neleis, tik trint duomenis ir iš naujo vest nauju įrašu pasirinkus dokumento rūšį "pagal sąskaitas". Tik prieš tai kliento kortelėj turi būti nustatytas mišrus apmokėjimo būdas.
2017-10-26 10:10 Programinė įranga » Rivilė » #1374404

citrus rašė:
Laba diena, gal kas žinote ar galima pakeisti įplaukų rūšį? Man reikėtų vietoj "Dokumentai" pasirinkti Sąskaitos".

Kliento kortelė - tiek/pirk informacija - pasirinkit, kad atsiskaitoma "mišriai", o ne pagal dokumentus. Tada leis ir pagal sąskaitas.
2017-07-14 10:10 Bendra » Dienpinigiai už komandiruotę » #1364733
Įkeliu mokesčių suflerio komentarą:

VMI leido nemažinti dienpinigių
2017-07-13 / Mokesčių naujiena
VMI paskelbė, kad neatsižvelgiant į tai, kad buvo pakeistas dienpinigių mokėjimo reglamentavimas ir remiantis nauju DK buvo nustatytas Maksimalių dienpinigių sąrašas bei Dienpinigių mokėjimo tvarkos aprašas, mokesčių apskaičiavimo tikslais jų mažinti nereikalaus. Taigi bent kol kas, kol nepakeisti visi teisės aktai ir nėra aišku, ką ir kaip taikyti, dienpinigių už vienos dienos komandiruotę mažinti nereikės, taip pat nereikės mokėti pusės dienpinigių už grįžimo iš komandiruotės dieną.

Netikėti dienpinigių mokėjimo tvarkos pakeitimai nuo 2017-07-01 sukėlė sumaištį. Galioja ir senasis, ir naujasis Vyriausybės nutarimai. Kuriuo vadovautis ir ką daryti, nėra aišku. Šioje situacijoje įmonėms svarbiausia ne tai, kokius dienpinigius galima ar reikia mokėti, bet kiek iš tų išmokėtų sumų bus neapmokestinama GPM ir „Sodros“ įmokomis.

Šioje sumaištyje mokesčių administratorius priėmė išmintingą sprendimą:

– ir po 2017-07-01 dienpinigius mokame taip pat, kaip ir iki tol – pagal LRV 2003-01-28 sutarimą Nr. 99 „Dėl Komandiruočių sąnaudų atskaitymo iš pajamų taisyklių patvirtinimo“: už vieną užsienio komandiruotės dieną dienpinigių mažinti nereikia; už grįžimo iš užsienio dieną dienpinigių taip pat nemažiname; vidutinių dienpinigių neskaičiuojame. Dėmesio! Tai gali netrukus pasikeisti. Planuojami ir 2003-01-28 nutarimo Nr. 99 pakeitimai;

– tačiau dienpinigių normas taikome jau pagal pakeistą 2004-04-29 Vyriausybės nutarimą Nr. 526 „Dėl dienpinigių ir kitų tarnybinių komandiruočių išlaidų apmokėjimo“.

Taigi, kol kas GPM ir VSD įmokomis neapmokestinamus dienpinigius galime mokėti taip, kaip mokėjome iki 2017-07-01 ir tokio paties dydžio, neatsižvelgiant į tai, ką nustato naujasis Darbo kodeksas ir jo įgyvendinamieji teisės aktai. Taip leido VMI.

Su šia tema susijusi mokesčių naujiena „Užsienio komandiruotės dienpinigiai nuo 2017-07-01“.

VMI raštą, kuris mokesčių apskaičiavimo tikslais leidžia taikyti senąsias dienpinigių mokėjimo taisykles, rasite paspaudę toliau pateiktą nuorodą.

Originalus teisės aktų tekstas:

VMI raštas 2017-07-12 Nr. (32.42-31-1E) RM-22000 „Dėl dienpinigių apmokestinimo tvarkos nuo 2017 m. liepos 1 d.“
2017-07-14 09:49 Bendra » Dienpinigiai už komandiruotę » #1364721

dormeo77 rašė:

ar tikrai? Man atrodo, kad pataisymų yra. Gal kas labiau susidūręs ir panagrinėjo?


paskaitykit VMI komentarą. Nieks nesikeičia, nereikia jokių vidurkių ir 50% dienpinigių. Kolkas vadovaujamės 99 nutarimu, o iš 526 nutarimo tik dienpinigių normų lentelėmis.
2017-06-16 15:48 Programinė įranga » Rivilė » #1361539
man labiau personale atostogų ataskaitos patinka. Direktorei suminę duodu - vieno lapo ataskaita konkrečiai datai.
2017-06-16 15:02 Programinė įranga » Rivilė » #1361518

Spirgute rašė:
Sveiki visi,

Gal žinote, kaip algos modulyje pažiūrėti, kiek liko nepanaudotų atostogų ?


Alga - algos dokumentų analizė - spausdinti - suteiktų atostogų ataskaita.
2017-06-16 14:54 Programinė įranga » Rivilė » #1361513

Tess rašė:
Kliento rūšis turėtu būti "Įmonė", o ne tiekėjas.

man vis kildavo klausimas, ką reiškia "įmonė", nes pas mane tik tiekėjai ir pirkėjai?
2017-06-14 08:49 Programinė įranga » Rivilė » #1361013
Patarkit, prašau, kaip Rivilėje pataisyti įsigijimo vertę ir perskaičiuoti nusidėvėjimą? Į programą suvesti neteisingi likučiai. Klaidų taisymas perspektyviniu būdu.
Visa tai atliekama per IT operacijas? Ar naudojama D korespondentinė sąskaita? Kaip teisingai suvesti? Nesudėlioju, vis pakimba skirtumai žurnaluose.
2017-06-07 11:52 Programinė įranga » Rivilė » #1360372
Kliento būklėj rodo, kad mes skolingi atskaitingiems asmenims. DK ir avanso apyskaitoj skolos nėra.
Su + ir su - rodo, kai pirkime koreaguoja ką nors, o jis jau buvo prieš tai sudengtas. Arba pirma apmokėjimą vedi, tik po to dokumentą.
Bandžiau pažaist koreaguodama kiekvieną dokumentą, bet kai valiutiniai dokumentai, nes tuo metu dar buvo litai, programa nuokrypius mėto, užapvalina, viskas sugriūna. Po euro įvedimo koreagavimai atlikti 2015.01.01 d.
Nežinau nežinau, galvos skausmas jau daug metų, kaip tą košę išsrėbt smile Ačiū tikrai niekas nepasakys, tik bambės, kad vėl krapštausi senuose laikotarpiuose.
2017-06-07 10:36 Programinė įranga » Rivilė » #1360347
Skolos sąskaita ta pati, didžiojoj knygoj likučiai geri, skolų nerodo, bet kai išsitraukiu klientų būklę - "paklodės" ilgiausios.
2017-06-07 10:20 Programinė įranga » Rivilė » #1360339
Kad būtų dokumentų mažai, ir aš taip daryčiau, bet dabar... 119 lapų, be prošvaisčių visus sutvarkyti :( Be to dokumentai iš 2013-2014 metų. Tikiuosi, kad yra greitesnis būdas. Nenoriu daugiau privelt, nei jau dabar privelta.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui