Geriausiai yra, kai direktorius pasako, kokius duomenis ir už kokį laikotarpį nori matyti. Jeigu norima žinoti, kokia buhalterijos būklė-reikia balansą sutikrinti su analitine apskaita. Kartais labai direktoriui įdomu, iš ko susideda pajamos ir sąnaudos. Tada galima padaryti lentelę, kurioje matosi detalizuotos pajamos ir sąnaudos. Pvz.sąnaudos kurui, elektrai , atlyginimams ir t.t. Skaičiai gali būti už praeitą laikotarpį ir dabar. Lyginama mėnesiais, ketvirčiais, metais. Tokie skaičiai reikalingi sudarant ateinančių metų biudžetą, t.y. jeigu įmonė planuoja ateinančių metų savo pajamas ir sąnaudas. Tai kiekvieno asmeninė kūryba, pagal poreikius. Apie standartines ataskaitas nežinau. Asmeniškai man pasako kokius davinius nori matyti, o aš mastau kaip man juos pateikti, kad informacija būtų suprantama visiems ( ne tik man)