PVM tarp ES valstybiu

O
ogisi 178
2009-07-27 11:44 ogisi
sveiki, gal galite padeti.

Nuo kokios sumos Lietuvos imone turi registruotis PVM moketoju lenkijoje? Gal yra koks teises aktas?
Padekite
Rainis Rainis 15057
2009-07-27 12:07 Rainis 2011-09-11 06-21

ogisi rašė: sveiki, gal galite padeti.

Nuo kokios sumos Lietuvos imone turi registruotis PVM moketoju lenkijoje? Gal yra koks teises aktas?
Padekite

Paieškokite VMI puslapyje, ten rasite tokią lentelę, bet suma paprastai būna apie 10 000 EUR.
Rainis Rainis 15057
2009-07-27 12:11 Rainis 2011-09-11 06-21

ogisi rašė: sveiki, gal galite padeti.

Nuo kokios sumos Lietuvos imone turi registruotis PVM moketoju lenkijoje? Gal yra koks teises aktas?
Padekite

Radau - Lenkijoje riba nuotolinei prekybai 35 000 EUR.
O
ogisi 178
2009-07-27 12:27 ogisi 2011-09-11 06-21
o kur konkrečiai radote?


Rainis rašė:

ogisi rašė: sveiki, gal galite padeti.

Nuo kokios sumos Lietuvos imone turi registruotis PVM moketoju lenkijoje? Gal yra koks teises aktas?
Padekite

Radau - Lenkijoje riba nuotolinei prekybai 35 000 EUR.
Rainis Rainis 15057
2009-07-27 13:48 Rainis
Pačiolio sąvadai - PVM įstatymo 12 str. komentaras.
N
naujokyte 877
2009-07-27 14:51 naujokyte
Po atostogų išėjo arba sugrįžo protas, todėl nežinodama ar teisi tikslinuosi....
PVM deklaracijos 17 eilutėje rašome išvežamų prekių vertę, ją nurodome ir ketvirtinėje ataskaitoje apie išvežtas prekes.
Aš prekių šį ketvirtį neišvežiau, tik paslaugą išsiunčiau el. paštu. Konkrečiai sukūrėme kojinių dizaino maketą rumunams. PVM s-f išrašiau su 0 PVM.

Ar man deklaracijose 600 ir 564 reikia nurodyti kojinių maketo vertę? Man tai ne prekė, tik paslauga... Pasimečiau smile
D
Denise 379
2009-07-30 16:37 Denise
Dar vienas prekybos atvejis smile
Vokieciai pvm moketojai parduoda latviu pvm moketojams prekes, o jas gaunam tiesiai mes lietuviai. Latviai mums raso saskaita. Mes normaliai skaiciuojame salygini pvm ir rodome prekiu gavima is latviu. Jas is karto parduodame ir isgabename i dar viena ES sali pvm moketojams . Cia bus paprastas eksportas su 49 str.1d.? smile
Is anksto dekui.
wirgina wirgina 5887
2009-07-30 16:48 wirgina 2011-09-11 06-22

Denise rašė: Dar vienas prekybos atvejis smile
Vokieciai pvm moketojai parduoda latviu pvm moketojams prekes, o jas gaunam tiesiai mes lietuviai. Latviai mums raso saskaita. Mes normaliai skaiciuojame salygini pvm ir rodome prekiu gavima is latviu. Jas is karto parduodame ir isgabename i dar viena ES sali pvm moketojams . Cia bus paprastas eksportas su 49 str.1d.? smile
Is anksto dekui.


A tai čia tipo krepšinį žaidžiate smile
D
Denise 379
2009-07-31 09:25 Denise 2011-09-11 06-22
[quote="wirgina"]

Denise rašė:
A tai čia tipo krepšinį žaidžiate smile


Taip isejo nusipirkti prekes smile norint uzdirbti, kartais gaunasi ir taip smile
Nelabai nuo manes priklauso smile
Ar teisingas straipsnis ? Aciu
Loreta Loreta 28574
2009-07-31 10:18 Loreta 2011-09-11 06-22

Denise rašė: Cia bus paprastas eksportas su 49 str.1d.? smile

Taip.
A
Almas 17
2009-08-06 17:28 Almas
Skaitau čia, ir matau, toks "menamas PVM" atsiranda. Kai perkamos prekės iš kitos ES šalies įmonės, ir sąskaita su 0 PVM, tada Lietuvos įmonė paskaičiuoja tų prekių PVM ir įrašo į PVM deklaraciją kaip mokėtinas ir atskaitytinas sumas, kas kartu sudaro tą patį 0. Tai kokia iš vis tokio veiksmo prasmė - kam reikalingas tas paskaičiavimas? Buvo 0 ir lieka tas pats 0. VMI to reikia? Kam?

Negaliu perprast šitos ES tarpusavio PVM sistemos. Pagal mane, jeigu eksportuojanti į kitą ES šalį įmonė prekių gamybai naudoja įvairias savo šalyje perkamas prekes, už kurias apmoka sąskaitas su PVM, tai eksportuodama prekę į kitą ES šalį, ir turėdama išstatyti sąskaitą su 0 proc. PVM, ji kainą padarys tokią, kad pasidengtų savo žaliavų pirkimo išlaidas kartu su jų PVM. Pažaidžiau su skaičiais, ir matau, kad tokiu atveju galutinė kaina vartotojui užkyla, nes PVM susidvigubina - eksportuojanti įmonė pirko žaliavas su PVM, tada visa tai įkalkuliavo į kainą, importuojanti įmonė nuo galutinės kainos turi taip pat mokėti PVM jau kitoje šalyje, bet PVM atskaita nuo importuotų prekių sunulinama (nors į jų kainą įkalkuliuota anoj šaly tiekėjo mokėti PVM). Jokios prasmės. Jeigu ta suma būtų atskaitoma nuo mokėtino PVM, o ne sunulinama užrašant du kartus, tada visi galai susivestų normaliai.

Ar kažko nesuprantu?
Rainis Rainis 15057
2009-08-06 17:36 Rainis
Nebūtinai visą laiką gausite nulį mokėtino PVM. Pavyzdžiui, jei pirksite iš ES lengvąjį automobilį, PVM negalėsite atskaityti, teks mokėti.
Arba jei pirktas prekes naudosite PVM neapmokestinamoje veikloje.
Ir kodėl ES tiekėjas būtinai turėtų į savo parduodamų prekių kainą įkalkuliuoti žaliavų PVM? Visai jam to nereikia, juk išveždamas prekes į kitą ES šalį ir taikydamas tokiai prekybai nulinį PVM, jis kaip tik turi teisę susigrąžinti savo pirkimo PVM.
A
Almas 17
2009-08-06 18:33 Almas 2011-09-11 06-22

Rainis rašė: Ir kodėl ES tiekėjas būtinai turėtų į savo parduodamų prekių kainą įkalkuliuoti žaliavų PVM? Visai jam to nereikia, juk išveždamas prekes į kitą ES šalį ir taikydamas tokiai prekybai nulinį PVM, jis kaip tik turi teisę susigrąžinti savo pirkimo PVM.


Kaip tik dėl šitos vietos ir trūksta man supratimo.

Toks VMI pavyzdys:

[quote:b9ce5f08d3]Reklamos agentūra sudarė sutartį su Lenkijos baldų fabriku (įsikūrusiu Lenkijoje) dėl šio fabriko gaminamų baldų reklamos Lietuvoje. Kadangi kitos šalies juridiniam asmeniui suteiktos reklamos paslaugos nėra PVM objektas Lietuvoje, todėl už minėtas paslaugas reklamos agentūra Lenkijos fabrikui išrašytoje PVM sąskaitoje faktūroje nurodė 25000 Lt reklamos paslaugų vertę (PVM neišskyrė, nes šios paslaugos nėra PVM objektas Lietuvoje). Šių reklamos paslaugų apmokestinamoji vertė 25000 Lt turi būti įrašoma į PVM deklaracijos FR0600 formos 21 laukelį. Šioms reklamos paslaugoms atlikti reklamos agentūra iš kitų PVM mokėtojų įsigijo įvairių prekių ir paslaugų už 5000 Lt, kurių pardavimo PVM – 950 Lt PVM, iš viso už 5950 Lt. Kadangi reklamos agentūros šalies viduje teikiamos reklamos paslaugos yra PVM apmokestinamos, todėl ji turi teisę į PVM atskaitą įtraukti ir pirkimo PVM, tenkantį užsienio apmokestinamajam asmeniui suteiktoms reklamos paslaugoms. Todėl, įsigytų prekių ir paslaugų PVM suma (950 Lt) įrašoma į PVM deklaracijos 22 ir 30 laukelį.[/quote]

Na čia viskas gražu, jeigu visose ES šalyse taip vyksta. Tarkim, tokias pačias paslaugas įmonė parduotų kitai Lietuvos įmonei, tai ką darytų - 25000*0,19, iš kurių PVM po atskaitos pervedamas į biudžetą. Lenkams išstato sąskaitą su 25000, kadangi žino, kad 950 Lt atsiims per atskaitą, o PVM nuo šių 25000 Lietuvoje nereiks valstybei mokėti.

Toliau kas vyksta. Lenkai gauna tą 25000 sąskaitą. Tarkime, jeigu jie būtų tarpininkai. Galutiniams klientams išstato sąskaitą 26000+lenkiškas PVM, ir PVM nuo 26000 perveda į Lenkijos biudžetą.

Taigi, paslaugų galutiniam vartotojui kaina skirtųsi Lietuvos ir Lenkijos rinkose tik tiek, kiek skiriasi PVM tarifas, ir kiek tarpininkas pasiimtų pliuso.

Bet pamodeliavus kitokia situacija.
Lietuvos įmonė teikia paslaugas lenkų įmonei Lenkijoje (tarkim išsiuntus į komandiruotę darbuotojus), ir tam pirkimais ne Lietuvoje, bet Lenkijoje išleidžia kažkokią sumą, nuo kurios lenkiškas PVM sudaro 950 lt. Nors šių prekių pirkėjas yra Lietuvos įmonė, bet jos perkamos ir sunaudojamos Lenkijoje. Šitų 950 Lt atskaityti neis Lietuvos PVM deklaracijoje (bent jau man taip paaiškino). Tada du variantai:

1. prideda prie galutinės kainos= 25950, kad nereiktų žaisti su susigrąžinimais iš Lenkų mokesčių tarnybos. Lenkai savo ruožtu, perparduodami daro 26950*lenkų PVM tarifas, ir kadangi paslaugas gavo su 0 proc. pvm tarifu, be atskaitos turi sumokėti visą PVM nuo 26950 Lenkijos mokesčiams. Kuo daugiau tokio įkalkuliuoto PVM, tuo labiau padidės kaina, ir kažkuri suma bus 2 kartus apmokestinta PVM.
2. palieka 25000, o PVM susigrąžina. Kažin kaip efektyviai tas susigrąžinimas veikia ir išvis ar šiuo atveju būtų įmanoma susigrąžinti?
D
dzimi 62
2009-08-07 16:52 dzimi
J
Jolitux_ 345
2009-08-11 10:21 Jolitux_
Laba diena.

Lietuvos imone Estijoje isvale ir pridave utilizuoti atliekas ir estai israse PVM s.f. su jau priskaiciuotu estisku PVM'u. Ar man dar reikia priskaiciuoti menama PVM'ą?
Ar estiska PVM'ą deti i neatskaitomo PVM sąnaudas?

D 6 kl. sąnaudos - (suma Be Estiško PVM)
D 6 kl. Neatskaitomo PVM sąnaudos (Estijos PVM)
K 443 Įsipareigojimai tiekėjams.
???

Aciu
J
Jolitux_ 345
2009-08-11 14:02 Jolitux_
Gal kas galit padeti? smile
smile smile smile
Loreta Loreta 28574
2009-08-11 14:37 Loreta
Menamo PVM priskaičiuoti nereikia, kadangi paslaugos suteikimo vieta - ne šalies teritorija.
Visą jums išrašytos sąskaitos sumą dedat į leidžiamus atskaitymus. Turit teisę kreiptis į Estijos administratorių su prašymu grąžinti jums sumokėtą PVM, ir jei grąžins, kretituosit ta suma sąnaudas (leidžiamus atskaitymus).
J
Jolitux_ 345
2009-08-11 15:24 Jolitux_ 2011-09-11 06-22

Loreta rašė: Menamo PVM priskaičiuoti nereikia, kadangi paslaugos suteikimo vieta - ne šalies teritorija.
Visą jums išrašytos sąskaitos sumą dedat į leidžiamus atskaitymus. Turit teisę kreiptis į Estijos administratorių su prašymu grąžinti jums sumokėtą PVM, ir jei grąžins, kretituosit ta suma sąnaudas (leidžiamus atskaitymus).


Tai korespondencija tokia darytis?:

D 6 kl. PVM sąnaudos leidz atskait.
D 6 kl. sąnaudos
K 443 Įsipareigojimai tiekėjas.
Loreta Loreta 28574
2009-08-11 15:31 Loreta
Taip.
J
Jolitux_ 345
2009-08-11 15:41 Jolitux_ 2011-09-11 06-22

Loreta rašė: Taip.


Aciu Jums laaabai smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui