Tai vat už tai. Diena dienai nelygi. Be to tikrai atsiranda visokių einamųjų darbų, kurie priklauso ne nuo tavęs ir numatyti jų negali. Na gerai:
banko sąskaitų likučių tikrinimas
laiškų tikrinimas
sąskaitų tikrinimas
dokumentų suvedimas
tiekėjų būklės tikrinimas
pirkėjų būklės tikrinimas
ataskaitų dėl pirkėjų įsiskolinimų ruošimas (čia truputi kitaip negu ataskaita iš programos)
kasos dokumentų suvedimas
kelionių lapų tikrinimas (darymas)
tabelio sudarymas
DU žiniaraščio sudarymas
įvedimas į buh. apskaitą
parduotų kiekių pgl. pirkėjus tikrinimas, kainų vidurkio skaičiavimas
banko sąskaitos operacijų įvedimas į apskaitą
PVM deklaracijos ruošimas
intrastato dekl. ruošimas.
GPM dekl. ruošimas
Ką dar patartumėt? Būčiau laabai dėkinga už visas nuomones.