NPD

Loreta Loreta 28574
2005-04-04 15:44 Loreta 2011-09-11 03-41
Visų pirma, jei atleidžiat nuo mėn. 1 dienos - jau yra atlyginimas už 1 dieną. Bet jeigu jo ir nebūtų, vis tiek būtų kompensacija už napanaudotas atostogas, kuri yra ne kas kita, kaip priklausanti išmoka, apmokestinama GPM. O kadangi apmokestinama GPM, jai taikomas ir to mėnesio .
Taigi - taikome.
E
Emma 1993
2005-04-04 15:44 Emma 2011-09-11 03-41
Jei atleidžiamas pvz. 2005 04 01, tai jo atlyginimas ir bus 1 dienos atlyginimas + kompensacija už nepanaudotas atostogas. Iš bendros sumos ir atimsite .
A
andrinx 1126
2005-04-04 15:46 andrinx 2011-09-11 03-41
[quote=Muse]Sveiki smile Nepykit, jei klausimas jau buvo nagrinėtas smile Tiesiog, tada atsiųskite nuorodą...
Klausimas: atleidžiant iš darbo ir mokant kompensaciją už nepanaudotas atostogas, ar taikomas
Mokate kompensaciją- reiškia pajamos yra "so vsiemi vytiekajuščimi posliedstviejami" smile , taigi ir taikymu. Atleidžiamas mėnesio 1 dieną- tai ta pirmoji bus darbo diena, jei tai darbo diena- bus ir atlyginimas.
M
Muse 130
2005-04-04 15:51 Muse
Ačiū visiems smile
Kokie Jūs šaunuoliai smile
I
ignas30 143
2005-04-05 18:56 ignas30 2011-09-11 03-41
labai prasau pagalbos smile smile smile situacija tokia:
pradejau dirbti naujoje darbovieteje ir pastebejau , kad vienai darbuotojai buvo taikytas per mazas UZ 09, 10, 11, 12 men. vietoje 388 lt - 319lt.-
aisku ji prasyma buvo uzpildziusi ka jai pasake buhe, prasau patarimo kaip man butu geriau pasielgt kad butu ir jai geriau ir man ., na ji dar nori susigrazinti ir pjamu mokescio permoka uz praeitus metus smile smile smile
B
buhalteryte 137
2005-04-05 19:08 buhalteryte 2011-09-11 03-41
Ignai30,
Manau , kad tu turi darbuotojai parašyti pažymą FR 0466, o darbuotoja užsipildys METINĘ GYVENTOJŲ PAJAMŲ DEKLARACIJĄ, ir permokėtą gyventojų pajamų mokestį jai grąžins VMI. Tik nekeiskit prašymo dėl sena data, nes tada gali būti nubausta įmonė už neteisingą GPM skaičiavimą.
Iš savo praktikos žinau atvejį kai darbuotoja specialiai nepranešė darbovietei, apie savo , o pasibaigus metams susigrąžino permokas iš VMI
Loreta Loreta 28574
2005-04-05 19:22 Loreta 2011-09-11 03-41

prosas rašė:

O tai kokį ji čia tikslą turėjo?
Norėjo mokesčių inspekcijai pinigų paskolint?

Nu čia viskas aišku - skolino įmonė, ne ji. Ji vokelyje gavo.
B
buhalteryte 137
2005-04-05 19:35 buhalteryte
Ką daryti smile aš juk ne vadovas smile
B
Breila 95
2005-04-12 09:24 Breila 2011-09-11 03-41
Sveiki. Darbuotoja išsiskyrė su vyru ir augina du vaikus viena taikau 388 Lt, ar gerai?
penelope penelope 2594
2005-04-12 09:31 penelope 2011-09-11 03-41
[quote=Breila]Sveiki. Darbuotoja išsiskyrė su vyru ir augina du vaikus viena taikau

Taip, 335 + 53 Lt.
Bet tegul prašymą parašo ir visus dokumentus pristato: vaikų gimimo liudijimus ir ištuokos pažymėjimą.
Žodinės skyrybos nesiskaito... smile
B
Breila 95
2005-04-12 09:32 Breila
Labai ačiū.
V
Veronika 2872
2005-04-12 11:03 Veronika 2011-09-11 03-41
jei darbuotojas turi 2 vaikus (iki 18 m), tai jo - 29?
penelope penelope 2594
2005-04-12 11:06 penelope 2011-09-11 03-41
[quote=Veronika]jei darbuotojas turi 2 vaikus (iki 18 m), tai jo

Taip, jei dar jis turi ir oficialų sutuoktinį. Jei neturi - tada kitaip.
Irmina Irmina 1876
2005-04-12 12:49 Irmina 2011-09-11 03-41
[quote=penelope]

Breila rašė: Sveiki. Darbuotoja išsiskyrė su vyru ir augina du vaikus viena taikau

Taip, 335 + 53 Lt.
Bet tegul prašymą parašo ir visus dokumentus pristato: vaikų gimimo liudijimus ir ištuokos pažymėjimą.
Žodinės skyrybos nesiskaito... smile
Ne tik ištuokos pažymėjimą, bet ir įrodymą, kad vaikai gyvena su (pvz. teismo sprendimą)
Z
zuikelis 616
2005-04-15 18:50 zuikelis 2011-09-11 03-41
Atsidūriau tokioje situacijoje.
2004m. priėmėm dirbti žmogų nuo 04 mėnesio vidurio. Turiu jo prašymą taikyti - tada susidubliuos...Tas žmogus deklaruos pajamas ir skirtumą turės sumokėt...
Ar žiauri mano klaida, kad neatkreipiau dėmesio į tai, dirbo jis to mėnesio, kai pas mus įsidarbino, pradžioj ar ne? smile
Dalia29 Dalia29 12616
2005-04-15 19:05 Dalia29 2011-09-11 03-41
Ne, proseli, šiuo atveju ne žmogelio kaltė. Yra tokia nuostata (man atrodo, kad normaliai įteisinta), priėmėi žmogų ne nuo mėnesio 1-os, paprašyk pažymos iš ankstesnės darbovietės ar taikė , nesvarbu, kad žmogelis prašymą parašė. Taip jau yra.
Žmogelio problema bus, kai jis dirbdamas "N" darbų, visuose taikyt prašys.
Dalia29 Dalia29 12616
2005-04-15 19:09 Dalia29
Pasakysiu, tik paieškot reikia, nes man kai reikėjo, tai ir susiradau smile
Loreta Loreta 28574
2005-04-15 19:11 Loreta
Pritariu Daliai - tikrai taip yra. Ir aš ne kartą aiškinausi.
Loreta Loreta 28574
2005-04-15 19:16 Loreta
Gal komentaras buvo - nepamenu. Nu galvos ne kompiuteriai - visų nuorodų nesudėliosi.
Z
zuikelis 616
2005-04-15 19:24 zuikelis 2011-09-11 03-41
Aš nežinau, ar tas žmogus mėnesio pradžioj kur nors dirbo, ar ne - pas mus jis pradirbo tik savaitę, todėl man net į galvą...Aš tik žiūrėjau, kad laiku užpildyt priėmimą jo ir atleidimą, parašus visus surinkt ir t.t...O apie nepagalvojau.
Klausimas: kaip man elgtis, jei jis man sugalvotų pareikšti pretenzijas, kad tada aš neišskaičiau iš jo ? Gal taip ir nebus, bet bent jau žinočiau, ką atsakyt...
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui