Aleksiukas rašė: Sveiki, gyvi. Kaip turėtų skambėti įsakymas dėl buhalterinės apskaitos tvarkymo. Ta prasme iki kada už praėjusį mėnesį reikia sutvarkyti buhalteriją? Ir kokie dar būtini įsakymai susiję su apskaita, kol nepatvirtinta apskaitos politika (kol kas jos nėra). Ką galite patarti/ Padėkite. SOS. Sukasi jau galvelė. Dėkoju. Aš manau gal dėl kasos tvarkymo (gal kas turite), dėl atsargų, naudojamų įmonės veikloje nurašymo iš karto į sąnaudas, dėl kelionės lapų, dėl atskaitingų atsiskaitymo ir dar ??????? Padėkite ir įmeskite kas ką galite. Dėkoju labai.
1. Nesu tikras, bet manau, kad apskaitos politika jau būna nurodyta įstatuose.
2. Parašykite įsak dėl naudojimo įmonėje sąskaitų plano.
3. IT įsakymas ( kas laikoma IT Jūsų įmonėje)
4. IT įvedimo į eksploatacija komisijos skyrimo.
5. IT nusidėvėjimo normų taikymo.
6. Jei yra darbuotojai darbo grafiko
7. Jei naudojate auto kuro normų nustatymo
8. Turi būti įgaliotų asmenų sarašas dėl pasirašymo ant apskaitos dokumentų
......
9. Kasininko skyrimo
10 Beto daug registrų
Galima daug dokumentų rasti tax ( lango viršuje nuoroda BLANKAI)
Sėkmės