Laba,
Atrodo, kad dar daug ko nežinau, bet bent jau šiek tiek nusimanau, o va dabar kai susidūriau su situacija, tai net šiek tiek neįsivaizduoju, ką daryt
Situacija tokia: ankstesnė buhalterė pražiopsojo, o gal ir neprisiminė,kad 2009 07 men. baigaisi vienos darbuotojos vaiko priežiūros atostogos - vaikui sueina 3 metai. Kadangi vaikelis su negalia, tai mama į darbą net nesiruošė grįšt ir negrįžo. Įmonė ir toliau žymėjo, kad ji vaiko priežiūros atostogose. O juk jos jau baigėsi
Kaip dabar viską ištaisyt
Juk aš ją turiu atleist, tabelius galiu pakeist, kada nebe vaiko priežiūros atostogose, bet į ką keist
Į nemokamas
- bet juk tada įmonė turėjo sodrai pranešt..
Kaip galima šią situaciją išspręst
Gal pravaikštas rašyt ar pan.
Net neįsivaizduoju