VDU skaičiavimas, atostoginiai nuo 2013 m.

Tabeliss Tabeliss 1522
2013-12-07 14:44 Tabeliss

Alina55 rašė:
Taip, skaičiuoti iš 12 mėn. VDU.
Jeigu 200/19=10,53lt/val , tai ir 10,53 * 19

vis tiek dar neaišku, kodėl 19dd jeigu darbuotojas dirba po 1 val ir jam išeina tik 17 dd nes dvi prieššventinės? smile nors ir nulis valandų, diena skaitosi kaip darbo?
Gita1 Gita1 8424
2013-12-07 16:15 Gita1
jis dirba 23 d 0 val ir 31 d. 0 val. jam skaitosi darbo dienos tik nieko jomis neuždirba
Domingo Domingo 221
2013-12-18 11:20 Domingo
Sveiki,
Darbuotojas išeina atostogų nuo gruodžio 23 iki sausio 6d. Kadangi tame laikotarpyje gaunasi 4 ne darbo dienos, tai taip išeina, jog į darbą jis grįžta tik sausio 13 dieną. Tai už kiek darbo dienų jam skaičiuoti dabar tuos atostoginius? Ar už laikotarpį nuo gruodžio 23 iki sausio 6, tai butu 7 darbo dienos, ar nuo gruodžio 23 iki sausio 13? tada išeina 11 darbo dienų. Ir su atostoginiais kaip suprantu turiu sumokėti dar darbo užmokestį uždirbtą nuo gruodžio 1 iki 23 dienos taip?
A
Alina55 11024
2013-12-18 11:22 Alina55
Jeigu darbuotojo prašyme nurodytas laikotarpis nuo gruodžio 23 iki sausio 6d, kasmetinės atostogos nepratęsiamos.
A
Alina55 11024
2013-12-18 11:23 Alina55
Atmintinė: smile
Kasmetinių atostogų pratęsimas (dėl šv. dienų) priklauso nuo to, kaip darbuotojas rašo prašymą: jei rašo suteikti atostogas nuo... iki ... – nepratęsiama (šv. dienos į kasmetinių atostogų trukmę neįskaitomos), jeigu prašo suteikti xx k. d. trukmės kasmetines atostogas nuo... - pratęsiama.
Tininga Tininga 50021
2013-12-18 11:24 Tininga

Domingo rašė:
Sveiki,
Darbuotojas išeina atostogų nuo gruodžio 23 iki sausio 6d. Kadangi tame laikotarpyje gaunasi 4 ne darbo dienos, tai taip išeina, jog į darbą jis grįžta tik sausio 13 dieną. Tai už kiek darbo dienų jam skaičiuoti dabar tuos atostoginius? Ar už laikotarpį nuo gruodžio 23 iki sausio 6, tai butu 7 darbo dienos, ar nuo gruodžio 23 iki sausio 13? tada išeina 11 darbo dienų. Ir su atostoginiais kaip suprantu turiu sumokėti dar darbo užmokestį uždirbtą nuo gruodžio 1 iki 23 dienos taip?
Jei darbuotojas prašo atostogų nuo 12.23 iki 01.06, tai bus panaudota 11 k.d. atostogų, o apmokėtos 7 d.d. Į darbą sausio 7 dieną. Ar vis dėlto prašo tam tikro atostogų dienų skaičiaus?
Darbo užmokestis mokamas įprasta tvarka.
Domingo Domingo 221
2013-12-18 11:31 Domingo

Tininga rašė:

Domingo rašė:
Sveiki,
Darbuotojas išeina atostogų nuo gruodžio 23 iki sausio 6d. Kadangi tame laikotarpyje gaunasi 4 ne darbo dienos, tai taip išeina, jog į darbą jis grįžta tik sausio 13 dieną. Tai už kiek darbo dienų jam skaičiuoti dabar tuos atostoginius? Ar už laikotarpį nuo gruodžio 23 iki sausio 6, tai butu 7 darbo dienos, ar nuo gruodžio 23 iki sausio 13? tada išeina 11 darbo dienų. Ir su atostoginiais kaip suprantu turiu sumokėti dar darbo užmokestį uždirbtą nuo gruodžio 1 iki 23 dienos taip?
Jei darbuotojas prašo atostogų nuo 12.23 iki 01.06, tai bus panaudota 11 k.d. atostogų, o apmokėtos 7 d.d. Į darbą sausio 7 dieną. Ar vis dėlto prašo tam tikro atostogų dienų skaičiaus?
Darbo užmokestis mokamas įprasta tvarka.


Ne, jis nori, kad tos ne darbo dienos jam persikeltų, ir į darbą jis nori grįžti sausio 13 dieną. Tai tuomet jam reikia rašyti prašymą kad nori atostogauti nuo gruodžio 23 iki sausio 10 dienos imtinai? ir apmokėti jam reikia tada 11 d.d., o panaudota bus 7d.d.? Pasimečiau visai.
A
Alina55 11024
2013-12-18 11:33 Alina55
Tuomet rašo prašyme, suteikti 15 k. d. trukmės kasmetines atostogas nuo gruodžio 23 d.
Bus išnaudota 15 k. d. kasmetinių atostogų, apmokate už 11 d. d.
Tininga Tininga 50021
2013-12-18 11:34 Tininga

Domingo rašė:
Ne, jis nori, kad tos ne darbo dienos jam persikeltų, ir į darbą jis nori grįžti sausio 13 dieną. Tai tuomet jam reikia rašyti prašymą kad nori atostogauti nuo gruodžio 23 iki sausio 10 dienos imtinai? ir apmokėti jam reikia tada 11 d.d., o panaudota bus 7d.d.? Pasimečiau visai.
Tai tegul ir rašo iki sausio 10 dienos. Bus panaudota 15 k.d., o apmokėta 11 d.d.
Domingo Domingo 221
2013-12-18 11:51 Domingo
Oj kaip nepatinka man šita painiava, dabar bus pletkai, va liepė perrašyt prašymą, nenori perkelti atostogų dienų kurios priklauso smile Nu jo-ma-jo, paaiškink tu jiems kad gudra, kad neįskaitysi tų dienų į atostogų trukmę
Tininga Tininga 50021
2013-12-18 11:57 Tininga

Domingo rašė:
Oj kaip nepatinka man šita painiava, dabar bus pletkai, va liepė perrašyt prašymą, nenori perkelti atostogų dienų kurios priklauso smile Nu jo-ma-jo, paaiškink tu jiems kad gudra, kad neįskaitysi tų dienų į atostogų trukmę
Nesuprantu aš tokių problemų smile Na, juk niekur nėra pasakyta, kad atostogas reikia kažkur perkelti ar kažką pratęsti. Yra pasakyta, kad švenčių dienos tiesiog neįskaitomos! Visa kita - tik aritmetinis skaičiavimas...
Domingo Domingo 221
2013-12-18 12:00 Domingo
Tai žodžiu bus teisinga taip, jeigu jis parašys: Prašau man suteikti 15 kalendorinių dienų kasmetines apmokamas atostogas nuo 2013m. gruodžio 23d. iki 2014m. sausio 10d. imtinai.
A
Alina55 11024
2013-12-18 12:02 Alina55

Domingo rašė: ... paaiškink tu jiems kad gudra, kad neįskaitysi tų dienų į atostogų trukmę

Tai aiškiai nurodyta DK 165 str. ir 162 str., pacituokite:
www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_...
Tininga Tininga 50021
2013-12-18 12:04 Tininga

Domingo rašė:
Tai žodžiu bus teisinga taip, jeigu jis parašys: Prašau man suteikti 15 kalendorinių dienų kasmetines apmokamas atostogas nuo 2013m. gruodžio 23d. iki 2014m. sausio 10d. imtinai.
Taip smile
A
Alina55 11024
2013-12-18 12:05 Alina55
Mes rašome:
Prašau man suteikti 15 kalendorinių dienų kasmetines atostogas nuo 2013 m. gruodžio 23 d.
arba
Prašau man suteikti kasmetines atostogas nuo 2013m. gruodžio 23 d. iki 2014 m. sausio 10 d.
Domingo Domingo 221
2013-12-18 12:41 Domingo
Dabar mokesčius kaip man reikės suskaičiuoti ir sumokėti? Nuo bendros sumos atlyginimas už gruodį + atostoginiai, kai skaičiuosiu ir mokėsiu algas? Kas bus sausio mėnesį. Ar dabar kai išmoku atostoginius suskaičiuoti nuo atostoginių ir kai mokėsiu atlyginimą nuo atlyginimo už gruodį? Nes gaunasi skirtingos šiaip jau sumos skirtingai skaičiuojant.. Kokia tvarka?
Benas Benas 2093
2013-12-20 08:21 Benas

Tininga rašė:
Esmė tokia (teismo išaiškinimas): atostoginiai + DU negali būti mažiau, negu DS nustatyta alga. Taigi, jei panaudosite mažesnį VDU, šito nepasieksite smile


Sveiki. O kur nors galima matyti tą teismo išaiškinimą?
A
Alina55 11024
2013-12-20 08:25 Alina55
Pirmiausia vadovaujamės VDU apskaičiavimo tvarkos Aprašo 6.12 p.
O jau išaiškinimų Aktualijose šia tema, vos ne kiekviename numeryje... smile
Benas Benas 2093
2013-12-20 08:29 Benas
Aktualijose aš skaičiau, mane domina būten teismo išaiškinimas, juk Bartkevičius dar ne teismas smile
Tininga Tininga 50021
2013-12-20 08:31 Tininga

Benas rašė:
Aktualijose aš skaičiau, mane domina būten teismo išaiškinimas, juk Bartkevičius dar ne teismas smile
Bartkevičiaus ir kiti komentarai pasirodė būtent po teismo išaiškinimo. smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui