Nepanaudotų atostogų kompensacija

volgadon volgadon 4395
2008-04-29 11:18 volgadon
Tada tam pirmaeiliam 20,7890 kal.d.*0,7 14,55 d.d.
Tik dar su ta kompensacija pasižiūrėčiau:skaičiuojamas mėn.balandis, kiek ten gautusi balandžio mėn.
N
nezinove 1331
2008-04-29 11:19 nezinove 2011-09-11 05-49

volgadon rašė: Antraeilėse , tai čia jau kitam darbe?

Taip, kitame
N
nezinove 1331
2008-04-29 11:28 nezinove
Žodžiu neteisingai apskaičiavau 417,66 Lt kompensaciją
O kaip balandis? Balandį DU pagrindinėje tai nėra ir darbo dienų nėra...
mariska mariska 8625
2008-04-29 12:15 mariska
Sveiki, gal kas galėtumėte pakonsultuoti. Kiek suprantu apskaičiuojant kompensacija už nepanaudotas atostogas reikia imti tik faktiškai dirbtą laiką. t.y. išminusuoti visas pravaištas, neapmokamas atostogas, neatvykimą į darbą administracijai leidus. Bandžiau ieškoti teisės akto, kuris tai nusakytų, tačiau nieko be darbo kodekso nerandu. Gal kas žinote kokį teisės aktą, komentarą, ar straipsnį, kur tai yra nusakoma. Norisi turėti, kai kartais papuola amžinai teisybės ieškantis darbuotojai.
P.S. (negi tik darbo kodekso kelios eilutės ta nusako) smile
A
Alina55 11024
2008-04-29 12:26 Alina55 2011-09-11 05-49

mariska rašė: P.S. (negi tik darbo kodekso kelios eilutės ta nusako) smile


170 straipsnis. Darbo stažas kasmetinėms atostogoms gauti
1. Į darbo metus, už kuriuos suteikiamos kasmetinės atostogos, įskaitoma:
1) faktiškai dirbtas laikas;
2) laikas, per kurį pagal įstatymus darbuotojui išsaugoma darbo vieta (pareigos) ir visas darbo užmokestis arba jo dalis;
3) laikas, per kurį pagal įstatymus darbuotojui išsaugoma darbo vieta (pareigos) ir mokama stipendija arba kitos išmokos, išskyrus laiką, kai darbuotojas yra išėjęs vaiko priežiūros atostogų, kol vaikui sueis treji metai;
4) laikas, kurį darbuotojas gavo ligos arba motinystės pašalpą;
5) mokamos kasmetinės atostogos;
6) nemokamos atostogos iki keturiolikos kalendorinių dienų;
7) nemokamos atostogos iki trisdešimties kalendorinių dienų invalidams;
8) nemokamos atostogos iki trisdešimties kalendorinių dienų asmenims, slaugantiems invalidą;
9) priverstinės pravaikštos laikas darbuotojui, grąžintam į ankstesnį darbą;
10) teisėto streiko laikas;
11) kiti įstatymų nustatyti laikotarpiai.
2. Darbo metai, už kuriuos suteikiamos kasmetinės atostogos, prasideda nuo darbuotojo priėmimo į darbą dienos.

Tas pats galioja ir nepanaudotų atostogų skaičiavimui
Tininga Tininga 50021
2008-04-29 12:43 Tininga 2011-09-11 05-49

mariska rašė: Sveiki, gal kas galėtumėte pakonsultuoti. Kiek suprantu apskaičiuojant kompensacija už nepanaudotas atostogas reikia imti tik faktiškai dirbtą laiką. t.y. išminusuoti visas pravaištas, neapmokamas atostogas, neatvykimą į darbą administracijai leidus. Bandžiau ieškoti teisės akto, kuris tai nusakytų, tačiau nieko be darbo kodekso nerandu. Gal kas žinote kokį teisės aktą, komentarą, ar straipsnį, kur tai yra nusakoma. Norisi turėti, kai kartais papuola amžinai teisybės ieškantis darbuotojai.
P.S. (negi tik darbo kodekso kelios eilutės ta nusako) smile

Ne visai taip. Darbo kodekse yra kiek daugiau nei kelios eilutės apie tai smile
Pvz. neapmokamų atostogų 14 dienų per vienerius darbo metus nereikia minusuoti, o tik tai, kas viršija.
Kitokių teisės aktų neteko nei matyt, nei girdėt, yra tik komentarai, konsultacijos. Esant ginčytinai situacijai verta gauti raštišką VDI paaiškinimą.
mariska mariska 8625
2008-04-29 12:52 mariska 2011-09-11 05-49

Tininga rašė:

mariska rašė: Sveiki, gal kas galėtumėte pakonsultuoti. Kiek suprantu apskaičiuojant kompensacija už nepanaudotas atostogas reikia imti tik faktiškai dirbtą laiką. t.y. išminusuoti visas pravaištas, neapmokamas atostogas, neatvykimą į darbą administracijai leidus. Bandžiau ieškoti teisės akto, kuris tai nusakytų, tačiau nieko be darbo kodekso nerandu. Gal kas žinote kokį teisės aktą, komentarą, ar straipsnį, kur tai yra nusakoma. Norisi turėti, kai kartais papuola amžinai teisybės ieškantis darbuotojai.
P.S. (negi tik darbo kodekso kelios eilutės ta nusako) smile

Ne visai taip. Darbo kodekse yra kiek daugiau nei kelios eilutės apie tai smile
Pvz. neapmokamų atostogų 14 dienų per vienerius darbo metus nereikia minusuoti, o tik tai, kas viršija.
Kitokių teisės aktų neteko nei matyt, nei girdėt, yra tik komentarai, konsultacijos. Esant ginčytinai situacijai verta gauti raštišką VDI paaiškinimą.


Aciu, tik dar noriu pasitikslinti, jei tos 14 kalendoriniu dienu neapmokamu atostogu turi buti istisai paimtai ar gali buti ir dalimis, pvz tris kartus po savaite, tai viena savaite isminusuoti?
Tininga Tininga 50021
2008-04-29 13:04 Tininga 2011-09-11 05-49

mariska rašė: Aciu, tik dar noriu pasitikslinti, jei tos 14 kalendoriniu dienu neapmokamu atostogu turi buti istisai paimtai ar gali buti ir dalimis, pvz tris kartus po savaite, tai viena savaite isminusuoti?

Aišku, kad gali būti dalimis. Žiūrite, kiek iš viso per laikotarpį buvo paimta NA. Jei buvo 3 savaitės, reiškia, už vieną savaitę atostogos nebus skaičiuotos.
V
Vituks 523
2008-04-29 14:01 Vituks
o sakykit kaip rodyti jei imone iseina menesiui atostogu visi iki vieno, o kai kurie jau buvo pasieme atostogas siemet smile ? ar galiu jiems rodyti kaip nemokamas atostogas menesiui?
mariska mariska 8625
2008-04-29 14:02 mariska 2011-09-11 05-49

Tininga rašė:

mariska rašė: Aciu, tik dar noriu pasitikslinti, jei tos 14 kalendoriniu dienu neapmokamu atostogu turi buti istisai paimtai ar gali buti ir dalimis, pvz tris kartus po savaite, tai viena savaite isminusuoti?

Aišku, kad gali būti dalimis. Žiūrite, kiek iš viso per laikotarpį buvo paimta NA. Jei buvo 3 savaitės, reiškia, už vieną savaitę atostogos nebus skaičiuotos.


Aciu smile
N
nezinove 1331
2008-04-29 14:03 nezinove 2011-09-11 05-49

nezinove rašė: Žodžiu neteisingai apskaičiavau 417,66 Lt kompensaciją?

Paskutinieji 3 dirbti mėnesiai buvo 10,11,12 mėn. Per juos priskaitytas DU 1800 Lt, o dirbta 62 d.d.
Gal kas pasakysite kaip cia susiskaičiuoja?
Tininga Tininga 50021
2008-04-29 14:17 Tininga 2011-09-11 05-49

nezinove rašė:

nezinove rašė: Žodžiu neteisingai apskaičiavau 417,66 Lt kompensaciją?

Paskutinieji 3 dirbti mėnesiai buvo 10,11,12 mėn. Per juos priskaitytas DU 1800 Lt, o dirbta 62 d.d.
Gal kas pasakysite kaip cia susiskaičiuoja?

VDU: 1800/62=29.03; Bet čia juk MMA? Tuomet turi būt ne mažiau negu 800/22=36.36 Lt
Tininga Tininga 50021
2008-04-29 14:20 Tininga 2011-09-11 05-49

Vituks rašė: o sakykit kaip rodyti jei imone iseina menesiui atostogu visi iki vieno, o kai kurie jau buvo pasieme atostogas siemet smile ? ar galiu jiems rodyti kaip nemokamas atostogas menesiui?

Šiaip jau darbo kodeksas draudžia taip elgtis. Ir ko gi tada suteiktos atostogos iš anksto, jei įmonėje įprasta atostogauti visiems vienu metu?
N
nezinove 1331
2008-04-29 20:16 nezinove 2011-09-11 05-49

Tininga rašė:

nezinove rašė:

nezinove rašė: Žodžiu neteisingai apskaičiavau 417,66 Lt kompensaciją?

Paskutinieji 3 dirbti mėnesiai buvo 10,11,12 mėn. Per juos priskaitytas DU 1800 Lt, o dirbta 62 d.d.
Gal kas pasakysite kaip cia susiskaičiuoja?

VDU: 1800/62=29.03; Bet čia juk MMA? Tuomet turi būt ne mažiau negu 800/22=36.36 Lt

Kadangi čia buvo 2006 metais, ar visvien reikia imti 800? smile
F
FEMA 698
2008-04-29 20:28 FEMA 2011-09-11 05-49

nezinove rašė:

Tininga rašė:

nezinove rašė:

nezinove rašė: Žodžiu neteisingai apskaičiavau 417,66 Lt kompensaciją?

Paskutinieji 3 dirbti mėnesiai buvo 10,11,12 mėn. Per juos priskaitytas DU 1800 Lt, o dirbta 62 d.d.
Gal kas pasakysite kaip cia susiskaičiuoja?

VDU: 1800/62=29.03; Bet čia juk MMA? Tuomet turi būt ne mažiau negu 800/22=36.36 Lt

Kadangi čia buvo 2006 metais, ar visvien reikia imti 800? smile

Tai čia nepan. atost. skaičiuoji už 2006m. smile
N
nezinove 1331
2008-04-29 20:30 nezinove
Bandau iš naujo skaičiuoti, prašau patikrinkite
Priimta 2006-08-10
Atleista 2008-04-30
Nuo 2007-05-08 iki 2008-04-30 vaiko priežiūros atostogos.
Priklauso komp. už 20,79 k.d. arba 14,55 d.d.
800/22=36,36
36,36*14,55=529,04 Lt - Kompensacijos dydis smile
Ar teisingai?
AČIŪ
Rolf Rolf 17196
2008-04-29 20:32 Rolf 2011-09-11 05-49

nezinove rašė: Kadangi čia buvo 2006 metais, ar visvien reikia imti 800? smile


Imat skaičiuojamojo mėnesio VDU.
F
FEMA 698
2008-04-29 20:44 FEMA 2011-09-11 05-49

nezinove rašė: Bandau iš naujo skaičiuoti, prašau patikrinkite
Priimta 2006-08-10
Atleista 2008-04-30
Nuo 2007-05-08 iki 2008-04-30 vaiko priežiūros atostogos.
Priklauso komp. už 20,79 k.d. arba 14,55 d.d.
800/22=36,36
36,36*14,55=529,04 Lt - Kompensacijos dydis smile
Ar teisingai?
AČIŪ

pagal mane gerai,tik atleidimo diena skaitosi darbo diena ir ji yra apmokama.Kaip kiti manosmile
N
nezinove 1331
2008-04-29 20:53 nezinove 2011-09-11 05-49

Rolf rašė:

nezinove rašė: Kadangi čia buvo 2006 metais, ar visvien reikia imti 800? smile


Imat skaičiuojamojo mėnesio VDU.

Tai reiškia balandį? smile
Petronele Petronele 18330
2008-04-29 20:58 Petronele 2011-09-11 05-49

nezinove rašė: Tai reiškia balandį? smile

Taip, balandį. O kodėl jūs ją atleidžiat, ji gi nebegaus pinigėlių iš Sodros tada.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui