Ar tikrai niekas nežino kokią sąnaudų sąskaitą traukti sąnaudas, susijusias su pakuotės perdirbimu. Pvz., pakuočių atliekų tvarkymo organizavimas kas ketvirtį ar administravimo mokestis (pateikiamas pažymas) už metus.
Čia yra jūsų patogumo reikalas.. Nuo įmonės priklauso.. Jeigu yra tikimybė, kad vadovas paklaus kiek tiksliai per tam tikrą laikotarpį patirta šitų sąnaudų, tai kitą kartą galima dar detaliau vestis (sukurti papildomą subsąskaitą), jeigu mažiau gilinasi, tai skaidymas labai detalus naudos nelabai duos..
Čia turbūt viską suplakėt į vieną?
Pirkėjas yra visai atskiras dalykas negu kurjerių firma.
Pirkėjui arba išsiuntėt kitą tokią pačią prekę arba surašėt kreditinę sąskaitą ir grąžinot pinigus.
Ar kurjeriai sumokėjo ir už prekę ir už neatliktą paslaugas? Jeigu už viską, tai turėjo jie paprašyti dokumento papildomo ir apmokėjot jį bei grąžino pinigus už neatliktą paslaugą. Neatliktos paslaugos korespondencija D2712 K 6316.
Įmonės automobilis turėjo autoįvykį, kol draudimas skaičiavo žalą, davė pakaitinį automobilį. Po visko autonuomos įmonė, kuri išdavė tą pakaitinį auto išrašė mums sąskaitą už nuomą, kurią pilnai (su PVM) apmokėjo draudimas tiesiogiai autonuomos įmonei.
Kaip įsitraukti tą sąskaitą į apskaitą ir parodyti, kad draudimas apmokėjo?
Ačiū