ddddaiva rašė: Sveiki, IĮ vesta netvarkingai, pasidariau balansa, ne vienais metais neina. Metų gale darytos inventorizacijos, bet jos nesutampa su buhalteriniais duomenimis, aisku kiekvienais metais nuostoliai ant atsargų (prekių). Į sekančius metus atkelta kiek iš tikro rasta atsargų, o senuose metuose palikta blogai. Ar reikia daryti kokį tai įrašą? Ar gerai bus jei iškart rašysiu D 3411 K 2014
Suprantu, kad inventorizacijos metu užfiksuojamas prekių trūkumas.
Vien korespondencijomis neapsieisite.
Viena - jei jūs PVM mokėtojai, atsiranda problemos su PVM atskaita, ją reikia tikslinti.
Antra - panašu, kad ruošiatės atsargų trūkumą registruoti kaip pelno išėmimą - tada reikia priskaičiuoti mokesčius.
Pasinagrinėkite padėtį giliau, paieškokite kitos išeities.