Saule65 rašė:
Sveiki. įmonės vairuotojai pirmadienį pasikrauna prekių ir vežioja visą savaitę po Lietuvą. Kai jas parduoda parduotuvės išrašo sąskaitą-faktūrą. Ko nepardavė parsiveža atgal, Kaip su krovinio važtaraščiu į Ivaz. Mes kelionei išrašome vieną važtaraštį, kad vežasi prekes, galutinio pirkėjo išanksto nežinome?
Pagal tokį parašymą kasdien turit teikinėt į iVAZ:
Taip, važtaraščio duomenys į i. VAZ privalo būti pateikti iki krovinio išgabenimo datos ir laiko. Išimties, kai krovinys gabenamas potencialiems pirkėjams, t. y., nėra žinomas galutinis krovinio gavėjas, nėra. Teikiant duomenis i. VAZ yra funkcionalumas „Nenurodyti gavėjo", kuris leidžia pateikti duomenis nenurodant konkretaus gavėjo. Tuomet, gavėjo duomenis privaloma nurodyti per 5 darbo dienas po krovinio pristatymo.
Jei važtaraščio pildymo metu nėra žinomi visi privalomi pateikti duomenys, važtaraštis registruojamas taikant atsargines priemones prisijungus prie a. VAZ (
avaz.vmi.lt/avaz/login) arba siunčiant padidinto tarifo SMS užklausą (1882). Prisijungus prie a.VAZ nurodomas važtaraščio numeris bei krovinio išgabenimo data ir laikas, o registruojant važtaraštį SMS žinute, turi būti nurodomas prisijungimo kodas ir važtaraščio numeris. Abiem atvejais, tokiam važtaraščiui suteikiamas atsarginis numeris (ARN) ir sukuriamas to važtaraščio juodraštis i.VAZ. Po atsarginių priemonių taikymo, per 3 darbo dienas, likusius važtaraščio duomenis privaloma pateikti i. VAZ.