jofky rašė:
Supratau vieną, tiesiog negavus įgaliojimo teikti i.VAZ man dzin dzilin kas įmonėje teiks ar ne.
Pritariu..Man taip pat keista, dėl tų iVAZ teikimo labiausiai supanikavo buhalteriai, nei vadybininkai , nei vadovai, tik mes.Mes puolam į seminarus, aiškinamės, lygtai daugiau nebūtų įmonėse kam rūpintis. Tai gal jau ir gulėsim prie vartų, kad registruot kiekvienos fūros išvykimo minutę?
Kažkaip keista,juk turėtumėm s/f registrais rūpintis, juk tikrai ne vadai juos siųs ir bus atsakingi, darbo nusimato ir taip nemažai. Aišku, stebina , kad siunčiant krovinius per kurjerių tarnybą reiks registuot tuos iVAZ. Ir kokia nauda, kad nurodysim tą valst autobusiuko numerį, kuris veža siuntas į terminalą? Juk po to perkrauna į vilkikus ir veža tuos krovinius užplombuotus iki kažkokio taško, vėliau gal dar sykį perkrauna kol patenka pas gavėją. Nu norėčiau tą proto bokštą pamatyt, kuris šitą dalyką sugalvojo.