zivile26 rašė: Sveiki, esu dar žalia buhalterė, nors po truputį jau raudonuoju, dirbu tokioje įmonėje kur vedu ne tik buhalteriją, bet ir tvarkau kitus administracinius dokumentus. Turiu parašyti krūvą įsakymų (už metus laiko), kas liečia darbuotojus tai visus žinau (dėl priėmimo, atleidimo, atost suteikimo, atlyginimo, pareigų), tačiau kas liečia buhalterinius įsakymus, tai net neįsivaizduoju kokius rašyti. Gal kas galėtų parašyti bent svarbiausius įsakymus?
Komandiruotės, įvairių komisijų patvirtinimai, ilgalaikio turto įvedimai eksploatacijon, ilgalaikio turto vertės nustatymas (tipo ilgalaikiu turtu laikomas turtas, kurio vertė didesnė negu 1000 Lt ar pan); kuro normų patvirtinimas, jei yra automobiliai, atskaitingų asmenų paskyrimai... Šiaip nuo įmonės specifikos daug kas priklauso.