2013-12-18 15:51
piktaVa
Laba diena, reikia pagalbos:
darbuotojas pas mus dirba 1 val. per dieną, gruodžio 2 d. išėjo atostogų, turėjo būti iki gruodžio 16 d. viską paskaičiavom, išmokėjom, jis gruodžio 12 d. pasiėmė biuletenį. Tai čia kaip ir viskas aišku, skaičiuojam už 2 d.d., bet kvailiausia, kad vyr. buhalterė daug metų viską sutvarko taip, kad gruodžio mėn. praktiškai išmokamas DU už gruodį, pilnai uždaromi mokestiniai metai, tai kaip daryt dabar su tais išmokėtais pinigais, nes nedarbingumą jis sau toliau ramiai tęsia (šiai dienai) iki 12-20, jeigu dar prasitęs, viskas, pinigai nusikelia kaipo į kitus metus, nes jau jų neis užskaityt kaip už gruodžio mėn., jie gausis tik, kad išmokėti lapkritį, o tai priskaičiuoti jau gausis už sausį , vnž. susivėliau visiškai.