Tess rašė: Perėmėm iš įmonės teikiančias buh. apskaitos paslaugas dokumentus.
Yra privelta labai daug klaidų.
Buhalteriją perduota už periodą nuo įmonės įregistravimo iki 2007-12-31. FA klaidos. Vyr. buhalterei teks labai ilgai taisyti.
Prašėm, kad pataisytu tos įmonės buhalterė, bet kiek atsiunčia mums dokumentus, visi su klaidomis.
Sutarties nesu mačiusi.
Ar galima būtų surašyti jiems pretenziją ir vadovaujantis punktais (kur bus apibriežta jų atsakomybė) pareikalauti, kad jie sumokėtu už mūsų buhalterės darbą, jeigu patys nesugeba susitvarkyti.
Ar sutartyje su ta įmone yra apibrėžta atsakomybė už jų klaidas? Ir kokia?
Bet kokiu atveju - jei jie geruoju nesutiks apmokėti jūsų pretenzijos, jums teks samdytis nepriklausomą auditą, kad nustatytų klaidų mąstą - tik tada galėsite tikėtis kompensacijos teismo keliu.
Yra dar variantas - fntt, bet jis gali būti skausmingas ir pačiai jūsų įmonei...