Pelno mokestis

G
Gemini 1205
2004-11-20 17:59 Gemini
Turiu tokią problemėlę: praeitais metais visas kuras nurašytas į sąnaudas, mažinančias apmokestinamąjį pelną. Turim vieną klientą, kuris apmoka dalį kelionės išlaidų, pernai buvo ir jam metų pabaigoje atliekami darbai, tačiau jam sąskaita - faktūra išrašyta šių metų pradžioje. Ar dėl to galima prikibti, kad aš nepagrįstai susimažinau praeitų metų pelną kuro sąnaudomis, skirtomis pajamoms iš šio kliento uždirbti? Arba dar kitaip galima “išvartyti”, kad pajamos iš esmės buvo uždirbtos pernai, vėl gi pelno mokestis kaip ir sumažintas? Mąstau, ar verta perrašyti kuro lapus, ar palikti viską kaip yra ir nesukti galvos smile Ačiū už nuomones.
G
Gemini 1205
2004-11-20 18:20 Gemini
Ačiū, prosiuk smile Durnumas yra tame, kad kliento akte surašytos važiavimo datos ir km, kai nereikia vadybininkai kartais būna labai kruopštūs smile. Bet ko gero paliksiu kaip yra, nes tikrai pablūsiu viską beskaičiuodama, nors firmelė visai maža. Vat tik galvoju ar galimo patikrinimo metu bus atsižvelgta į tai, kad pelno mokestis šiemet bus didesnis, ar delspiniius skaičiuos nuo šių metų spalio ir iki begalybės smile
G
Gemini 1205
2004-11-20 18:28 Gemini
Čia loginis mąstymas ar taip bus iš tikrųjų? Kiek teko susidurti, logika ne visada galioja smile Bet ačiū - nuraminai. Tingiu, jei atvirai su kiekvienu aktu ir kelionės lapu žaisti ir ieškoti nesutapimu.
G
Gemini 1205
2004-11-20 19:04 Gemini
Ne, Prosiuk, vyną, vyną, raudoną, pusiau sausą. Nors šampanas irgi neblogai smile , pusiau sausas irgi. Atidirbau iki 17.30 šiandien, gal sakau, užteks smile Tik vat dar mintys sukasi apie darbą šeštadienio vakarą. Iškrypimas kažkoks smile Tikiuos, nereikės tiek daug ginčytis su inspekcijomis, o gal ir tikrai niekam nekliūs. Tik visada pasižiūriu, kas gi gali atsitikti pačiu pačiu blogiausiu atveju. Siūlau ir tau nebedirbt smile Ačiū smile
D
dar 29
2004-12-06 15:54 dar
Įmonė apdraudė darbuotojus kaupiamuoju gyvybės draudimu iš įmonės lėšų 10 metų laikotarpiui 2004 m. lapkričio 29d. Mėnesinė įmoka 1000 lt. Įmonė pervedė 2004 metų gruodį 13000 lt. Ši suma neviršija 25% darbuotojų su darbo santykiais susijusių pajamų.
Kokią sumą įmonė galės priskirti 2004 metų leidžiamiems atskaitymams?
1. 1000Lt?
2. 13000Lt?
wolf wolf 11158
2004-12-06 16:00 wolf 2011-09-11 03-34

dar rašė: Įmonė apdraudė darbuotojus kaupiamuoju gyvybės draudimu iš įmonės lėšų 10 metų laikotarpiui 2004 m. lapkričio 29d. Mėnesinė įmoka 1000 lt. Įmonė pervedė 2004 metų gruodį 13000 lt. Ši suma neviršija 25% darbuotojų su darbo santykiais susijusių pajamų.
Kokią sumą įmonė galės priskirti 2004 metų leidžiamiems atskaitymams?
1. 1000Lt?
2. 13000Lt?

13000
D
dar 29
2004-12-06 16:07 dar
Ačiū už atsakymą.
Man irgi taip atrodo. Bet Ukmergės VMI nelabai nori sutikti. Atsakys tik trečiadienį .
wolf wolf 11158
2004-12-06 16:14 wolf 2011-09-11 03-34

dar rašė: Ačiū už atsakymą.
Man irgi taip atrodo. Bet Ukmergės VMI nelabai nori sutikti. Atsakys tik trečiadienį .

:) beabejo jiems gi blogiau - bet nėra ko nesutiki - yra oficialus komentaras ir nieko kitaip jie atsakyti negalės.
A
Apologetas 926
2004-12-06 16:32 Apologetas
o kodel taikomas pinigu principas ? Jei imone 13 000 sumokejo uz 2004 gruodi + 2005 metus, tai LA priskirs 1 000, nes 12 000 dar turetu 2004 m. gale sedeti ateinancio laikotarpio sanaudose, ir i p/n visai neturetu buti pateke?
A
aivengo 128
2004-12-07 13:01 aivengo
Turiu klausimeli. Koks maksimalus terminas Metines pelno deklaracijos pataisymams nesti? Ar 5 metai? kaip buvo anksciau? ar jau 3 metai. Niekur nerandu jokiu istatymu.
D
dar 29
2004-12-10 09:17 dar 2011-09-11 03-34

dar rašė: Įmonė apdraudė darbuotojus kaupiamuoju gyvybės draudimu iš įmonės lėšų 10 metų laikotarpiui 2004 m. lapkričio 29d. Mėnesinė įmoka 1000 lt. Įmonė pervedė 2004 metų gruodį 13000 lt. Ši suma neviršija 25% darbuotojų su darbo santykiais susijusių pajamų.
Kokią sumą įmonė galės priskirti 2004 metų leidžiamiems atskaitymams?
1. 1000Lt?
2. 13000Lt?


Vakar buvau Kapitanovo seminare. Jo atsakymas 13000 Lt.
Olesia Olesia 251
2004-12-24 11:10 Olesia
smile Šventės tos šventės.. Ehh, žmonės iki kada reikia IV ketv. avansinį pelno mokestį sumokėti? Nebesusigaudau. Iki šių metų gruodžio 27 dienos, ar jau prašvenčiau datą? smile
G
ginttarr 496
2004-12-24 11:22 ginttarr
Taip, iki 12 27.
Kadangi 12 25 šventinė diena, avansinio pelno mokesčio sumokėjimo terminas nusilelia į pirmadienį, 12 27 (kaip ir PVM, kelių mokesčio)
Olesia Olesia 251
2004-12-24 11:33 Olesia 2011-09-11 03-35
Heh, tai del PVM ir taip aišku. smile Ačiū[/ol]
edwardas edwardas 4180
2004-12-27 15:43 edwardas
Skaitau dabar PM 5 str komentara ir nieko nesuprantu smile (del 13% pelno mokescio)

3) vienetams, kuriuose tas pats dalyvis paskutinę mokestinio laikotarpio dieną valdo daugiau kaip 50 procentų akcijų (dalių, pajų);

VMI komentaras:
2002 metais UAB X vidutinis sąrašuose esančių darbuotojų skaičius - 3 žmonės, pajamos – 200 tūkst. litų. Tačiau UAB X akcininkas P. Petraitis paskutinę mokestinio laikotarpio dieną valdo 100 proc. UAB X akcijų ir 50 proc. UAB Y akcijų. Kadangi tas pats UAB X ir UAB Y akcininkas paskutinę mokestinio laikotarpio dieną valdo ne daugiau kaip 50 proc. akcijų, UAB X ir UAB Y gali 2002 metų apmokestinamąjį pelną apmokestinti 13 proc. pelno mokesčio tarifu.
Kapitanovo komentaras:
jei tas pats asmuo arba šeimos narys valdo daugiau kaip 50 proc. akcijų. Pavyzdžiui, per 2002 metus UAB „Kovas“ uždirbo 490 000 Lt pajamų ir dirbo 8 darbuotojai. Ši bendrovė 13 proc. taikyti negali, nes joje 1 akcininkas valdo 50,01 proc. visų UAB „Kovas“ akcijų. (kodel negali?????)

Tai reiskia jei man priklauso 100% imones akciju imone negali taikyti 13 pr tarifa smile
Dabar nesuprantu kas teisus:VMI ar Kapitanovas?
A
Apologetas 926
2004-12-27 16:17 Apologetas
Panagrinejusi 5 str. 3 d. galima isskirti situacijas:
1 ) - negali taikyti personalkes, turincios viena ir ta pati savininka;
2) - negali taikyti personalkes, kuriu savininkas valdo daugiau kaip 50 proc. kito UAB'o akciju; Taip pat negali taikyti UAB'as, kurio bent vienas dalyvis turi daugiau kaip 50 proc. akciju. (o komentare kazkodel sita vieta prakomentuota taip, kad gali suprasti, jog tam, kad sita salyga butu taikoma, reikia tureti UAB'e daugiau kaip 50 proc., be to, buti personalines imones savininku).
3) - vienetai, turintys ta pati akcininka, valdanti abiejuose daugiau kaip 50 proc.
4)- vienetai, turintys ta pacia akcininku grupe, kuri abiejuose valdo daugiau kaip 50 proc.

taigi, VMI prakomentavo, kad Jonaitis nevaldo abiejuose UAB X ir UAB Y daugiau nei 50 proc, tad. (3) p. netaikomas.

Kapitanovas, matyt, vadovavosi (2) dalimi, kuri is dalies reiskia, kad jei vienete valdai daugiau kaip 50 proc., tai netaikai 13 proc. Taciau komentare prakomentuota, kad tas dalyvis turi buti ir kitos personalines imones savininkas. Tai logiska, nes visuose kituose straipsniuose vienaip ar kitaip dalyvis turi dalyvauti bent jau dvejose imonese, ar tai butu UAB'ai, ar tai butu personalkes, ir tureti jose daugiau kaip 50 proc.

Manau, Kapitanovas prakomentavo sita punkta nepaskaites VMI komentaro. Pagal VMI komentara, netaikomas 13 proc. tarifas, jei valdai bent dviejose imones kontrolini paketa, arba jei valdai vienoje imoneje kontrolini paketa, ir turi personalke ir vice versa.
edwardas edwardas 4180
2004-12-27 16:32 edwardas
Ir as manau kad Kapitanovas cia biski prigrybavo smile
Laimuks Laimuks 611
2004-12-29 14:38 Laimuks 2011-09-11 03-35

edwardas rašė: Skaitau dabar PM 5 str komentara ir nieko nesuprantu smile (del 13% pelno mokescio)

3) vienetams, kuriuose tas pats dalyvis paskutinę mokestinio laikotarpio dieną valdo daugiau kaip 50 procentų akcijų (dalių, pajų);

VMI komentaras:
2002 metais UAB X vidutinis sąrašuose esančių darbuotojų skaičius - 3 žmonės, pajamos – 200 tūkst. litų. Tačiau UAB X akcininkas P. Petraitis paskutinę mokestinio laikotarpio dieną valdo 100 proc. UAB X akcijų ir 50 proc. UAB Y akcijų. Kadangi tas pats UAB X ir UAB Y akcininkas paskutinę mokestinio laikotarpio dieną valdo ne daugiau kaip 50 proc. akcijų, UAB X ir UAB Y gali 2002 metų apmokestinamąjį pelną apmokestinti 13 proc. pelno mokesčio tarifu.
Kapitanovo komentaras:
jei tas pats asmuo arba šeimos narys valdo daugiau kaip 50 proc. akcijų. Pavyzdžiui, per 2002 metus UAB „Kovas“ uždirbo 490 000 Lt pajamų ir dirbo 8 darbuotojai. Ši bendrovė 13 proc. taikyti negali, nes joje 1 akcininkas valdo 50,01 proc. visų UAB „Kovas“ akcijų. (kodel negali?????)

Tai reiskia jei man priklauso 100% imones akciju imone negali taikyti 13 pr tarifa smile
Dabar nesuprantu kas teisus:VMI ar Kapitanovas?


O aš nesuprantu, kodėl mokesčių inspekcija leidžia taikyti 13 proc., jei 5 str. 3.1 neleidžia jau dėl to, jog esi kito vieneto dalyvis. Kas liečia indv. įmones, mokesčių inspekcija liepė skaičiuoti 13 proc., nors yra vienas savininkas.
O kaip jūs manot dėl 5 str. pakeitimo smile Ar bus galima apmokestinti 0proc.,jei indv. įmonės savininkas yra kitų UAB akcininkas, valdantis 55 proc. smile
G
Giedre28 15
2004-12-29 15:01 Giedre28
Labas,

Gal kas susidūrėte su prieš laiko grąžinamos paskolos mokesčiu? Kaip manote, ar tai yra leidžiami atskaitymai?
D
DaivaP 5451
2004-12-29 15:30 DaivaP 2011-09-11 03-35

Giedre28 rašė: Labas,

Gal kas susidūrėte su prieš laiko grąžinamos paskolos mokesčiu? Kaip manote, ar tai yra leidžiami atskaitymai?

Susidūriau, bet nesusimąsčiau. Mano nuomone tai normalios veiklos sąnaudos.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui