Gita1 rašė:
Direktorius išeidamas atostogų visad įsakymu paskirdavo pavadavimui asmenį. Darbo sutartis nebuvo keičiama. Tiesiog įsakyme parašyta, kad nuo tada iki tada toks tai darbuotojas atliks ir direktoriaus pareigas (direktorius ir kasininkas, tai dar papildomas įsakymas ir toms pareigoms). Papildomas atlygis nebuvo numatytas. Kadangi iš esmės tas pavadavimas apsiribodavo parašo gal poros padėjimu ant su tikrojo direktoriaus žinia suderintų dokumentų, tai niekas ir neprieštaravo. Buvau čia neseniai seminare ir jei teisingai supratau, tai negalima pavaduoti negaunant atlygio ir ne įsakymu tokie dalykai paskiriami, o reikia daryti keitimą darbo sutarties. Ar taip? Gal dar kokių pastabų, nes direktorius vėl planuojasi atostogas, tai nenoriu vėl nesąmonių daryt
Reikia žiūrėti įmonės įstatus - ar yra nustatyta, kas ir kaip išleidžia direktorių atostogų, jei nurodyta, kad sprendžia akcininkai ar valdyba - reikėtų per juos susitvarkyto formalumus.
Jei nėra jokių apibrėžimų -- reiktų įmonės vidaus dokumentuose aprašyti.
Geriausiai - kad būtų asmuo, kurio pareigybėse yra įrašyta, kad esant reikalui pavaduoja direktorių jo ligos ir atostogų metų.
Jei ir to nėra - su kažkuriuo darbuotoju susitariama, kad jis pavaduotų direktorių. Kaip tai įforminama? Vienas variantas - kaip jums sakė seminare. Kitas - variantas, taip kaip darote jūs (nors logiškiau būtų ne įsakymas, o įgaliojimas atlikti tam tikrus veiksmus). Kodėl abu tinka? Todėl kad nėra jokiu norminiu aktu reglamentuota, kaip tai turi būti atliekama, ir nei vienas variantas nėra uždraustas.
O lektorių pozicija - tai jų asmeninė nuomonė ir rekomendacija, kaip galima padaryti.