Gita1 rašė:
Situacija yra tokia, kad mes turim panaudą patalpoms pastate (yra daugiau įmonių jame). Šildymą tiekia biudžetinė įstaiga jie turi savo katilinę perka kurą, samdo darbuotojus ir t.t. Kiekvieną mėnesį ten jie pasiskaičiuoja kiek kainavo šildymas bendrai (elektra, vanduo, DU su mokesčiais, kuras ir pan.). Tada išskaičiuoja kiek tenka tų išlaidų vienam apšildomam kvadratui (per du pastatus). Tada vieno kvadratinio metro įkainį padaugina iš mūsų kvadratūros. Viskas būtų gerai, jei sąskaitoje būtų parašyta Šildymas. Bet ne buhalterė rašo :elektra tiek litų, kuras tiek litų, vanduo tiek litų. Ar teisinga tokia sąskaita? Ar neprivalo ji rašyti šildymas? Juk sutartis sudaryta, kad mus šildo.
Laba diena,
Sąskaitoje turi rašyti tik tai ką pagal sutartį iš jų perkate, t.y. jei sutarties objektas yra patalpų šildymas, tai sąskaitoje tai ir turi būti parašyti. Juk s.f. yra dokumentas, kuris parodo ką pirkėjas įsigijo, tad nemanau, kad jūsų įmonė iš jų pirko kurą, o jie turi leidimą prekiauti naftos produktais, o įrašytas DU tai išvis yra nesąmonė.