Elste rašė:
ritina rašė: na tų nesąmoningų grafikų pas mus tikrai nėra ir manau neįmanoma jų daryti. Aš supildžiau V raides ir galvočiau, kad mokėti neturiu, nes atidaviau laisvą. Gal blogai galvoju ?
tai blogai, kad nėra grafikų - jie TURI BŪTI.
O jeigu atidavuodate poilsio dienas V. tai už jas REIKIA mokėti.
Tada už darbą poilsio dienomis mokate viengubai ir už tą atiduotą poilsio dieną V irgi viengubai.
O jeigu neatiduotumėt tų V, tada už darbą poilsio dienomis mokama dvigubai.
O jeigu grafiko nėra, tai iš kur žinote, kad dirbo per poilsio dienas????
o gal tai jo darbo diena buvo.
Sveiki.
Neseniai pradėjau dirbti tarptautinių pervežimų transporto įmonėje. Nuo metų pradžios įvesta suminė darbo laiko apskaita. Todėl šįvakar perskaičiau visą šią temą. Pora "globalių" klausimų:
1. Dėl grafikų vairuotojams: kaip juos sudaryti? Kažkurioje temoje, berods apie tabelius, išskaičiau, kad net VDI nebereikalauja grafikų, suprasdama transporto įmonės darbo specifiką (net dabar neaišku ar ryt vairuotojas ilsėsis, ar važiuos, ar... - (viską parodys tachografas), o ką bekalbėti apie savaitę prieš kalendorinį mėnesį, o vairuotojų 60). Žinoma, galima sudaryti grafiką iš lubų, galima daryti atbuline data, bet kuriuo atveju, kaip rašė Ritina - tai bus nesąmoningi grafikai. Taigi, gal panašių įmonių buhalteriai pasidalintų savo patirtimi apie grafikus?
2. Man labai įdomu, ar teisingai supratau suminę apskaitą (apskaitinis laikotarpis 3 mėn.):
- kalendorinį mėnesį valandos apskaitomos kaip ir ne suminėje apskaitoje, apmokant visas išdirbtas valandas, naktines, šventines, ir neapmokant viršvalandžių.
- pasibaigus apskaitiniam periodui, apskaičiuojami viršvalandžiai, įsivaizduojant, kad visas apskaitinis periodas yra tarsi vienas mėnuo, turintis trijų mėn. nustatytų valandų sumą. Išdirbtos valandos minus paminėta suma lygu viršvalandžiai, apmokami pusantro karto tarifu.
Ar gerai mąstau?