Darbo užmokestis + suminė darbo laiko apskaita

Tininga Tininga 50021
2018-03-09 18:28 Tininga
Taip.

ozin rašė:
Tai tada išeina: 474,45+28,28=502,73 Eur
Tikiuosi teisingai supratau?

Tininga rašė:

ozin rašė:
Darbuotojui taikoma suminė darbo laiko apskaita. Apskaitinio laikotarpio pradžia sausio mėn, pabaiga bus kovo mėn. Viršvalandžių kovo mėn. gali neatsirasti. bei jei atsiras, sumokėsim 1,5 karto daugiau.

Tai tuomet jūs turėtumėte tik papildomai apmokėti šventines valandas, t.y. prie fiksuoto atlyginimo pridėt 474,45/151*9. O viršvalandžius įvertinti ir apmokėti apskaitinio laikotarpio pabaigoje 1,5,



O
ozin 48
2018-03-09 18:40 ozin
Ačiū labai už atsakymą Tininga.

Tininga rašė:
Taip.

ozin rašė:
Tai tada išeina: 474,45+28,28=502,73 Eur
Tikiuosi teisingai supratau?

Tininga rašė:

ozin rašė:
Darbuotojui taikoma suminė darbo laiko apskaita. Apskaitinio laikotarpio pradžia sausio mėn, pabaiga bus kovo mėn. Viršvalandžių kovo mėn. gali neatsirasti. bei jei atsiras, sumokėsim 1,5 karto daugiau.

Tai tuomet jūs turėtumėte tik papildomai apmokėti šventines valandas, t.y. prie fiksuoto atlyginimo pridėt 474,45/151*9. O viršvalandžius įvertinti ir apmokėti apskaitinio laikotarpio pabaigoje 1,5,





A
amliv13 111
2018-03-11 13:07 amliv13
Tininga, Jūs visda atsakote ir aiškinate, ačiū, tikiuos ir dabar dar pagelbėsite. Nuo suminės bloga...
Vis neaisku su darbuotojų darbo laiko normos nustatymu. Jūs išmokėte lyginti su 5 d. d., bet galvoju, kodėl darbdavys , bent jau pas mane, turi dažnai permokėti :)
Pavyzdys. Vasario mėn. darbuotoja slaugė ligonį (5-9 d.), tokiu atveju, nustatyta darbo laiko norma perskaičiavus 111 val. (151-40). Darbuotoja išdirbo 136 val. Viršvalandžiai 25 val.

Žiūrint pagal sustatytą grafiką ji turėjo dirbti 5 d. -11 val, 8 d.- 11 val., 9 d. -12 val. Tokiu atveju būtų 117 norma (151-34). Viršvalandžiai 19 val.
Tininga Tininga 50021
2018-03-11 13:35 Tininga

amliv13 rašė:
Tininga, Jūs visda atsakote ir aiškinate, ačiū, tikiuos ir dabar dar pagelbėsite. Nuo suminės bloga...
Vis neaisku su darbuotojų darbo laiko normos nustatymu. Jūs išmokėte lyginti su 5 d. d., bet galvoju, kodėl darbdavys , bent jau pas mane, turi dažnai permokėti :)
Pavyzdys. Vasario mėn. darbuotoja slaugė ligonį (5-9 d.), tokiu atveju, nustatyta darbo laiko norma perskaičiavus 111 val. (151-40). Darbuotoja išdirbo 136 val. Viršvalandžiai 25 val.

Žiūrint pagal sustatytą grafiką ji turėjo dirbti 5 d. -11 val, 8 d.- 11 val., 9 d. -12 val. Tokiu atveju būtų 117 norma (151-34). Viršvalandžiai 19 val.

Jūs galite (o gal net ir turėtumėte) neatvykimus žymėti pagal darbuotojo grafiką.
Mūsų atveju, jei taip darytume, būtų priešingai - nes grafikuose dažniausiai daugiau valandų negu 5 d.d. savaitėje.
A
amliv13 111
2018-03-11 13:53 amliv13
Bandau dėliotis sistemą:

Pagal patvirtintą darbo grafiką darbuotojo neplanuoti neatvykimai į darbą nustatytos darbo laiko normos nekeičia-žiūriu pagal faktą, kiek neišdirbo arba "perdirbo" susikeitus su kitu darbutoju...

Bet atostogoms tokio varianto turbūt negaliu taikyti, jau čia reikia žiūrėti pagal 5 d.d. savaitą, nes atostogų dienos gali ir "sutrumpėt", lyginant su atostogaujantį pakeitusio darbuotojo darbo grafiku.
Tininga Tininga 50021
2018-03-11 14:00 Tininga
Žiūrėkite, kaip jums gaunasi protingiau - įmonės pačios įvertina savo situaciją ir nustato tvarką smile
A
amliv13 111
2018-03-11 14:15 amliv13
Ačiū už Jūsų komentarus, gelbėjate net ir tokią dieną :) Su švente!
Tininga Tininga 50021
2018-03-11 14:49 Tininga

amliv13 rašė:
Ačiū už Jūsų komentarus, gelbėjate net ir tokią dieną :) Su švente!

Ir jus su Švente! smile smile
Tess Tess 20234
2018-04-10 10:19 Tess
Kaip skaičiuojamas darbo užmokestis, kai darbuotojas pradeda dirbti nuo mėnesio vidurio. smile
Tininga Tininga 50021
2018-04-10 10:21 Tininga

Tess rašė:
Kaip skaičiuojamas darbo užmokestis, kai darbuotojas pradeda dirbti nuo mėnesio vidurio. smile
Proporcingai... Nustatytas DU / normos d.d.(val.) * faktiškai dirbtos d.d.(val.). smile
Tess Tess 20234
2018-04-10 10:26 Tess
Aš neturiu jokios normos. Matyt turi pati susigalvoti. smile
Na kaip normą paimame 5 d.d. savaitę.
410/176*162=377,39 smile
Tininga Tininga 50021
2018-04-10 10:28 Tininga 2018-04-10 10-39

Tess rašė:
Aš neturiu jokios normos. Matyt turi pati susigalvoti. smile
Na kaip normą paimame 5 d.d. savaitę.
410/176*162=377,39 smile
Tai kaip iš viso įmanoma skaičiuoti algas, nežinant, kokiu režimu dirba darbuotojas?... smile
Tess Tess 20234
2018-04-10 10:34 Tess
Vat taip. Kai vadovas pats nieko neišmano ir sako skaičiuokite kaip reikia. Sugeba parašyti, kad darbuotoją įdarbinti nuo kovo 12, o grafike jis dirba nuo kovo 9.
Tai aš tik grafiką gaunu iš jo ir prašymą paskaičiuoti.

Tininga Tininga 50021
2018-04-10 10:50 Tininga

Tess rašė:
Vat taip. Kai vadovas pats nieko neišmano ir sako skaičiuokite kaip reikia. Sugeba parašyti, kad darbuotoją įdarbinti nuo kovo 12, o grafike jis dirba nuo kovo 9.
Tai aš tik grafiką gaunu iš jo ir prašymą paskaičiuoti.


O tai neina kažkaip aiškiai pasakyti tokiam vadovui, kad to "kaip reikia" neįmanoma padaryti, kol nėra tokių ir tokių duomenų, DS sąlygų ar pan. ? smile
Tess Tess 20234
2018-04-10 11:01 Tess
Tikrai ne. smile
Todėl reikia pačiai išrasti teisingiausią būdą. smile
Tess Tess 20234
2018-04-13 18:21 Tess
Kaip yra nustatoma norma? smile
Ar reikia kokius papildomus dokumentus surašyti?
Tininga Tininga 50021
1 2018-04-13 18:28 Tininga

Tess rašė:
Kaip yra nustatoma norma? smile
Ar reikia kokius papildomus dokumentus surašyti?

Norma nustatoma DS. Ji būtina. Pvz 40 val savaitė.
Konkretų režimą galima surašyti pranešime apie darbo sąlygas.
Tess Tess 20234
2018-04-16 15:06 Tess
Tai, jei norma 40 val. per savaitę.
Darbuotojas dirba nuo kovo 9 dienos. Išdirbo 162 val. Nustatytas darbo užmokestis 410 Eur.
Vistiek neįkartu kampo smile

Tininga Tininga 50021
1 2018-04-16 15:23 Tininga

Tess rašė:
Tai, jei norma 40 val. per savaitę.
Darbuotojas dirba nuo kovo 9 dienos. Išdirbo 162 val. Nustatytas darbo užmokestis 410 Eur.
Vistiek neįkartu kampo smile

O koks apskaitinis laikotarpis?
Čia bus ir viršvalandžių. Nes kovo mėnesį pagal normą turėjo dirbti 128 val. Tai algą skaičiuokite pagal 5 d.d. savaitės proporciją, o paskui už viršvalamdžius 1,5 karto.
410/22*16.
Tess Tess 20234
2018-04-16 15:44 Tess
3 mėnesiai. Tai gal galima sumokėti viršvalandžius apskaitiniam laikotarpiui pasibaigus? smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui