Transporto įmonių darbo laiko apskaita

S
sande20 439
2014-04-08 17:15 sande20
Taip pat norėčiau pasitikslinti - skaičiuojant kompensaciją už nepanaudotas atostogas, dienos VDU apskaičiuojame faktiškai uždirbtą DU dalijant iš faktiškai dirbtų valandų ir dauginant iš 8. Ar faktiškai uždirbtą DU dalijant iš faktiškai dirbtų dienų??? Manau pirmasis variantas.
Tininga Tininga 50021
2014-04-08 17:29 Tininga

sande20 rašė:
Taip pat norėčiau pasitikslinti - skaičiuojant kompensaciją už nepanaudotas atostogas, dienos VDU apskaičiuojame faktiškai uždirbtą DU dalijant iš faktiškai dirbtų valandų ir dauginant iš 8. Ar faktiškai uždirbtą DU dalijant iš faktiškai dirbtų dienų??? Manau pirmasis variantas.
Taip, pirmasis - nes atostogoms ir kompensacijai taikoma 5 d.d. savaitė.
R
renata19 1
2014-06-04 11:59 renata19
sveikos, iškilo klausimas pildant tabelį iš šaibų. Kaip jūs apvalinate? tarkim 7 val ir 20 min, 7 val 40 min?
A
Alina55 11024
2014-06-04 12:14 Alina55
Neapvalinam, taip ir pildom...
rrrasa rrrasa 829
2014-06-04 13:44 rrrasa 2014-06-04 13-47
Aš apvalinu iki 30 min (rašau 7,50 val.), neturiu programos kuris skaičiuoja su minutėmis. Ir Jurgita Navikienė savo seminare sakė, kad galima, reikia tik apsirašyti apvalinimo tvarką.
S
sande20 439
2014-06-11 10:53 sande20
Sveiki,

priskaičiuojant už darbą naktį, nustatyta mėnesinė tarifinė alga dalinama iš mėnesio normalaus darbo valandų skaičiaus. Jeigu pvz. už gegužės mėn. gauname mažiau nei MVA, t.y. 1000/168 gauname 5,95 Lt. Tai turėčiau taikyti 6,06 Lt. ? Manau, kad ne, bet visada geriau pasiklausti žmonių, turinčių didesnę darbo patirtį :) Ačiū!
Dorota1 Dorota1 13533
2014-06-11 11:00 Dorota1
ne neturit pritraukti
Tininga Tininga 50021
2014-06-11 11:01 Tininga

sande20 rašė:
Sveiki,

priskaičiuojant už darbą naktį, nustatyta mėnesinė tarifinė alga dalinama iš mėnesio normalaus darbo valandų skaičiaus. Jeigu pvz. už gegužės mėn. gauname mažiau nei MVA, t.y. 1000/168 gauname 5,95 Lt. Tai turėčiau taikyti 6,06 Lt. ? Manau, kad ne, bet visada geriau pasiklausti žmonių, turinčių didesnę darbo patirtį :) Ačiū!
Aš sakyčiau, kad taikyti 5,95. Kitaip kokia MMA prasmė, jei vadovausimės MVA? Niekur nesu mačius panašaus komentaro.
S
sande20 439
2014-06-11 11:07 sande20

Tininga rašė:

sande20 rašė:
Sveiki,

priskaičiuojant už darbą naktį, nustatyta mėnesinė tarifinė alga dalinama iš mėnesio normalaus darbo valandų skaičiaus. Jeigu pvz. už gegužės mėn. gauname mažiau nei MVA, t.y. 1000/168 gauname 5,95 Lt. Tai turėčiau taikyti 6,06 Lt. ? Manau, kad ne, bet visada geriau pasiklausti žmonių, turinčių didesnę darbo patirtį :) Ačiū!
Aš sakyčiau, kad taikyti 5,95. Kitaip kokia MMA prasmė, jei vadovausimės MVA? Niekur nesu mačius panašaus komentaro.


Ir aš taip manyčiau. Ačiū!
W
wika3 551
2014-09-05 13:20 wika3
Įsigijom krov.automobilį su skaitmeniniu tachografu, turime ir kortelių nuskaitymo programą...pravažiuotus automobilio kilometrus matau programoje(kuro nurašymui) ar papildomai reikalinga kad vairuotojas išspausdintų čekį iš tachografo kad matytųsi rida km.
galbūt tokia informacija reikalinga būna tikrintojams ir tą čekį reikia saugoti, juk kuro ataskaitose mes nurodome ridą pagal kurią nurašomas kuras..Pirmą kartą susiduriame su skaitmeniniais tachografais ir dar daug kas neaišku smileGal kur informacijos eitų surasti?
L
Loreta13 30842
2014-09-07 13:55 Loreta13
VKTI tikrindami patys nusiskaito duomenis.
O jums reikalinga tiek, kiek reikalinga vairuotojų darbo laiko apskaitai bei kuro nurašymui.
Taigi, spręskite, ką jums reik atsispausdint.
danguteka danguteka 716
2014-11-26 13:31 danguteka
Laba diena,

prašau pagelbėti, nes jau kelinta diena skaitau apie vairuotojo darbo laiką ir kuo toliau tuo tamsiau...
tai kas gi įeina į vairuotojo DL? Atėjimas iš namų iki automobilių stovėjimo aikštelės, išvykimas į reisą (vykdomas krovinių pervežimas) pertraukėlės po 15 min., 1 val pietų pertrauka, krovinio iškrovimas ir pakrovimas nuvykus pas tiekėjus arba laukimas kol pakraus patys tiekėjai, grįžus iš reiso krovinio iškrovimas į sandėlyje ir automobilio pastatymas į auto aikštelę. Visas šis reisas būna, kad užtrunka 15 val.
Tininga Tininga 50021
2014-11-26 13:41 Tininga

danguteka rašė:
Laba diena,

prašau pagelbėti, nes jau kelinta diena skaitau apie vairuotojo darbo laiką ir kuo toliau tuo tamsiau...
tai kas gi įeina į vairuotojo DL? Atėjimas iš namų iki automobilių stovėjimo aikštelės, išvykimas į reisą (vykdomas krovinių pervežimas) pertraukėlės po 15 min., 1 val pietų pertrauka, krovinio iškrovimas ir pakrovimas nuvykus pas tiekėjus arba laukimas kol pakraus patys tiekėjai, grįžus iš reiso krovinio iškrovimas į sandėlyje ir automobilio pastatymas į auto aikštelę. Visas šis reisas būna, kad užtrunka 15 val.
Paprastiems darbuotojams tas laikas, kurį jis sugaišta kelionei į darbo vietą ar iš jos - į darbo laiką neįskaitomas. Taip pat - pietų pertrauka. Papildomos ir specialios - įskaitomos.
Ar vairuotojai tiri išskirtines sąlygas? smile
danguteka danguteka 716
2014-11-26 14:00 danguteka
Vadinasi , vairuotojo darbo laikas prasideda tuomet kai jis pradeda važiuoti ir į DL įeina pertraukėlės tarp važiavimų, laikas tarp krovinių pakrovimo ir iškrovimo iki grįžimo į aikštelę kurioje pastatomas krov. auto. O vairuotojų naktinis DL skaitomas nuo 6 val iki 22 val ar nuo 7 val iki 22 val?
Tininga Tininga 50021
2014-11-26 14:09 Tininga

danguteka rašė:
Vadinasi , vairuotojo darbo laikas prasideda tuomet kai jis pradeda važiuoti ir į DL įeina pertraukėlės tarp važiavimų, laikas tarp krovinių pakrovimo ir iškrovimo iki grįžimo į aikštelę kurioje pastatomas krov. auto. O vairuotojų naktinis DL skaitomas nuo 6 val iki 22 val ar nuo 7 val iki 22 val?
Iš VDI konsultacijos - manau, kad ją skaitėte.

Visiems vairuotojams (kaip ir visiems kitiems darbuotojams) taikomas vienodas darbo apmokėjimo už naktinį darbą principas (vienoda apsauga), t. y. DK 193 str. nustatyta tvarka apmokamas darbas (faktinis darbo laikas) nuo 22 val. vakaro iki 6 val. ryto, pagal nakties laiko sąvoką, apibrėžtą DK 154 str. 1 d. Nakties laikas, minimas Ypatumų 10 p. – nuo 00 val. iki 7 val. – taikomas tik Ypatumų 11.4 p., kuris nusako, kad kai atliekamas naktinis darbas, kasdienis darbo laikas negali viršyti 10 valandų per kiekvieną 24 valandų laikotarpį, prasme (t. y., specialiąja prasme). Aiškinant sistemiškai, Darbo ir poilsio laiko ypatumų ekonominės veiklos srityse Bendrųjų nuostatų, patvirtintų LR Vyriausybės 2003-05-14 nutarimu Nr. 587, 1.7 p. principas, kad DK 154 str. nuostatos dėl darbo naktį netaikomos transporte, apima tik DK 154 str. 2 d. (naktiniu laikomas darbas, jeigu trys darbo valandos tenka nakčiai; naktinis darbo laikas sutrumpinamas viena valanda), 154 str. 5 d. (tam tikrais atvejais nakties darbo trukmė netrumpinama) nuostatas, o 154 str. 1 d. nuostatą, kad nakties laikas yra kalendorinis laikas nuo 22 val. iki 6 val., tik tiek, kiek tai susiję su DK 154 str. 2 d. nuostatų taikymu (nes Ypatumai įtvirtina nuostatą, kad kai atliekamas naktinis darbas, o juo laikomas bet kuris darbas nuo 00.00 val. iki 07.00 val., kasdienis darbo laikas negali viršyti 10 val. per kiekvieną 24 valandų laikotarpį).
danguteka danguteka 716
2014-11-26 14:21 danguteka
Tikrai taip, ačiū Jums...deja...nesugebu ...jokių ypatumų....vairuotojas išvyksta ryte 4 val , kad išvengtų "kamščių". Mano, suvokimu, jam naktinis d. yra nuo 4 val iki 6 val.
Ir dar :tarkime, kad per savaitę būna du reisai , kurių trukmė tęsiasi po 15 val. Vadinasi DL sudaro 28 val. iš jų 4 val naktinio darbo.Trečią savaitės darbo dieną vairuotojo reiso trukmė 8 val., o ketvirtą savaitės d.d. vairuotojas dirba 4 val tvarkydamas auto. Penkta d.d. nedirbama. Darbo savaitę sudaro 5 d.d. 40 darbo val. Ar viskas čia gerai, kokia Jūsų nuomonė?
Tininga Tininga 50021
2014-11-26 14:28 Tininga

danguteka rašė:
Tikrai taip, ačiū Jums...deja...nesugebu ...jokių ypatumų....vairuotojas išvyksta ryte 4 val , kad išvengtų "kamščių". Mano, suvokimu, jam naktinis d. yra nuo 4 val iki 6 val.
Ir dar :tarkime, kad per savaitę būna du reisai , kurių trukmė tęsiasi po 15 val. Vadinasi DL sudaro 28 val. iš jų 4 val naktinio darbo.Trečią savaitės darbo dieną vairuotojo reiso trukmė 8 val., o ketvirtą savaitės d.d. vairuotojas dirba 4 val tvarkydamas auto. Penkta d.d. nedirbama. Darbo savaitę sudaro 5 d.d. 40 darbo val. Ar viskas čia gerai, kokia Jūsų nuomonė?
Mano nuomone, jo vienos dienos darbo trukmė negali tiek ilgai tęstis (14 val.).
O kiek valandų dirba naktį, už tiek ir mokama padidintu tarifu - tai nepriklauso nuo to, ar taikomi Ypatumai bei Reglamentas.
Renna Renna 149
2016-02-09 10:22 Renna
Patarkite prašau, įmonėje yra du vairuotojai, ir viena transporto priemonė. Kol vienas būna išvažiavęs, kitas ilsisi, jokių kitokių darbų nedirba. Reisas vienas būna iki 6 savaičių. Kaip reikėtų darbo laiko žiniaraštyje rodyti tą darbuotoją kuris ilsisi? visas dienas P?. O kaip su darbo užmokesčiu? Darbo laiko apskaita suminė, DS- mėnesinis DU.
Pagal "ofisinį" darbo laiką būtų 166 val., dirbo 0, tai kiek skaičiuoti DU?
Ačiū
2016-02-09 10:25 Kristiana__
Kol ilsisi, forminti prastovą ne dėl darbuotojo kaltės ir mokėti MMA.


Renna rašė:
Patarkite prašau, įmonėje yra du vairuotojai, ir viena transporto priemonė. Kol vienas būna išvažiavęs, kitas ilsisi, jokių kitokių darbų nedirba. Reisas vienas būna iki 6 savaičių. Kaip reikėtų darbo laiko žiniaraštyje rodyti tą darbuotoją kuris ilsisi? visas dienas P?. O kaip su darbo užmokesčiu? Darbo laiko apskaita suminė, DS- mėnesinis DU.
Pagal "ofisinį" darbo laiką būtų 166 val., dirbo 0, tai kiek skaičiuoti DU?
Ačiū

Renna Renna 149
2016-02-09 10:28 Renna
Ačiū.
O jis gali būti išleistas tuo laikotarpiu "neatvykimas į darbą administracijai leidus"?
Esmė, kad direktorius norėtų nieko nemokėti jei nedirba.... smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui