Kiek kainuoja sutvarkyti 3 metu IĮ buhalterija?

aruncikas aruncikas 489
2004-06-01 21:14 aruncikas 2011-09-11 03-25

jofky rašė: Mažytė IĮ be samdomų darbuotojų (arba su samdomais keliais, bet pastoviais atlyginimais), vienu lengvuoju automobiliu, išrašanti per mėnesį 1-2 sąskaitas už buhalterijos sutvarkymą moka 50 Lt.

Mieli kolegos buhalteriai, į ką mes pavirsime jeigu apskaitą įmonėms tvarkysime už 50 litų.

PASKAIČIAU IR PAKRAUPAU.
Kad ir dvi sąskaitos per mėnesį, kad ir tik vienas automobilis, bet vistiek pradirbsi 1-2 darbo dienas per mėnesį (žurnalai, algos, kelionės lapai, medžiagų nurašymas, ilgalaikio turto apskaita, deklaracijų pildymai, pavedimai, ataskaitų pateikimai VMI, SoDrai, įstatymų ar naujienų nagrinėjimas, konsultacijos savininkui ir t.t.).
Nežinau, jau vien BUHALTERIO ATSAKOMYBĖ PRIVALO KAINUOTI MAŽIAUSIAIS 100 LITŲ PER MĖNESĮ.
Alkoholikai, stovintys prie darbo biržų, ir tie už patį paprasčiausią darbą prašo 10-20 litų į valandą. O čia buhalteriai, kažkadą pratrynę iš savo lėšų 5 metus universitetų suolus, pastoviai "kišdami" į savo galveles visus įstatymus, nutarimus ir t.t., pastoviai sukdami galvas, kaip sutaupyti savininko pinigus - ir visa tai tik už 50 litų. AABBSSUURRDDAASS.
Toliau, normaliose įmonėse prriimta, kad buhalterio alga sudaro 0,6-0,8 vadovo atlyginimo. Tai ką, aukščiau paminėtoje įmonėje savininkas iš įmonės gauna per mėnesį 100 litų pajamų. Nesąmonė. Be tūkstančio, kito pelno per mėnesį savininkas savo įmonės niekada neturės, nors jis irgi dirbs tik kelias dienas per mėnesį.
Savininkai, prašydami sutvarkyti apskaita už 3 metus, mus apgaudinėja.
Jie žino, kad samdant buhalterį, jam gali tekti mokėti po 100 litų į mėnesį. Per 3 metus gautųsi 3 600 litų. Bet ne, savininkai, turėdami mažas įmones, žino, kad jų niekas netikrins mažiausiais 3 metus. Ir štai jie pralaukę 3 metus (patys užsipildidami būtiniausius dokumentus), po to bando surasti buhalterį, kuris paruoštų tuos visus dokumentus patikrinimui už 500 -1000 litų. Taip savininkai buhalterių sąskaita "sutaupo" po 1000 litų į metus.
Tad mieli buhalteriai, išmokime pastovėti už save. Nenusižeminkime iki tokio lygio, kad įmonės buhalteris gauna mažiau už vadybininką. Sutikdami su tokias pasiūlymais už 50 litų, mes iškraipome rinką, nuo ko paskui visi ir kenčiame. Išmokime vertinti save ir savo darbą. Nes nė viena įmonė neišsilaikys be mūsų buhalterių.
O įmonių savininkai. kurie lankotės šiame puslapyje, supraskite - niekada nesutaupysite buhalterio sąskaita.
E
Ekfin 1881
2004-06-01 21:41 Ekfin
Na va, Arūnai(cikai), aš nemėgstu tuščiažodžiauti, o Tu mane papildei, kad kiti suprastų. Rezumuojant: jei vadovas:

-nemoką pasirinkti buhalterio;
(arba)
-neišsaugo gero buhalterio;
(arba)
-nepajėgus "pakelti" patikrinimų (VMI, kitų instancijų...)

...turimokėti 50% už apskaitos pertvarkymą.
jofky jofky 3286
2004-06-01 21:45 jofky
Nusileiskit ant žemės, buhalteriai. Jus ne tik lupikai, bet ir pasikėlę. Kainas už savo darbą rašot tūkstantines, o jeigu paegzaminavus ar būtumet tiek verti? Nebent vienetai.
Darbą už 50 Lt aš atlieku per dvi val. (jeigu vaikai netrukdo ir greičiau).
Į banką neinu, pavedimu nedarau, ataskaitų nenešioju - visa tai savininkės rūpestis. Visos ataskaitos kompe, pakeitei pora skaičių bei laikotarpį ir baigta. Dėl tokios veiklos tikrai nereikia nei po seminarus lakstyti nei konsultacijų. Seminarus lankau tik savo išprusimui.
Imdama pinigus žiūriu į darbo kiekį, tad manau tai pakankamas mokestis.
Mažiau verkit, nepatinka būti samdomais, kūrkit savo įmones ir pabandykit uždirbti bent tiek, kiek tikitės atlyginimo už savo darbą. Nemanau, kad bus lengva...
aruncikas aruncikas 489
2004-06-01 22:01 aruncikas
Tai taip ir rašykit, kad už kelių deklaracijų ir ataskaitų užpildymą per mėnesį - 50 litų. o ne už apskaitos sutvarkymą (o klausimas buvo būtent apie tai). Tai visai skirtingi dalykai. Todėl, prašome ne klaidinti publikos.
O kadangi Jūs mus - buhalterius - vadinate lupikais, tai supratau, kad esate ne buhalterė, o kompiuterinių ataskaitų pildytoja.
Todėl diskusija toliau neįmanoma.
E
Ekfin 1881
2004-06-01 22:25 Ekfin 2011-09-11 03-25
Jofky, tai Tu nusileisk ant žemės - tą aš noriu pasakyti visiškai geranoriškai, labai prašau neužpyk. Aš nežinau, ar Tu suprasi, bet noriu atkreipti dėmėsį į du sąlyginius dalykus:
1. Kai mokesčių inspekcijoje su buhalteriu sveikinasi jos darbuotojai (aš tikrai nekalbu apie "garbanotas mintis";
2. Kai paprastas buhas (geras buhas) po apskaitos pertvarkymo gali atsovauti teisme.
Gal tas "beptrotiškas" sumas savininkasi už tai ir moka?
D
DaivaM 45
2004-06-01 22:55 DaivaM
Pirmiausiai , kaina priklauso nuo miesto kuriame esi.Atsargiai, jei gausi pigų buhalterį, žiūrėk, kad dar po metų nereikėtu tvarkyti už 4 metus. Taip pat priklauso ir nuo veiklos specifikos. Man atrodo, kad po senienas knistis kainuoja brangiau, negu einami mėnesiai.Už metus po 1000,00 gal ir galėtu tvarkyti, priklauso nuo specifikos.
G
Gemini 1205
2004-06-01 23:07 Gemini
Kažkaip matau mes turime skirtingus supratimus apie apskaitos tvarkymą. Aš tvarkau apskaitą IĮ nuo pirminių dokumentų iki šachmatkės, pagal kurią manau balansą tikrai būtų galima daryti (tiek kad IĮ jo neprivaloma pildyti), darau pavedimus (gerai, gal kartą mėn., bet vis tiek), pastoviai konsultuoju savininką visokiais klausimais ir stengiuos jam visas naujoves pranešti, nors tai toli gražu ne mano pagrindinė darbovietė. Bet yra toks vat kirminėlis, kuris pareigos jausmu vadinasi, ir kuris liepia viską sutvarkyti maksimaliai gerai, kad nebūtų gėda reikalui atsiradus apskaitą perduoti kolegai (nors tikrai negaliu garantuoti, kad viską 100 proc. gerai darau). Aruncikas visiškai teisus: ilgalaikio turto kortelės, nurašymo aktai, kad ir tų pačių degalų, žiniaraščiai, nuolatinis kvalifikacijos kėlimas (už kurį manau, daugelis sutiks, turėtų mokėti darbdavys, tačiau IĮ tai dažniausiai neliečia) - visa tai užima laiko.Juo labiau kai reikia apskaitą už praeitus laikotarpius sutvarkyti. Vėl gi kiekviena įmonė yra specifinė ir įsisąmoninti tą specifiką irgi reikia. Ir t.t. ir pan. Na visokių situacijų būna. Bet tikrai nemanau, kad reiktų gailėtis savininkų dėl aplaidaus apskaitos tvarkymo. Ir nemačiau aš tax'e "lupikų", gal blogai žiūrėjau smile , vis kažkaip realistų daugiau. Nesu aš brangininkė, bet "atsiduoti nedraugavus" irgi nebenorėčiau.
Tiesi Tiesi 4035
2004-06-01 23:42 Tiesi
Vadinkit mane lupike ar dar kažkuo, bet apskaitos už 50 Lt per mėnesį aš netvarkiau ir netvarkysiu smile Man gaila nuosavo laiko - kaip bebūtų, tai apskaitai aš sugaišiu daugiau nei pora val. per mėnesį. Geriau jau pati sau "susimoku" 50 Lt ir einu skaityt įstatymų - man taip naudingiau smile Pagaliau mano kvalifikacija ir besimokant įdėtas laikas irgi kainuoja.
L
Lea_deleted 1608
2004-06-02 08:45 Lea_deleted 2011-09-11 03-25
To Jofky
Kažkodel savininkas, kuris nesirūpino apskaita 3 metus yra normalus, o buhalteris, norinti gauti už 3 metų apskaitos tvarkymo darbą - lupikas. smile Nematau logikos.
M
Mona 129
2004-06-02 09:12 Mona
Aruncikas šaunuolis. Jis viską išdėstė būtent taip. kaip yra.
Nenuvertinkite patys savęs, tada ir kiti išmoks jus gerbti. Per nemažai matų sukaupta patirtis buhalterijoje, versle kainuoja nemažai nervų ir tuo pačiu pinigų.
Gal ir padarome klaidų, ne viską spėjame perskaityti, bet tai labai žmogiška. Ir dėl to savęs nekaltinu.
Nežadu dirbti už 50Lt (t.y. vienos dienos maisto kaina šeimai).
Ir negalima prisiimti 100 firmų po 100Lt. Juk MŪSŲ FIZINĖS JĖGOS TURI RIBAS.
Reikia turėti ne daugiau kaip 3 firmas ir už jas gauti bent 2000Lt. Tai turėtų būti pagrindinis kriterijus skaičiuojant SAVO darbo užmokestį.
R
Reny 66
2004-06-02 09:39 Reny 2011-09-11 03-25
Mona teisi- tikrai negalima pasiimti 100 imoniu, kurios mokes po 100 Lt/ menesiui. Kaip pagalvoji, kas nutiks tada, kai ateis metu galas ir reikes uz visas pateikineti atskaitas- VMI, SODRAI, Statistikai, net silpna darosi...

Manau, kad ir minetos 3 imoneles yra gerokas adrenaslino kiekis tokiais laikotarpiais... O gal - klystu?

Taciau vis tiek reiketu susitarti del to, kiek kainuoja kokia nors buhalterio paslauga. Tiesiog esu isitikinusi, kad formos atsidarymo kompe ir keliu skaiciu pakeitimo (ir datu, zinoma :) ) ivertinimas 50 Lt yra pakankamai gerai apmokama buhalterio paslauga.

Is tikruju- buhalterio darbas darbui nelygus. Pavyzdziui, man labai reiketu tokio buhalterio, kuris:
1. labai dometusi ivairiausiais pakeitimais ir jiems ivykus, man pranestu- va, tokios formos pildyti nebereikia, tokios jau reikia, toje foroje reikia rasyti ta, o anoje- sita...
2. kartu su kitu imoniu deklaracijomis, nunestu ir manuosius popierius i SODRA, mokesciu inspekcija, statistika...

Va, tokioms funkcijoms man ir tereikia buhalterio- visa kita as puikiausiai pasidarau pati- ir internetu pavedimus padarau, ir formas is kompo isitraukiu ir skaiciukus pakeiciu... ir programa saskaitas / banansa susiformuoju, ir ziniarascius susitvarkau, ir ilagaliki turta, ir atsargas, ir kasa... Viena meneseli idealiai susitvarkyti man trunka gera pusdieni...

Manau, kad kokiai nors panasiai imonei ta puikiausiai galeciau padaryti uz koki 100 Lt/ menesi- juk reikia tureti galvoje, kad dar tuos popierius reikia ne tik tvarkyti, bet ir pasiimti/ atiduoti... Dar reikia paskirti kokia savaitgalio diena tiems dalykams padaryti- per darbo savaite bet kuriuo atveju nespeciau...

O kiek kainuotu buhalterio, kurio man reikia, paslaugos? smile
P
pupa 971
2004-06-02 09:40 pupa
Pritariu Arunčiko išsakytai nuomonei, gerbkime save, ir nedirbkime už grąšius, vetrinkime savo sugaištą laiką. Aš pati tvarkau buhalteriją savo įmonei ir nedrįsčiau samdyti buhalterės už 400 Lt., nes koks užmokestis toks ir darbas.Nes jeigu nori , kad viskas eitų kaip per sviestą, turi nemažai laiko skirti žinių papildymui, seminarai, įstatymų skaitymas, ir TAX.Lt forume žinių pasikrovimas. smile
wolf wolf 11158
2004-06-02 09:49 wolf 2011-09-11 03-25

Reny rašė:
Is tikruju- buhalterio darbas darbui nelygus. Pavyzdziui, man labai reiketu tokio buhalterio, kuris:
1. labai dometusi ivairiausiais pakeitimais ir jiems ivykus, man pranestu- va, tokios formos pildyti nebereikia, tokios jau reikia, toje foroje reikia rasyti ta, o anoje- sita...
2. kartu su kitu imoniu deklaracijomis, nunestu ir manuosius popierius i SODRA, mokesciu inspekcija, statistika...

O kiek kainuotu buhalterio, kurio man reikia, paslaugos? smile

Brangiausia statistika (t.y papildomas kainos užkelimas) - atima daug laiko ir nervų.
O šiaip tai konsultacijos kainuoja nemažai - gali būti artimai tvarkymui - kartaip paprasčiau pačiam padaryti nei aiškinti.
A
astulka 994
2004-06-02 10:09 astulka
NEKENCIU STATISTIKOS:)
S
Soffy 9075
2004-06-02 10:20 Soffy
Čia tur būt kalbama apie maršrutinių autobusiukų apskaitą. Žinau, kad Klaipėdoje moka apie 60-70 Lt, bet kaip kam pasiseka:). Kiek ten to darbo nelabai įsivaizduoju, gal tikrai labai nedaug. Nemanau, kad ir Vilniuje, Kaune mokama už tokios įmonėlės apskaitą daugiau, nes jie taip susitarę yra ir viskas. Aišku, jei buhalteriai susitartų, kad nedirbs tokio darbo už mažiau nei pvz, 100 Lt, tai ir mokėtų jiems tiek.
Tik žinau, kad kai kada ir 50,00 Lt yra labai neblogai, ypač kai jų truksta:).
Mylėkime vienas kitą:).
jofky jofky 3286
2004-06-02 10:43 jofky
Pagaliau atsiliepė žmogus realiai mąstantis. Tikrai yra tokios kainos už maršrutinių buh. tvarkymą. Bet aš rašiau apie IĮ kur dar šiek tiek mažiau darbo. Pulkit kiek norit, bet mano val. uždarbis 25 Lt. Manau visai padorus. Buvo laikas kai ir aš gaudavau 2500 Lt į rankas. Bet yra taip kaip yra.
J
Jotjot 850
2004-06-02 11:08 Jotjot
Kalbedami apie atlygius turime žinoti, kad labai nemažai "buhalterių" iškepama apskaitos kursuose. Kažin koks procentas vyrauja tokių specialistų vyr .buhalterių tarpe? Statistikai atsiliepkit. smile
artas71 artas71 12027
2004-06-02 11:15 artas71 2011-09-11 03-25
Statistika - JĖGA smile Rimtai.

astulka rašė: NEKENCIU STATISTIKOS:)
A
angelka 2790
2004-06-02 11:28 angelka 2011-09-11 03-25
.

Reny rašė:
O kiek kainuotu buhalterio, kurio man reikia, paslaugos? smile


Manau Jums reikia ne buhalterio, o konsultanto ir pasiuntinuko. Pigiausias variantas - VMI privalo konsultuoti, kokias jums ataskaitas pildyti, o kokių nereikia pildyti, o pasiuntinuką rasti neturėtų būti problema smile .
Beje, jei Jūs atliekate visą darbą - susivedate apskaitą, užsipildote deklaracijas, žodžiu pati tvarkote visą savo įmonės finansinę ir mokestinę pusę, kaip Jūs įsivaizduojate tą konsultavimą ir informavimą mokesčių įstatymų pasikeitimuose ir pan. Tokias konsultacijas teikia profesionalios firmos ir be abejo tai kainuoja, gal dar net daugiau negu jūsų firmelės apskaitos suvedimas. Taip kad pamąstykit, ko Jums iš tikrųjų reikia smile
artas71 artas71 12027
2004-06-02 11:30 artas71 2011-09-11 03-25
Wolf, reikia tik nunešti - pildyti nereikia. smile Už kurjerį....
Laisvai, manau yra čia tokių galvotų dalyvių, kurie galėtų sudaryti glaustą( labai glaustą, tiesiog koncentruota info) savaitinį pasikeitimų mokesčių apskaičiavimo, formų pildymo ir naujų formų atsiradimo bei jų pristatymo terminų bei kitų labai labai svarbių dalykėlių BIULETENĮ, tipo PWC ar Deloite & Touche sudaromas mėn. apžvalgas. . smile

wolf rašė:

Reny rašė:
Is tikruju- buhalterio darbas darbui nelygus. Pavyzdziui, man labai reiketu tokio buhalterio, kuris:
1. labai dometusi ivairiausiais pakeitimais ir jiems ivykus, man pranestu- va, tokios formos pildyti nebereikia, tokios jau reikia, toje foroje reikia rasyti ta, o anoje- sita...
2. kartu su kitu imoniu deklaracijomis, nunestu ir manuosius popierius i SODRA, mokesciu inspekcija, statistika...

O kiek kainuotu buhalterio, kurio man reikia, paslaugos? smile

Brangiausia statistika (t.y papildomas kainos užkelimas) - atima daug laiko ir nervų.
O šiaip tai konsultacijos kainuoja nemažai - gali būti artimai tvarkymui - kartaip paprasčiau pačiam padaryti nei aiškinti.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui