agne2 rašė: Sveikučiai,
vaje vaje, bandžiau susirasti mane dominantį klausimą, bet čia tiek pridiskutuota, kad turbūt dvi dienas užtrukčiau.
Pas mane toks klausimėlis: gal kas iš jūsų tvarko apskaitą įmonėje, na pvz. parduotuvėje ar kavinėje, kur dažniausiai darbo laikas 12 val. per dieną ir 7 dienas per savaitę. Na konkrečiau, nežinau, kaip paskirstyti darbo laiką darbuotojams kavinėje, kad nesigautų jokių pažeidimų ar višvalandžių. Kavinė dirba nuo 10 iki 22 val. ir 7 dienas per savaitę. Norėtųsi, kad būtų dvi darbuotojų pamainos. Ką patartumėte?
Ačiū
7 dienas per savaitętikrai negalima be poilsio dienos po 12 ,4 dienas po 12 val. ir tau jau 48 val.per savaitę,kurių viršyti ne valia