Atleidimas iš darbo (teisingas dokumentų iforminimas)

F
fantute 1373
2009-07-13 14:16 fantute
sveiki mielieji sakykite prasom jei darbuotojas iseina is darbo savo noru ar jis prasyme gali nurodyti kad neismoketu jam kompensacijos uz nepanaudotas atostogas? tada jam ismoketa butu tik DU uz dirbtas liepos men dienas smile
M
mosaicg 3
2009-07-13 14:17 mosaicg
tai jau reikėjo prieš pasirašant perskaityti...
Tai gal ir pirmadienį vėlavote į darbą? Gal čia pas Jus toks dažnas dalykas, kad užkniso darbdavį ir pradėjo pastabas rašyti už tai??
O jeigu tai budo TIK trečiadienį, tai pasaiškiniem gal paraštėt už kurią dieną aiškinatės???
Žodžiu, negaliotų ta drausminė nuobauda, nes nesutampa faktai ir datos.[/quote]


Ne, velavau tik treciadieni ir pasiaiskinimas parasytas velavimo data.
Ir ziurint i parasyta rasta, tai iseina iskart parase pastaba, o velavau kita diena.
P.S. Pastaboje nurodyta data nevelavau ir turiu tam svariu irodymu.
Elste Elste 27356
2009-07-13 14:21 Elste 2011-09-11 06-20

fantute rašė: sveiki mielieji sakykite prasom jei darbuotojas iseina is darbo savo noru ar jis prasyme gali nurodyti kad neismoketu jam kompensacijos uz nepanaudotas atostogas? tada jam ismoketa butu tik DU uz dirbtas liepos men dienas smile


jis negali taip prašyti. Kompensacija už atostogas priklauso, tai ir turi būti paskaičiuota ir išmokėta. O jeigu darbuotojas jos nenori (keistuolis smile ), tegul nuima nuo kortelės ir atneša grynais įmonei ir palieka. Įmonė turės juodų pinigų smile
Elste Elste 27356
2009-07-13 14:49 Elste 2011-09-11 06-20

mosaicg rašė:
Ne, velavau tik treciadieni ir pasiaiskinimas parasytas velavimo data.
Ir ziurint i parasyta rasta, tai iseina iskart parase pastaba, o velavau kita diena.
P.S. Pastaboje nurodyta data nevelavau ir turiu tam svariu irodymu.

tai žiūrint dar kaip tą pasiaiškinimą parašėt. Kad parašėt trečiadienį, tai dar nereiškia, kad už trečiadienio vėlavimą. Tekste reikėjo rašyti, kad: tokią tai dieną pavėlavau ir atėjau tokią tai valandą į darbą dėl to, kad...
bet kokiu atveju, datos turi būti tinkamos:
primiausia atėjusi turėjote gauti raštišką reikalavimą pasaiškinti dėl drausmės pažeidimo, tada parašyti pasiaiškinimą, tada tik įsakymas, kuriuo skiriama Jums drausminė nuobauda. Ir tai turi būti chronologiškai datos, vienas po kito dokumentas (kad ir visi tos pačios dienos - trečiadienio, ar ketvirtadieno.
Drausminė nuobauda, kai paaiškėja nusižengimas, skiriama per mėnesį nuo jos padarymo.
M
mosaicg 3
2009-07-13 14:57 mosaicg 2011-09-11 06-20

Elste rašė:

mosaicg rašė:
Ne, velavau tik treciadieni ir pasiaiskinimas parasytas velavimo data.
Ir ziurint i parasyta rasta, tai iseina iskart parase pastaba, o velavau kita diena.
P.S. Pastaboje nurodyta data nevelavau ir turiu tam svariu irodymu.

tai žiūrint dar kaip tą pasiaiškinimą parašėt. Kad parašėt trečiadienį, tai dar nereiškia, kad už trečiadienio vėlavimą. Tekste reikėjo rašyti, kad: tokią tai dieną pavėlavau ir atėjau tokią tai valandą į darbą dėl to, kad...
bet kokiu atveju, datos turi būti tinkamos:
primiausia atėjusi turėjote gauti raštišką reikalavimą pasaiškinti dėl drausmės pažeidimo, tada parašyti pasiaiškinimą, tada tik įsakymas, kuriuo skiriama Jums drausminė nuobauda. Ir tai turi būti chronologiškai datos, vienas po kito dokumentas (kad ir visi tos pačios dienos - trečiadienio, ar ketvirtadieno.
Drausminė nuobauda, kai paaiškėja nusižengimas, skiriama per mėnesį nuo jos padarymo.


pasiaiskinime ir parasyta - kad s.m. birzelio 17d. velevau, nes....
Ir pasiaiskinimo tada pasirasyta 17d. (nuobaudoj parasyta uz 15d., israsyta 16d.)
Reikalavimas buvo tik zodinis parasyti pasiaiskinima.
Ir jei teisingai suprantu, dar viena tokia nuobauda, iskart galiu but atleista? Ar tada priklauso nepanaudotu atostogu kompensacija (o ju nemazai)?
Aciu Elste smile
Elste Elste 27356
2009-07-13 15:04 Elste 2011-09-11 06-20

mosaicg rašė: pasiaiskinime ir parasyta - kad s.m. birzelio 17d. velevau, nes....
Ir pasiaiskinimo tada pasirasyta 17d. (nuobaudoj parasyta uz 15d., israsyta 16d.)
Reikalavimas buvo tik zodinis parasyti pasiaiskinima.
Ir jei teisingai suprantu, dar viena tokia nuobauda, iskart galiu but atleista? Ar tada priklauso nepanaudotu atostogu kompensacija (o ju nemazai)?
Aciu Elste smile


tai tada neteisingai paskirta nuobaudą (gal tiesiog nepakeitė datų rašydami įsakymą, apsižioplino).
Drausminės nuobaudos yra pastaba, papeikimas, atleidimas iš darbo.
Bet tai dar nereiškia, kad jas taip viena po kitos ir galima skirti. Gali būti N pastabų, papeikimų ir vėl pastabų. Čia žiūrint koks prasižengimas.
O gali ir iš karto atleisti,kad prieš tai ir nebuvo pastabų, papeikimų.

Bet kokiu atveju atleidžiant, ar savo noru, ar dėl kaltės, ar kt. pagrindu - nepanaudotų atostogų kompensacija visada priklauso
Elvusia Elvusia 19998
2009-07-13 15:17 Elvusia 2011-09-11 06-20

fantute rašė: sveiki mielieji sakykite prasom jei darbuotojas iseina is darbo savo noru ar jis prasyme gali nurodyti kad neismoketu jam kompensacijos uz nepanaudotas atostogas? tada jam ismoketa butu tik DU uz dirbtas liepos men dienas smile

Manau, kad privalote išmokėti.
Tai - tas pats, kaip nesumokėti jam DU.
Šiandien parašo prašymą nemokėti, o ryt nueina į DI parašyti skundo.
Smila Smila 182
2009-07-20 10:51 Smila
Darbuotojas eina atostogų iki rugpjučio 2 dienos, ir iskart po ju nori iseiti is darbo. kaip teisingai iforminti? parasyti prasyma pries atostogas kad nori iseiti is darbo nuo 3 dienos ir tada gryzusi rugpjucio 3 diena atleisti?
aciu smile
Elste Elste 27356
2009-07-20 10:53 Elste 2011-09-11 06-21

Smila rašė: Darbuotojas eina atostogų iki rugpjučio 2 dienos, ir iskart po ju nori iseiti is darbo. kaip teisingai iforminti? parasyti prasyma pries atostogas kad nori iseiti is darbo nuo 3 dienos ir tada gryzusi rugpjucio 3 diena atleisti?
aciu smile


gali tiesiog parašyti prašymą atleisti iš darbo ir jame parašyti, kad nori atbūti atostogas, o ne kompensacija už jas gauti
Smila Smila 182
2009-07-20 10:58 Smila
o tada nuo kada skaitosi kad jis nebedirba imoneje? nuo 2 rugpjucio? ar nieko kad cia sekmadienis?
Elste Elste 27356
2009-07-20 10:59 Elste 2011-09-11 06-21

Smila rašė: o tada nuo kada skaitosi kad jis nebedirba imoneje? nuo 2 rugpjucio? ar nieko kad cia sekmadienis?


neigu Jūsų įmonė nedirba sekmadieniais, tai geriau alteidimą darykit penktadienį arba pirmadienį.
Elvusia Elvusia 19998
2009-07-20 11:01 Elvusia 2011-09-11 06-21

Smila rašė: o tada nuo kada skaitosi kad jis nebedirba imoneje? nuo 2 rugpjucio? ar nieko kad cia sekmadienis?

Skaitom DK 175 str.
www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_...
E
ele-na 17
2009-07-20 11:54 ele-na
Laba diena :)
Musu 2 darbuotojai buvo atleisti pagal 129 str. 2d, o dabar vel atsirado darbo ir reikia specialistu. O klausimelis toks: kiek laiko po atleidimo pagal si straipsni negalima priimti naujo darbuotojo i tas pacias pareigas? Ir gal galetumete nurodyti teisini pagrinda.
Is anksto dekoju uz atsakyma.
E
ele-na 17
2009-07-20 13:07 ele-na
Prasau padekite.
Elvusia Elvusia 19998
2009-07-20 13:11 Elvusia
Na, paskaitinėjau DK, niekur neradau jokios užuominos, kad negalima priimti vėl darbuotojų.
Elste Elste 27356
2009-07-20 13:15 Elste
aš irgi paksaitinėjau ir DK, ir jo komentarą, ir net ankstensius darbos sutarties punktus ir paaiškinimus.
Nieko neradau.
Nors... kažkas ten buvo. Ar dėl etatų mažinimo. Tipo, etatas panaikintas ir tik po pusmečio berods gali jį atnaujinti ir priimti žmogų smile
E
ele-na 17
2009-07-20 14:58 ele-na
Dekoju merginos smile ir as ieskojai vsur bet nieko DK neradau.
Bet mes darbuotoja idarbinom po menesio, nes atsirado darbelio.. manau gal galima bus praslisti jei Darbo inspekcija tikrins. Nors....
Elste Elste 27356
2009-07-20 15:00 Elste 2011-09-11 06-21

ele-na rašė: Dekoju merginos smile ir as ieskojai vsur bet nieko DK neradau.
Bet mes darbuotoja idarbinom po menesio, nes atsirado darbelio.. manau gal galima bus praslisti jei Darbo inspekcija tikrins. Nors....


na atleisti pagal 129 str. dėl neteisėto atleidimo gali skųstis mėnesį. Tai jeigu jau mėnuo praėjo, gal nesiskųs atleistieji sužinoję...gal nepripažins kaip neteisėto atleidimo smile
2009-07-21 09:00 Kristiana__
Priimėm darbotoją terminuotai - 3-ims dienoms smile Atleidžiant, reikia jo prašymo? smile Nereikia, ane? Jau priimant žinojo, kiek dirbs ir pagrindas yra ne jo prašymas, o sutarties pasibaigimas. Taip?
Elste Elste 27356
2009-07-21 09:02 Elste 2011-09-11 06-21

Kristiana__ rašė: Priimėm darbotoją terminuotai - 3-ims dienoms smile Atleidžiant, reikia jo prašymo? smile Nereikia, ane? Jau priimant žinojo, kiek dirbs ir pagrindas yra ne jo prašymas, o sutarties pasibaigimas. Taip?


prašymo nereikia, įsakymas apie sutarties nutraukimą suėjus terminui
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui