Lea rašė: Laba diena,
tikrinu užpildytas darbuotojų korteles dėl atostogų.
Į skyltį, kiek buvo atostogauta įrašytas visas periodas (iš įsakymo), tačiau kartu su šventinėmis dienomis. O juk kortelė naudojama po to, norint susiskaičiuoti viso, kiek buvo atostogų, kad teisingai išskaičiuoti kiek priklauso likusių atostogų.
Patarkite prašau, ar neturėtų būti švenčių dienos išmestos iš laikotarpio, kuris pažymėtas kaip "turėjo atostogų"?
Man atrodo, kad turėtų, bet noriu kitų kompetetingų nuomonių.
Ačiu
Nežinia, kokios ten pas jus skiltys. Paprastai būna nurodoma, kiek atostogų dienų išnaudota (išskiriamos papildomos ir kitokios), o greta nurodomas atostogų laikotarpis, kada žmogus atostogavo. Jei į tą periodą įkliuvo pvz. 14 k.d., bet tarp jų buvo viena šventinė, tai skiltyje "išnaudota atostogų dienų" įrašysite 13.
Nežinau, ar aiškiai pasakiau...