Tininga rašė:
Buhalteriuks rašė:
Taip skaičiau, ir seminare buvau, kuriame tvirtino, kad vairuotojui darbo grafikas turi būti sudarytas.
Na, belieka pasitiesti konsultacijas, ir mėginti suplanuoti, kaip tas vairuotojas vairuos, atsižvelgiant į reglamentą ir darbo/poilsio režimo ypatumus. Nepamirštant, kad nukrypimai nuo grafiko atitinkamai apmokami.
Nes neįsivaizduoju, kad būtų galima tiksliai suplanuoti vairuotojo grafiką - nukrypimai vis tiek atsiras.
Šiaip jau DLAŽ sudaromas pagal tachografus, ir jokie grafikai nėra sudarinėjami.
Tai, kad tokia ta konsultacija, darbo grafikus reikia sudarinėti, o kaip juos sudarinėti vairuotojams, tai jau mūsų problemos. Net ginčų buvo įrodinėjant, kad vairuotojo darbo neįmanoma suplanuoti, nes apie užsakymą sužinome prieš 2-3 dienas, geriausiu atveju prieš savaitę, prieš jį pradedant vykdyti, bet kaip įrodyti įstatymų kūrėjams ir visiems tiems pranešėjams, kad nežinome, kaip vairuotojas važiuos, jie aiškina, kad vadovas žino ir nesileidžia į kalbas.