Aufriuks rašė: soriukas, kad vėl kartojuos, bet...
labai norėčiau patarimo tokiu svarbiu klausimu: 12.08 tvarkant apskaitą buvo pastebėta, kad šiek tiek netaip yra skaičiuojami atlyginimai- pagal tą skaičiavimą- vieną mėnesį keliais litais permokėta ( nuo 6 men), kitą mėnesį nedamokėta ir pan. Viskas buvo perskaičiuota, sodrai ir vmi pranešta apie pakeitimus. Klausimas toks: kaip teisingai atsiskaityti su darbuotojais, nes klaidos pastebėtos po šio mėnesio atlyginimų išmokėjimo...
ta prasme suskaičiuoju kiek yra permokėta, nedamokėta ir skirtumą parodau kaip permokos ar priemokos atitinkamuose naujų algalapių langeliuose
ar reikia buhalterinės pažymos ar dar ko nors
help...
Kaip Jūs išmokėsit darbuotojams, Jūsų reikalas. Galit ir tokiu būdu, kurį čia nurodėt. O buhalterinė pažyma tik Jūsų pačių labui. Po kurio laiko užmiršit kas ten buvo ir kaip, pasikelsit buh pažymą ir taps aišku. Arba ateis po Jūsų kita buh, aplamai nieko nesupras, kas ten primalta, pakels pažymą ir supras