Sveiki, situacija tokia, kad pasikeitė darbuotojų darbo laikai. Pradėjo dirbti naktimis, savaitgaliais, praktiškai visi pasiekia 48 val per savaitę, kai kurie dirba 5d. į savaitę po 9 val, kiti 6 d./sav po 8 val, arba vieną savaitę vienaip, kitą kitaip, dar kita pamaina naktinė po 9 val, dar kiti tai naktinėj pamainoj, tai dieninėj yra. Sekmadienis visiems išeiginė. Na bet visa puokštė naktinių, išeiginių, šventinių, viršvalandžių.
1.Klausimas ar tinka suminė darbo laiko apskaita?
2.Kokius pakeitimus daryti DS?
a)Nurodyti, kad darbo savaitė neturi viršyti 48 val?
b)Ar būtina nurodyti darbo dienų skaičių per savaitę, jei vieni darbuotojai tai dirbs 5 tai 6 dienas per savaitę?
c)Kaip teisingai parašyti dėl darbuotojų, kurie dirbs tiek dieninėmis, tiek naktinėmis pamainomis?
3. Dėl šventinių, viršvalandinių, naktinių darbų turi būti darbuotojo prašymas ar tai gali būti ir sutikimas, kurį pasirašo visi darbuotojai?
4. Dar klausimėlis, jei darbuotojas 5 dienas per mėnesį išėjau anksčiau iš darbo, asmeniniais reikalais (dirbo 3-4 val), ar tom trūkstamom valandom būtinas darbuotojo paaiškinimas?
Jau 3 dienas skaitau tax`ą ir iki šiol galva neišneša kaip viską tvarkingai iki galo sudėlioti. Tad prašau jūsų pagalbos bent jau į tuos klausimus, kuriuos žinot!