mariska rašė:
Kaip ir sakiau anksčiau, tai teismuose labai jau kliūvo suminės įvedimo teisingumas. Praktiškai tos įmonės kurios pralošė bylas, tai būtent dėl tos procedūros nesilaikymo
Bent aš naujoje įmonėje tikrai pasitvirtinčiau tą tvarką ir kadangi atstovo nėra ir būti negali (o derinti yra prievolė, kai tik yra atstovas), tai ir įsivesčiau suminę.
Čia mano nuomonė
Nesiginčiju, gal kartais popieriais apsikrauti ir būna gerai.
Bet šiuo atveju, jei darbuotojas ateidamas dirbti pasirašo darbo sutartį, kurioje aptariama ir toji suminė bei grafikas, tai tikrai nematyčiau problemų.
Anksčiau tai iš tiesų buvo ne taip paprasta įvesti tą suminę, ir apribojimų buvo, ir net VDI kadaise reikdavo informuoti.
Dabar gi viskas supaprastėjo.