Sveiki,
turiu tokią situaciją - nežinau, kaip teisingai sutvarkyti:
Kiekvieną mėn. darbuotojams pagal įsakymą nuo veiklos rezultatų skiriami priedai, tačiau priedai dar ir priklauso nuo to, ar turime tiek pinigų tam momentui. Na jei neturime, tai dalį priedo išmokame su įsakymu prie kito mėnesio, dabar kai metų galas, labai įdomu sužinoti Jūsų nuomonę, kaip teisingai reiktų atvaizduoti, ar iš vis neatvaizduoti 12 31 dienai.
Tiek kiek turėjau biudžete priedams skirtų pinigų tiek jų išdalinau ir išmokėjau per priedus 12 31 . Tačiau liko 2 darbuotojų su kuriais iki galo pagal jų rezultatus neatsikaičiau, kaip daryti, ar fiksupti skolas šiems darbuotojams, o gal turėti tai "galvoje" ir pridėti prei 01 men. priedų, patarkite prašau...