Elste rašė:
tai va. Ir ką jie čia tuo sutaupė???? vis tiek žmogui į sodrą reikia eiti. Tai ar su biuletneiu kartu, ar tik su prašymu - koks skirtumas. O kompus tai reikėjo poliklinikom pirkti, sistemą diegti ir t.t.
Kaip visada,kažkam reikėjo biznį pasidaryt iš to, o ne sutaupyt ir padaryt, kad patogiau būtų. Jokio čia patogumo
Paskutinės žinios: ligonis kiekvieno biuletenio atveju turi eiti į sodrą ir rašyti prašymą pašalpai.
Taigi susirgus el.biuletenio kelionė tokia:
1. iš gydytojo prašai ir imi "baltą lapą", neši darbdaviui (jei neduoda ar prašo susimokėti - gali neimti, bet turi informuoti darbdavį, jei pastarasis sutinka, žodžiu);
2. darbdavys prisijungia prie EDAS ir pasitikslina ligoniui išduoto biuletenio duomenis (biuletenio Nr., nuo kada iki kada, liga ar kt. priežastis);
3. ligonio biuletenio duomenys suvedami į įmonės apskaitos programą, jei reikia pasiskaičiuoja/-ma pašalpa iš darbdavio už 2d.d., suformuojama ataskaita sodrai (NP-SD) ir perduodama per EDAS (priklauso iki 10 d. nuo biuletenio išdavimo);
4. darbdavys informuoja ligonį, kad perdavė duomenis sodrai, ir pastarasis laisvu po darbo metu gali kulniuoti į sodrą rašyti prašymo pašalpai.
Gal ką praleidau, pataisykit. Čia pirminis biuletenis ir paprastesnis variantas, kaip bus su tęsiniais dar nežinau.
Kur matote sistemos privalumus apart to, kad pora įmonių negaus valstybinio užsakymo dpec.blankų spausdinimui, bet išleisti keliolika mln. sistemai kurti, mokymams, el.parašų sertifikavimams, etc.
Geros dienos