2013-04-17 15:45
sarema
sveiki,
patarkit, jei kas galit.
2012 m. pabaiginėjant ir tvirtinant skolas, pastebėta, kad yra neatitikimų tarp mūsų ir kliento dėl vienos mūsų išrašytos sąskaitos. 2007 m. išrašyta sąskaita, kurios suma 30.000 Lt registruota pas mus apskaitoje. Pas klienatą ta pati sąskaita registruota 10.000 Lt. Tikriausiai ta sąskaita buvo koreguota, bet pas mus apskaitoje nepakeista, taciau pas klientą - pakeista. Dabar, situacija tokia, kad kliento apskaitoje yra 10.000 lt, pas mus ta pati sąskaita 30.000 lt. Ta įmonė, apie kurią dabar kalba eina, reorganizuota ir prijungta prie kitos įmonės, jos nebera...
Ar realiai reiktų koreguoti 2007 m., jei neuždaryta būtų įmonė? Itariu, kad reiktų koreguoti PLN už 2007 m. O kaip elgtis dabar, kai ji prijungta prie kitos ir juridiškai jos kaip vieneto nebėra?....
Galbūt galima nurašyti tą skirtumą - 20.000 Lt iš pelno tos įmonės, prie kurios prijungta ta įmonė ir baigta daina su ta skola? Nežinau, kaip elgtis, patarkit, mielieji.