vitute98 rašė: Prašau pagalbos.Gaunu sąskaitą už šiukšlių išvežimą 01-06 mėn. 600lt.Kokios turėtų būti korespondencijos gavus sąskaitą,pateikus paraišką visai sumai,gavus pinigėlius, ir kaip nurašinėti kiekvieną mėn. (išankstininis apmokėjimas).
Aš, kaip naujokėlis, daryčiau taip:
1.Paraiška: D222100х = K41x2001 = 600Lt
2.Įvykdyta paraiška: D2411ххх = K222100x = 600Lt
D41x2001 = K42x2001 = 600Lt
3.Avansas tiekėjui: D2111101 = K2411xxx = 600Lt
4.Sąskaita iš tiekėjo:D2123001 = K2111101 = 600Lt
5.Kiekvieną mėnesį: D8704ххх = K2123001 = 100Lt
D42x2002 = K702x001 = 100Lt
P.s.: panašiai,- prenumerata, draudimas ir kitos ateinančių laikotarpių sąnaudos.
Yra abejonių dėl 87xx sąskaitos, galbūt, kai kur naudot 88 grupę ??