Nedarbingumo paskaičiavimas iš darbdavio lėšų

2012-11-28 15:37 Voveruska01
taip. Mes draudžiam visą parą smile Ir dar lovadienius, ar dienpinigius -nepamenu kaip tiksliai vadinasi. Esmė - kiek dienų turi nedarbingumą dėl NA, tiek apmoka nustatytu tarifu.
Tininga Tininga 50023
2012-11-28 15:41 Tininga

Voveruska01 rašė:
taip. Mes draudžiam visą parą smile Ir dar lovadienius, ar dienpinigius -nepamenu kaip tiksliai vadinasi. Esmė - kiek dienų turi nedarbingumą dėl NA, tiek apmoka nustatytu tarifu.
Pas mus visą parą draudžiami tik tie, kurie dirba paromis arba gali būti iškviesti bet kokiu metu. Paprasti "ofisiniai" - tik darbo metu.
Šauniai pas jus :)
2012-11-28 15:48 Voveruska01
Draudžiantis pilna visokių variantų. Paskutinį kartą rinkomės kas geriau - ar drausti traumas (kai išmoka skaičiuojama pagal traumos pobūdį iš jų lentelių) ar tie dienpinigiai, tarkim 50 lt už nedarbingumo dieną. O draudimo įmoka nuo to nelabai ir skiriasi.
Tai priėjom išvados, kad dienpinigiai apsimoka labiau ;) Nors gal tai ir nuo draudiko priklauso
Tess Tess 20235
2013-01-03 13:00 Tess
Skaičiuojant jau reikėtu atsižvelgti į padidintą MMA? Dabar gaunasi man VDU 5,35.
Jei darbuotojui nustatytas DU 106,25 Lt, o nuo sausio turėtu būti mokamas 125 lt.
Tuomet ir VDU imamas 125/22, ligos laikotarpis 2013-01-02/2013-01-04.
Tininga Tininga 50023
2013-01-03 13:00 Tininga

Tess rašė:
Skaičiuojant jau reikėtu atsižvelgti į padidintą MMA? Dabar gaunasi man VDU 5,35.
Jei darbuotojui nustatytas DU 106,25 Lt, o nuo sausio turėtu būti mokamas 125 lt.
Tuomet ir VDU imamas 125/22, ligos laikotarpis 2013-01-02/2013-01-04.

Taip, žinoma.
Dianele23 Dianele23 883
2013-01-04 13:25 Dianele23
1. Jei darbuotojui nedarbingumas prasidėjo šiandien, tai aš jam paskaičiuoju tik už šią dieną, nes rytoj jau nedarbo diena, savaitgalis....teisingai suprantu?
2. Jei iki 2013.01.01 buvo atlyginimas 1106 Lt, o nuo 2013.01.01 - 1301 Lt, tai kaip Tess rašė, reikia imti sausio mėnesį jau VDU skaičiavimui, tai gaunasi man taip tada 1301/22 59,14 Lt...O 11 ir 12 mėn jau netraukiu į VDU skaičiavimą, nes jų VDU gaunasi mažesnis už sausio mėn., todėl reikia remtis sausio mėnesiu, teisingai galvoju ar ne? smile
A
Alina55 11024
2013-01-04 13:27 Alina55
1. Taip.
2. reikia remtis sausio mėnesiu
Tininga Tininga 50023
2013-01-04 13:27 Tininga

Dianele23 rašė:
1. Jei darbuotojui nedarbingumas prasidėjo šiandien, tai aš jam paskaičiuoju tik už šią dieną, nes rytoj jau nedarbo diena, savaitgalis....teisingai suprantu?
2. Jei iki 2013.01.01 buvo atlyginimas 1106 Lt, o nuo 2013.01.01 - 1301 Lt, tai kaip Tess rašė, reikia imti sausio mėnesį jau VDU skaičiavimui, tai gaunasi man taip tada 1301/22 59,14 Lt...O 11 ir 12 mėn jau netraukiu į VDU skaičiavimą, nes jų VDU gaunasi mažesnis už sausio mėn., todėl reikia remtis sausio mėnesiu, teisingai galvoju ar ne? smile

1. Taip. 2. Taip.
Dianele23 Dianele23 883
2013-01-04 13:29 Dianele23
smile nu dar ne visai "penktadieninė" mano galva reiškiasi smile dėkui mergaitės.
V
vaivux 282
2013-01-04 14:36 vaivux

2. Jei iki 2013.01.01 buvo atlyginimas 1106 Lt, o nuo 2013.01.01 - 1301 Lt, tai kaip Tess rašė, reikia imti sausio mėnesį jau VDU skaičiavimui, tai gaunasi man taip tada 1301/22 59,14 Lt...O 11 ir 12 mėn jau netraukiu į VDU skaičiavimą, nes jų VDU gaunasi mažesnis už sausio mėn., todėl reikia remtis sausio mėnesiu, teisingai galvoju ar ne? smile



Niekad nesu girdėjus apie tai.
O kuo remiantis, reiki imti didesnį atlyginimą (tik sausio mėnesį, o 11 ir 12 neimti) vidurkio skaičiavimui?

Dėkui smile

Tininga Tininga 50023
2013-01-04 14:38 Tininga

vaivux rašė:
Niekad nesu girdėjus apie tai.
O kuo remiantis, reiki imti didesnį atlyginimą (tik sausio mėnesį, o 11 ir 12 neimti) vidurkio skaičiavimui?
Dėkui smile
Tai aprašyta VDU aprašo 6.12 punkte, jei tokį skaitėte.
Pagal pastaruosius teismų išaiškinimus, bei specialistų komentarus/straipsnius ši nuostata taikoma ne tik esant MMA.
N
nezi 275
2013-01-21 10:38 nezi
Darbuotojas žodžiu pranešė, kad guli ligoninėje, tačiau Sodroje nematau išduoto nedarbingumo pažymėjimo. Ar tiesa, kad kai guli ligoninėje, nedarbingumo pažymėjimas sodroje matysis, tik tada, kai darbuotojas bus išrašytas?
A
Alina55 11024
2013-01-21 10:39 Alina55
Taip, tai tiesa.
I
ineta713 5
2013-02-03 02:58 ineta713
sveiki, situacija tokia, sausio 14d po 3 metų vaiko priežiūros atostogų grįžta darbuotoja į darbą, kurį laiką padirbo ir susirgo vaikas, pasieme NP trečiadienį, tai kaip dabar apskaičiuoti jai už pirmas 2 ligos dienas reikia? juk nei praeitą ketvirtį pajamų jai nebuvo nei užpraeitą.. įmonė maža pora darbuotojų tad su nedarbingumo pažymom retai susiduriu, bet čia dar ir ta situacija po VPA, nesuprantu nuo ko skaičiuot.. ačiū už atsakymus.. smile
vovere vovere 25998
2013-02-03 08:01 vovere
nuo to laiko kiek dirbo ir skaičiuojate, beje jokiais ketvirčiais seniai nebeskaičiuojama smile
Dorota1 Dorota1 13537
2013-02-03 08:41 Dorota1

ineta713 rašė:
sveiki, situacija tokia, sausio 14d po 3 metų vaiko priežiūros atostogų grįžta darbuotoja į darbą, kurį laiką padirbo ir susirgo vaikas, pasieme NP trečiadienį, tai kaip dabar apskaičiuoti jai už pirmas 2 ligos dienas reikia? juk nei praeitą ketvirtį pajamų jai nebuvo nei užpraeitą.. įmonė maža pora darbuotojų tad su nedarbingumo pažymom retai susiduriu, bet čia dar ir ta situacija po VPA, nesuprantu nuo ko skaičiuot.. ačiū už atsakymus.. smile

jai susirgo vaikas ir jo nedarbingumas vaiko slaugimui, tai iš darbdavio už 2 dienas neskaičiuojama, moka gi nuo pirmos dienos sodra
I
ineta713 5
2013-02-03 10:41 ineta713
ačiū labai!!! tikrai dabar ir pati perskaičiau, jog slaugant sodra moka nuo pirmos ligos dienos. dar kart didelis dėkui už greitą atsakymą :)
M
mazike2 69
2013-02-03 14:25 mazike2
Laba diena
Pakonsultuokir ar gerai skaiciuoju, pirmakart imoneje nedarbinguma turim tik ;)

laikinas nedarbingumas nuo 01.09 iki 01.16.
VDU uz pirmas 2 d.d skaiciuo is 10,11, 12 men
uz 2 dienas gaunasi 69,42 Lt
Kaip dabar daryti su mokesciais ir kaip rodyti tabelyje?
ar prideti prie bendros sumos ar ta suma kazkaip atskirai turi ir kabaliuoti?
Nuo tos 69,42 Lt reikia skaiciuoti TIK PSD 6% ir pravesti VMI?jokiu sodros mokesciu nereikia? ir sodros ataskaitose nesirodys?
Labai dekosiu uz pagalba smile Book1.xls
Tininga Tininga 50023
2013-02-03 14:39 Tininga

mazike2 rašė:
Laba diena
Pakonsultuokir ar gerai skaiciuoju, pirmakart imoneje nedarbinguma turim tik ;)

laikinas nedarbingumas nuo 01.09 iki 01.16.
VDU uz pirmas 2 d.d skaiciuo is 10,11, 12 men
uz 2 dienas gaunasi 69,42 Lt
Kaip dabar daryti su mokesciais ir kaip rodyti tabelyje?
ar prideti prie bendros sumos ar ta suma kazkaip atskirai turi ir kabaliuoti?
Nuo tos 69,42 Lt reikia skaiciuoti TIK PSD 6% ir pravesti VMI?jokiu sodros mokesciu nereikia? ir sodros ataskaitose nesirodys?
Labai dekosiu uz pagalba smile
Paskaičiavus VDU, turėtumėte jį palyginti su sausio vidurkiu, ir panaudoti didesnį dydį. Mokama nuo 80 iki 100 proc. VDU pagal įmonėje nustatytą tvarką. Nuo ligos pašalpos nemokamas nei Sodros mokestis, nei PSD.
M
mazike2 69
2013-02-03 14:49 mazike2 2013-02-03 14-52

Tininga rašė:

mes 90% mokame.
o tai nuo tos 2 dienu sumos tik GPM skaiciuojame ir viskas?ir vedam kitu kodu ?
Atsiprasau uz klausimus gal kvailus smile ..... su kokiu sausio vidurkiu tureciau lyginti?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui