digin rašė:
Laba diena,
turiu klausimą dėl dokumentų segimo į bylas. Gauname iš atskaitingo asmens sąskaitą kartu su apmokėjimo kvitu (fiskaliniu). Vedu pirkimo operaciją ir sąskaitą segu į tiekėjų bylą, o čekį segu į Atskaitingų asmenų bylą (taip išmokau pirmoje darbovietėje ir dirbau iki šiol). Įsidarbinau įmonėje, kurioje buhalterė segė į atskaitingų asmenų bylą sąskaitą kartu su fiskaliniu kvitu. Kaip teisingai daryti?
Darot taip, kaip jums patogu, kad būtų aišku ir lengva rasti dokumentus esant reikalui. Į kokį segtuvą segsit visai jokio skirtumo. Aš tas sąskaitas segu kiekvieno atskaitingo asmens atskirai, paskui įsegu avanso apyskaitos lapą ir tame pačiame segtuve segu visas kitas pirkimo sąskaitas. Tiesiog man patogu visas pirkimo sąskaitas (ir apmokėtas grynais, ir pavedimines) viename segtuve turėti. Ankstesnėje įmonėje man mėnesio pirkimai netilpdavo į vieną segtuvą, todėl segdavau kitaip.
Bet nuseginėt kvitus nuo sąskaitos niekada nekilo mintis