Sąskaitų korespondencija

Rainis Rainis 15057
2010-04-20 10:37 Rainis 2011-09-11 06-45

Versija2010 rašė: Sakykit prašom, su klientu pasirašėm sutartį, kurioje matosi, kad už brangų aparatą bus mokama dalimis kas mėnesį. pradėjo mokėti 2009 11 men, 12 men dalis, o išmokės 2010 10 mėn. gal čia kokia super druper korespondenciją taikyt? O neprikibs VMI, kodėl palūkanų kokių netaikau?

O jūs jau išrašėte pardavimo s/f? Apskaitoje pas jus laikoma pirkėjo skola?
Šiaip tai reikėtų palūkanas taikyti. Jei netaikote realiai, teks priskaičiuoti menamas, ko gero.
Nors kiek mačiau mėnesiais neatsiskaitančių klientų, tai retai kuriam ir delspinigiai rašomi.
W
wwind 1616
2010-04-20 10:38 wwind 2011-09-11 06-45

Versija2010 rašė: Sakykit prašom, su klientu pasirašėm sutartį, kurioje matosi, kad už brangų aparatą bus mokama dalimis kas mėnesį. pradėjo mokėti 2009 11 men, 12 men dalis, o išmokės 2010 10 mėn. gal čia kokia super druper korespondenciją taikyt? O neprikibs VMI, kodėl palūkanų kokių netaikau?


Pagal Jūsų duomenis, ši finansinė skola neilgalaikė, todėl netaikyčiau jokios super druper korespondencijos. Jei klientas moka tvarkingai, tai ir gautinos sumos balansinės vertės nereikia sumažinti abejotinų skolų dydžiu.
2010-04-20 10:53 Versija2010
Moka tvarkingių tvarkingiausiai. S.F. jam išrašėm. Pardavimo PVM sumokėjom. Tik aš nenorėjau forminti jokių ten išsimokėjimų, finansinių nuomų ar lizingų, klientas pasakė sutariam taip, kad per laiką padengsiu i psio. Nu va sutartį sutarta, tik galvoju, ar neprikibs dėl menamų palūkanų ???? Kol kas įforminau kaip normalų pardavimą, nu ir tipo laukiu apmokėjimo, į kontroliuotinas nekeliu.
Rainis Rainis 15057
2010-04-20 11:33 Rainis 2011-09-11 06-45

Versija2010 rašė: Moka tvarkingių tvarkingiausiai. S.F. jam išrašėm. Pardavimo PVM sumokėjom. Tik aš nenorėjau forminti jokių ten išsimokėjimų, finansinių nuomų ar lizingų, klientas pasakė sutariam taip, kad per laiką padengsiu i psio. Nu va sutartį sutarta, tik galvoju, ar neprikibs dėl menamų palūkanų ???? Kol kas įforminau kaip normalų pardavimą, nu ir tipo laukiu apmokėjimo, į kontroliuotinas nekeliu.

Neturėtų prikibti. Tik jei koks patikrinimas, sutarties be atskiro prašymo nerodykite.
2010-04-20 12:27 Versija2010
Ačiū Raini, tai jau tikrai, kad nepulsių ir žemai nesilankstysiu sutartim mosuodama smile . Ir dar komentarus su instrukcijom pridėtus smile smile smile
I
irta 471
2010-04-20 13:09 irta
Laba diena,

maitinome svečius įmonės kavinėje. Noriu padaryti kaip reprezentaciją, bet nekaip negaliu sukontuoti. Pagelbėkite, prašau.

Ačiū visiems iš anksto.
P
Panaikinta 4554
2010-04-20 13:12 Panaikinta
D 6kl reprezentacinių išlaidų sąnaudos (leidžiami atskaitymai)
D 6 kl reprezentacinių išlaidų su PVM sąnaudos (neleidžiami atskaitymai)
D 2431 Gautinas PVM
K 27 Pinigai arba 443 įsipareigojimai tiekėjams
amadina22 amadina22 19757
2010-04-20 13:20 amadina22 2011-09-11 06-45

Regvita rašė: D 6kl reprezentacinių išlaidų sąnaudos (leidžiami atskaitymai)
D 6 kl reprezentacinių išlaidų su PVM sąnaudos (neleidžiami atskaitymai)
D 2431 Gautinas PVM
K 27 Pinigai arba 443 įsipareigojimai tiekėjams


O nereikia dar? D 6kl reprezentacinių išlaidų sąnaudos (neleidžiami atskaitymai)
P
Panaikinta 4554
2010-04-20 13:22 Panaikinta
Ne, kur neleidžiami atskaitymai eina į vieną sąskaitą, t.y. išlaidų suma 25 proc. + PVM 25 proc.
I
irta 471
2010-04-20 13:24 irta
Ne, Regvita, mes maitinome svečius savo kavinėje( kavinė, kaip sudedamoji mūsų veiklos dalis). iš įsigytų prekių pagaminome patiekalus ir t.t. Kaip sukontuoti reprezentaciją.
P
Panaikinta 4554
2010-04-20 13:28 Panaikinta 2011-09-11 06-45

irta rašė: Ne, Regvita, mes maitinome svečius savo kavinėje( kavinė, kaip sudedamoji mūsų veiklos dalis). iš įsigytų prekių pagaminome patiekalus ir t.t. Kaip sukontuoti reprezentaciją.
Tokia pat korespondencija, tik šiuo atveju tektų atstatyti sunaudotų produktų PVM ir jį sumokėti.
D
dijanux69 169
2010-04-21 09:59 dijanux69
2008m. buvo permoka socialinio draudimo iskelta i sanaudas. 2009m. vasario men iskeliau atgal socialinio draudimo sanaudas, kad padengti avansini pelno mokesti ir PVM. Bet tada ta suma man lieka kredite 6126 klaseje. Ar galima taip daryti.
A
anetaG1 57
2010-04-22 14:16 anetaG1
dėl įstatinio kapitalo, jei direktorius įnešė į banką 10 010 Lt tai man ir registruot
D 2 klase bankas
K 3 klase kapitalas 10 010 Lt

ar tuos 10 Lt padet i sanaudas ? smile
W
wwind 1616
2010-04-22 14:27 wwind 2011-09-11 06-45

anetaG1 rašė: dėl įstatinio kapitalo, jei direktorius įnešė į banką 10 010 Lt tai man ir registruot
D 2 klase bankas
K 3 klase kapitalas 10 010 Lt

ar tuos 10 Lt padet i sanaudas ? smile


Steigimo sutarty įstatinio suma kokia? Tokią įstationio sumą ir registruokite.
O 10 Lt. daryčiau
D 27 pinigai
K 448 kitos mokėtinos sumos akcininkui.
A
ausra1021 98
2010-04-22 15:45 ausra1021
Laba diena,
nuraseme ilgalaiki turta, jo likutine buvo 1lt. ji išardėme ir gavome metalo lauzo už 526 lt. kazin kokia turetų būti saskaitu korespondencija del metalo lauzo, nes metalo lauzo suma virsija likutine to turto vertę.
Rainis Rainis 15057
2010-04-22 15:49 Rainis 2011-09-11 06-45

ausra1021 rašė: Laba diena,
nuraseme ilgalaiki turta, jo likutine buvo 1lt. ji išardėme ir gavome metalo lauzo už 526 lt. kazin kokia turetų būti saskaitu korespondencija del metalo lauzo, nes metalo lauzo suma virsija likutine to turto vertę.

D 2 kl. Kitos atsargos (metalo laužas)
K 50kl. Kitos netipinės veiklos pajamos.
W
wwind 1616
2010-04-22 15:50 wwind 2011-09-11 06-45

ausra1021 rašė: Laba diena,
nuraseme ilgalaiki turta, jo likutine buvo 1lt. ji išardėme ir gavome metalo lauzo už 526 lt. kazin kokia turetų būti saskaitu korespondencija del metalo lauzo, nes metalo lauzo suma virsija likutine to turto vertę.




D 20 metalo laužas
K kitos veiklos pajamos

Ir nepamirškite turto nurašymo korespondencijų
A
ausra1021 98
2010-04-22 15:52 ausra1021 2011-09-11 06-45

wwind rašė:

ausra1021 rašė: Laba diena,
nuraseme ilgalaiki turta, jo likutine buvo 1lt. ji išardėme ir gavome metalo lauzo už 526 lt. kazin kokia turetų būti saskaitu korespondencija del metalo lauzo, nes metalo lauzo suma virsija likutine to turto vertę.




D 20 metalo laužas
K kitos veiklos pajamos

Ir nepamirškite turto nurašymo korespondencijų


aciu
L
lylus 97
2010-04-22 17:36 lylus
Laba diena, norejau pasitikslinti, mes esame ne PVM moketojai ir jei perkame kokia prekes, rasant korespondencija ar butina PVM iskirti? pvz lipdukai 80lt+16,8PVM. tai:

27 K 96,8
6 D 96,8? ir tiek?
P
pupa76 115
2010-04-22 17:39 pupa76
Labas vakaras. Gal ir ne šioje temoje užduosiu klausimą, bet kitos temos neradau smile
Direktorius sumokėjo už banko paskolos hipotekos lakšto įregistravimą. Kaip pateisinamą dokumentą turiu tik kvitą banko.Ar man užtenka, ar skambinti į Teisingumo ministeriją dėl Sąskaitos faktūros. Mes ne PVM mokėtojai. Tą sumą dedu prie kitų išlaidų.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui