2016-09-23 12:16
aruncikas
2016-09-23 12-25
Nu jiems rašyti, kaip jie nieko tam i.Vaz nepamatys, - biški baugu, Gal patys kada susipras? O dėl sprendimų, aš tai aplamai vadovams siūlau į kiekvieną vadybininko automobilį prispausdinti krovinio važtaraščių savo vardu, su viena krovinio pristatymo vieta (kad ir LR seimas), prekės pavadinimu - tai bendras jūsų veiklos parduodamų prekių pavadinimas (statybinės medžiagos, kanceliarinės prekės, įrankiai), ir nurodant maksimalų automobiliui leistiną krovinio svorį. Atsisės vadybininkas prieš reisą, brukštels datą ir į trasą. i.Vaz aprašas nedraudžia iš Kauno į Vilnių važiuoti per Klaipėdą. Netikslus krovinio pavadinimas, svoris - smulkmenos.
Aplamai, kas ten keliuose puls tikrinti? Tam, kad tikrinti, reikia įsigilinti į visas galimas situacijas, kas tą sugebės? O ir kad patikrinti, tai ką imsim keliuose plėšyti supakuotas dėžes, perskaičiuoti prekes, svorius? Policija neleis ant kelių prikrauti dėžių. :) Eismo saugumas gal svarbiau? :).
Kaip supratau, čia VMI galvojo, kad su savo išmaniąja sistemas susės į šiltas kėdes, įsijungs Lietuvos žemėlapį ir visas krovinių judėjimas kaip ant delno. Na panašiai ką mato lėktuvų valdymo centrai.
Juokingi norai, tik tiek,,,