calembour rašė: Pasidalinkit savo patirtim kaip darote koresponduojančius įrašus kai atskaitingas asmuo atneša pirkimo dokumentus, ar darot ką nors panašaus į tai:
Asmuo paima avansa:
D Atskaitingi asmenys 118 Lt,
K Kasa 118 Lt.
Asmuo atnešą pirkimo dokumentus:
D Gautinas PVM 18 Lt,
D Sąnaudos 100 Lt,
K Atskaitingi asmenys 118 Lt.
Ar užtenka tokių įrašų? Ar kas nors darot dar įrašus pro Tiekėjų sąskaitas?
Ačiū.
Čia kaip jums patogiau ir kokio smulkumo apskaitą vedate... Man, pvz. patogiau per tiekėjų sąskaitas, nes darant įvairias ataskaitas prisireikia ir visų pirkimų (skolų, apmokėjimų, tiekėjų judėjimų) ataskaitų... Bet - dar priklauso nuo naudojamos apskaitos programos. Ne visose programoje patogu daryti vienaip ar kitaip.
Svarbiausiai - kad naudojama tvarka būtų aprašyta Apskaitos politikoje.